Miehen takin taskusta löyty kondomeja
Tiedän. Että ainoa oikea tapa toimia olisi erota. Mutta. Siinä menee lasten elämä. Ei minulla rahat riitä niiden harrastuksiin, kulut tulee vielä nousemaan ensi kaudella. Eikä muutenkaan ylläpitämään elintasoa mihin ovat tottuneet.
Kulutanko itseni loppuun ja lopulliseen katkeruuteen tässä paskassa. Vai pistänkö kaikkien elämän palasiksi?
7vuotta, niin nuorinkin olisi 18v.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Kiitos teille. Joilta löytyy ymmärrystä. Ja aivan kuten joku kirjoittikin. Kyllä erolla olisi lapsiin valtava vaikutus, elareista huolimatta.
Epäilys sai katsomaan taskut.
Nyt toivon, että en olisi katsonut.
Juuri tuo voi raukkaa, eikö tuo tiedä ajatus minua inhottaa. Enkä siksi halua oikein mennä edes kauppaan miehen kansssa. Jos siellä on joku, joka on nähnyt jotain/tietää asioista ja ajattelee minusta noin.
Itse olen pieni palkkainen. Meillä on vielä yksi iso laina, mitä ei saataisi taloa myymällä kuitattua. Joten se menisi puoliksi. Lainan lyhennys, vuokra, elämisen kustannukset. Ei siinä paljon autoa pidettäisi. Eikä mitään ylimääräistä makseltaisi. Hyvä, että edes niitä pakollisia menoja.
Miestä ei lasten harrastukset ole ikinä kiinnostaneet. Asenne on, ei oo mun harrastus. Joten tuskin rahojaan niihin laittaisi, yhtään enempää kuin olisi pakko.Ap
Anteeksi kun kysyn, mutta miten te olette päätyneet tilanteeseen, jossa teillä on enemmän asuntolainaa kuin mitä talon arvo on? Varsinkin, jos sinä ite olet pienituloinen.
Mun ukko jäi kiinni, kun oli tilaillut naisten pikkuhousuja netistä. Oli saanut perinnön ja tuhlasi sen toisten naisten pikkuhousuihin.