Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen takin taskusta löyty kondomeja

Vierailija
16.04.2022 |

Tiedän. Että ainoa oikea tapa toimia olisi erota. Mutta. Siinä menee lasten elämä. Ei minulla rahat riitä niiden harrastuksiin, kulut tulee vielä nousemaan ensi kaudella. Eikä muutenkaan ylläpitämään elintasoa mihin ovat tottuneet.

Kulutanko itseni loppuun ja lopulliseen katkeruuteen tässä paskassa. Vai pistänkö kaikkien elämän palasiksi?

7vuotta, niin nuorinkin olisi 18v.

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö miehen sitten luulisi lasten harrastuksia kustantavan eron jälkeen samaan malliin?

Vai luuletko että kostaa heille?

Ap oikeasti huolissaan omasta elintasostaan, ei lastensa elintasosta. Tuollainen muotoilu on vaan tyypillistä naisten hyvesignalointia. Kyllä lapsilla on varaa harrastaa kuten ennenkin kun elarit pyörii.

Vierailija
62/82 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki surullista, en kuitenkaan ymmärrä miksi menit miehesi taskuja tonkimaan.

Vierailija
64/82 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö miehen sitten luulisi lasten harrastuksia kustantavan eron jälkeen samaan malliin?

Ap oikeasti huolissaan omasta elintasostaan, ei lastensa elintasosta. Tuollainen muotoilu on vaan tyypillistä naisten hyvesignalointia. Kyllä lapsilla on varaa harrastaa kuten ennenkin kun elarit pyörii.

No ihan varmasti on merkitystä kun joutuu vaikka ok-talosta kaupungin vuokraluukkuun, jos talo on miehen nimissä, ja kenties ei ole autoonkaan enää varaa. Pienipalkkainen yh ei paljon kalliita harrastuksia kustanna, eikä mieheltäkään voi vaatia mitä päähän pälkähtää. Heilläkin on asianajajat, jotka puolustavat, "ettei lokki pääse kynimään".

Muutto maksaa, ja jos joutuu kämppänsä kalustamaan, on aika lailla maksamista.

Olen myös kuullut tapauksista, missä mies on vaihtanut työpaikkaa, lopettanut kokonaan työt tai vekslaa jotenkin muuten tulojaan pienemmiksi. Asioita voi vaikeuttaa jos hankalaksi heittäytyy. Ketkut osaavat nämä hommat.

Ero ei ole helppo lapsille. (Kokemusta on kahdesta isäpuolestakin. Vihasivat minua, pientä lasta.)

Vierailija
65/82 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin tutkin pyykätessä jokaisen taskun paperinenäliinojen varalta. Aina niitä löytyy. ei ap

Vierailija
66/82 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit jatkaa sitä pilden pihtaamista kuten ennenkin

Vierailija
67/82 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jo on provo.

Ikuisuusaihe. Parempi ainakin kuin nuo poikalapsipaskat, holvikaaret, jauhenlihat mitkä kaksosille nimiksi, ja muu jankkaus.

68/82 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on miesserkku, jolla oli vaimonsa kanssa 3 lasta, kun hän aloitti suhteen toiseen naiseen. Nainen tuli vahingossa raskaaksi ja sai kaksoset. Miesserkkuni ei kuitenkaan eronnut vaimostaan, kun heillä oli aivan valtavat velat kun heillä oli omakotitalo, vapaa-ajan asunto jne., niin olisi kuulemma tullut niin mielettömän suuri työ alkaa setviä niitä, niin he päättivät jatkaa yhdessä.

Vierailija
69/82 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän ne monet naiset puntaroi, että pitääkö kulissit vai lähteekö kävelemään. Yleensä vielä on asianomainen itse viimeinen, joka saa tietää pettämisestä ja muut on jo pitkään ihmetelleet, että viittiikö joku kattella tommosta miestä.

Vierailija
70/82 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pese miehen hammasharjalla wc-pyttyä ja hukkaa sen tavaroita. pyörästä kumi puhki, puhelin hukassa, avaimet hukassa, lompakko hukassa mitä näitä nyt on.

Hullu.

Vierailija
71/82 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille. Joilta löytyy ymmärrystä. Ja aivan kuten joku kirjoittikin. Kyllä erolla olisi lapsiin valtava vaikutus, elareista huolimatta.

Epäilys sai katsomaan taskut.

Nyt toivon, että en olisi katsonut.

Juuri tuo voi raukkaa, eikö tuo tiedä ajatus minua inhottaa. Enkä siksi halua oikein mennä edes kauppaan miehen kansssa. Jos siellä on joku, joka on nähnyt jotain/tietää asioista ja ajattelee minusta noin.

