Mitä voi tehdä jos ei baarista eikä tinderistä saa naista?
Eilen kävin tindertreffeillä, ja tunnuin kuulemma vain kaverilta.
Sitten menin baariin illalla, mutta ei tärpännyt.
Tänään taas baariin...pakko vai yrittää, pakeista toiseen.
Mitä tässä oikein voi tehdä?
M34
Kommentit (47)
Itse lopetin työelämän kokonaan ja aloin elämään veronmaksajien rahoilla kun ei löytynyt kumppania.
Lopetin itse naisen ja parisuhteen etsimisen muutama vuosi sitten ja oli jotenkin helpottava päätös. Naisille on niin paljon ottajia, ja oma ulkonäkö ja luonteenpiirteet eivät todellakaan ole kuuminta hottia. Hae sisältöä elämääsi muista asioista, et kadu.
M37
Millainen naamarustinki sinulla on kun ei tärppää? Onko pinkka kunnossa? N38
Vierailija kirjoitti:
Lopetin itse naisen ja parisuhteen etsimisen muutama vuosi sitten ja oli jotenkin helpottava päätös. Naisille on niin paljon ottajia, ja oma ulkonäkö ja luonteenpiirteet eivät todellakaan ole kuuminta hottia. Hae sisältöä elämääsi muista asioista, et kadu.
M37
Hyvä päätös. Itse päälle 40 ja päätin olla etsimättä mitään, koska elämä menee näin hukkaan. Nautin asioista ilman parisuhdetta, jää enemmän aikaa harrastaa, nähdä kavereita ja tehdä just sitä mitä haluaa. Ulkonäköä on, mutta kun naisille löytyy Tindereistä yms. niin paljon enemmän ottajia, joten lähes lottovoitto, jos tuota kautta saa parisuhteen (naisille helposti satoja tykkäyksiä, joten siitä sitten..). Seuraa toki löytyy, muttei sitä oikeaa. Ap keskity elämiseen, jos parisuhde löytyy jostain matkan varrella, niin kiva juttu. Jos ei löyty, ei se maailma saa siihen kaatua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hae ulkomailta nainen. Jostain isosta konservatiisesta maasta. Siellä on naisellisia naisia.
Ne vaan tulevat kalliiksi kun ne elättävät koko sukuaan siellä ulkomailla.
Se on silti paljon parempi kuin mitään. Toinen vaihtoehto Ap:lla on olla yksin.
Et lähde minnekään. Johan tuo on jo nähty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hae ulkomailta nainen. Jostain isosta konservatiisesta maasta. Siellä on naisellisia naisia.
Se on silti paljon parempi kuin mitään. Toinen vaihtoehto Ap:lla on olla yksin.
Miten saat laiskurin lähtemään kotoaan? Puolaankaan ei viitti lähteä. Sinne sentään pääsisi työtönkin!
"Mitä voi tehdä jos ei baarista eikä tinderistä saa naista?"
Ota sitten mies.
Treenaa, hanki koulutus, hommaa hieno auto, hyvä asema työelämässä korkeine palkkoineen. Tässä suht hyvin kiteytettynä perusvaatimukset miehelle jos siis Tinderissä käy metsällä. Oikeassa elämässä tilanne ehkä hieman helpompi, mutta ei huomattavasti. Älä vihaa pelaajia, vihaa peliä.
Jatkaa elämistä ja yrittämistä. 34 vuotiaana voisi jo keksiä vaikka harrastuksen baarissa vonkaamisen tilalle.
Harrastusten tai ystävien kautta niinkuin normaalitkin ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne itse maksavat sukunsa avustamisen, mitä olen tavannut. Omasta palkastaan lähettävät kotimaahan, ei miehensä palkasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne itse maksavat sukunsa avustamisen, mitä olen tavannut. Omasta palkastaan lähettävät kotimaahan, ei miehensä palkasta.
Mies maksaa muusta. Ei nuo kato vapaaratsastajia. Älä luulekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt kaikki miehet hakemaan se ihana aasialainen nainen, kun kerta ei tartte edes elättää. Mitä vielä mietitte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt kaikki miehet hakemaan se ihana aasialainen nainen, kun kerta ei tartte edes elättää. Mitä vielä mietitte?
Tätä ei voi toistaa tarpeeksi!!!
Kannattaa hakea jo parikymppisenä, niin jää paljon paskaa syömättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työtön ei osta usean sadan lentolippuja ja kyllä tuolla päin maailmaa pistetään miehet maksamaan kahvista. Sekin varmistetaan että joko tää lähettää rahaa naisen päähän tai kykenee tuomaan Suomeen.
Yhdet Tindertreffit ja kaksi baarikäyntiä eli yhteensä kolme vonkaussessiota ja nyt jo epätoivoa pukkaa?
Olen varma, että siellä baarissa oli naisia, jotka olisivat halunneet miehen edes yhdenyönsuhteeseen, mutta joutuivat lähtemään kotiin yksin. Veikkaan että ap yritti niitä kauneimpia naisia, joilla on paljon valinnanvaraa. Kannattaa ensi kerralla yrittää vähemmän kauniita. Sillä lailla madaltamalla rimaa ihan varmasti saa ainakin jonkun ainakin hetkeksi tai pyytää numeron ja sitten soittaa ja kysyä treffille. Sitten kun tutustuu, niin saattaa huomata, että joku niistä onkin tosi hyvä tyyppi ja voi kehkeytyä oikea suhde.
Ei kai siinä sit ole enää kuin yksi vaihtoehto?
Joku muu treffisovellus? Panosta profiiliisi. Kerro harrastuksista ja elämänarvoista. Anna esimerkkejä, käytä mielikuvitusta ja vältä kliseitä. Älä kerro olevasi mukava ja luotettava, niinhän me kaikki ollaan joten ei sitä tarvitse erikseen kertoa. Erotu joukosta.