Itse olen pieni palkkainen. Meillä on vielä yksi iso laina, mitä ei saataisi taloa myymällä kuitattua. Joten se menisi puoliksi. Lainan lyhennys, vuokra, elämisen kustannukset. Ei siinä paljon autoa pidettäisi. Eikä mitään ylimääräistä makseltaisi. Hyvä, että edes niitä pakollisia menoja.

Miestä ei lasten harrastukset ole ikinä kiinnostaneet. Asenne on, ei oo mun harrastus. Joten tuskin rahojaan niihin laittaisi, yhtään enempää kuin olisi pakko.

Ap

Vierailija
72/82 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin tutkin pyykätessä jokaisen taskun paperinenäliinojen varalta. Aina niitä löytyy. ei ap

No, minä joka kysyin en pese mieheni pyykkiä. Hän pesee ne ITSE. On MIES ja tasavertainen vaimon kanssa. Eli en ole kokki, pyykkäri ja patja.

Vierailija
73/82 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuo voi raukkaa, eikö tuo tiedä ajatus minua inhottaa. Enkä siksi halua oikein mennä edes kauppaan miehen kansssa. Jos siellä on joku, joka on nähnyt jotain/tietää asioista ja ajattelee minusta noin.

Itse olen pieni palkkainen. Meillä on vielä yksi iso laina, mitä ei saataisi taloa myymällä kuitattua. Joten se menisi puoliksi. Lainan lyhennys, vuokra, elämisen kustannukset. Ei siinä paljon autoa pidettäisi. Eikä mitään ylimääräistä makseltaisi. Hyvä, että edes niitä pakollisia menoja.

Ap

Tosiasia kuitenkin on, että osa ihmisistä arvostaa enemmän rakkautta ja keskinäistä kunnioitusta kuin sitä mitä rahalla saa. Jos ei itse arvosta itseään, niin ei arvosta kukaan muukaan.

Vierailija
74/82 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse miettiä mitä muut sanovat, jos eivät voi tulla suoraan sanomaan mikä hiertää. Erottuvat samalla jyvät akanoista. Keskity nyt omaan elämääsi, sillä pääset tästä yli selviytyjänä.

Vierailija
75/82 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jo on provo.

Ikuisuusaihe. Parempi ainakin kuin nuo poikalapsipaskat, holvikaaret, jauhenlihat mitkä kaksosille nimiksi, ja muu jankkaus.

Noi holvikaaret on kyl ihan parhaita xD

Vierailija
76/82 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töki neulalla ne läpi, niin on miehelläkin jotakin ihmeteltävää jatkossa.

Jep sen jälkeen nykyiset lapsetkin on entisiä kun saa uusia lapsia. :D

Vierailija
77/82 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teitä ne ohuella neulalla.

En tiedä mustä olet ap ja tulkaa hakemaan täältä neulat.

Vierailija
78/82 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ihan varmasti on merkitystä kun joutuu vaikka ok-talosta kaupungin vuokraluukkuun, jos talo on miehen nimissä, ja kenties ei ole autoonkaan enää varaa. Pienipalkkainen yh ei paljon kalliita harrastuksia kustanna, eikä mieheltäkään voi vaatia mitä päähän pälkähtää. Heilläkin on asianajajat, jotka puolustavat, "ettei lokki pääse kynimään".

Olen myös kuullut tapauksista, missä mies on vaihtanut työpaikkaa, lopettanut kokonaan työt tai vekslaa jotenkin muuten tulojaan pienemmiksi. Asioita voi vaikeuttaa jos hankalaksi heittäytyy. Ketkut osaavat nämä hommat.

Ero ei ole helppo lapsille. (Kokemusta on kahdesta isäpuolestakin. Vihasivat minua, pientä lasta.)

Kaupungin vuokraluukkuun? Ihan kivoja, uusiakin asuntoja on kaupungilla. Itse muutin sellaiseen omakotitalosta, enkä ole takaisin kaivannut. Helppoa kun ei enää pihatöitäkään.

Vierailija
79/82 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta isäpuolet vihaavat vieraiden lapsia. Siksi, koska olet vieraan miehen lapsia.

Vierailija
80/82 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töki neulalla ne läpi, niin on miehelläkin jotakin ihmeteltävää jatkossa.

Jep sen jälkeen nykyiset lapsetkin on entisiä kun saa uusia lapsia. :D

Ei mitään neulanreikiä vaan sellanen, että päällevetohetkellä huomaa, että on riekaleina. Sitten on joko heitettävä sikseen tai pantava paljaalla.

Miksei kukaan ole ehdottanut ap:lle, että lähtisi ja jättäisi lapset sille isälle, jolla on varaa niihin harrastuksiin? Elarit joutuu maksamaan, mutta kai se on pienempi paha kuin se, että lapsetkin joutuu siihen köyhyyskurimukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan