Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni kävelyllä ystäväni kanssa

Vierailija
16.04.2022 |

Ollaan viisikymppinen pari. Meillä kylässä pääsiäisen naispuolinen ystäväni josta vuosien mittaan miehelle kun kaveri tai ystävä tullut.
Minä olen ollut kipeänä eikä ulkoilu onnistu, aamulla ystäväni oli lähdössä koiran kanssa ulos ja mieheni mukana "happea haukkaamaan"
2 tuntia myöhemmin tulivat hymyssä suin takaisin.
Olivat meren jäällä kuulemma kävelleet.

Väkisin tulee ajatus et oliko niin viatonta lenkkeilyä. Olenko liian mustis vai onko vieraalla mällit sisällä

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan on aloittajan oma syy.Minkä ihmeen takia kutsuit "naispuolisen ystäväsi" kylään tuolaisessa tilanteessa. Parin kuukauden päästä sinulla ei ole enäå miestä, eikä ystävää. Olet ihan yksin ja heillä onni kukoistaa.

Vierailija
22/51 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävivät rantakalliolla takaapäin laittamassa siemenet sisään...koira sidottuna puuhun sillä aikaa

Olisin itse ollut ihan täysin rinnoin mukana. Hurjan ihanaa saada luonnossa takaapäin ja spermat sisään! Ja miten kiihottavaa kävellä takaisin, kun pillu litisee ja sperma valuu pikkareihin.

Joo.. se on kiihottavaa kun molemmilla housut vaan polviin ja antautuu täysillä viettien armoille..suorastaan eläimellistä kiihkoa..ja sitten housut ylös ja ulkoilu jatkuu polvet vavisten

Spontaanius seksissä ihan parasta. Itse tykkään luonnossa, joskus mättään päällä, kirjaimellisesti, joskus takaapäin, joskus kesäisin, kun järvivesi tarpeeksi lämmintä, istua hajareisin miehen kalun päälle, jalat miehen ympärille kiedottuina.

Mut juu, housut alas ja hommiin kuulostaa just hyvätä. Muutaman kerran eläimellisen kiihkon jälkeen saanut lastin pimpsaan, niin ollut tosi kuuma olo, kun tuntee nesteiden valuvan pikkareihin vielä kauan aktin jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan on aloittajan oma syy.Minkä ihmeen takia kutsuit "naispuolisen ystäväsi" kylään tuolaisessa tilanteessa. Parin kuukauden päästä sinulla ei ole enäå miestä, eikä ystävää. Olet ihan yksin ja heillä onni kukoistaa.

Tietenkin hän halusi nähdä ystävää, luotti häneen. Vaikka ehkä turhaan. Hänet ostettiin.

Vierailija
24/51 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin hän halusi nähdä ystävää, luotti häneen. Vaikka ehkä turhaan. Hänet ostettiin.

Ei ostettu vaan petettiin, tarkoitin.

Vierailija
25/51 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkosi sai pälvi pillua.

Vierailija
26/51 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu että AP:n parisuhteen tilaa ei erityisemmin paranna se että alkaa kyyläämään ja kontrolloimaan miehensä menemisiä luulotaudissaan. Jos mies ja ystävätär ovat laittaneet genitaalit kiksautusmoodiin kävelyretkellään, niin silloin niin on tapahtunut, sitä ei voi enää estää. Jatko riippuu miehestä, ystävättärestä ja vaimosta. Voi olla että lusikat menee jakoon, voi olla että ei.

Jos taasen heidän välillään ei ole tapahtunut mitään, ja vaimo alkaa vakoilemaan miehen puhelinta, tai kuulustelemaan joka ikisen kioskillakäynnin jälkeen, tai joka ikisen ylitöissäolon jälkeen, niin ei ole hyvä ennuste parisuhteella silloinkaan. Toista ihmistä ei voi omistaa, jos menee niin silloin menee. Tässäkin tilanteessa sekä mies että ystävä menetetään.

Vierailija
27/51 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha tyttö , tiesit kyllä /

että sedän kanssa kävelyllä /

voi sattuu ihan mitä vaan /

ja vielä pahempaa /

Vierailija
28/51 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi tuntia lenkkeilyttää koiraa, liian pitkä aika, tapahtui muutakin.

Vierailija
29/51 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä nyt on turha alapeukuttaa. Hyvä, että joku sanoo asian suoraan. Ikävältä se kyllä kuulostaa, mutta näin se usein menee. Itseään on silti turha syyttää, ehkä siitä alapeukut. Nyt kerrot tuntosi miehelle, ja näet sitten miten reagoi.

Vierailija
30/51 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa vainoharhaiset höpinät. Puhu asiasta miehesi kanssa. Ei täällä ketään voi omistaa. Jos ootte yhdessä ja toimivassa suhteessa ei tollaiset luulemiset vie asioita eteenpäin. Itse vain peilailet omaa epävarmuuttasi toisiin.

Vierailija
31/51 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi kaveria ystäväksi, jos en voisi luottaa.

Vierailija
32/51 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin nyt halata sinua. Ystäväni petti minut mys mieheni kanssa.

Vierailija
33/51 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ime tänään ukon munaa ennen saunaa niin maistat kyllä jos vieras pillu maistuu mikäli tavoitat paskaa eli heität odotellessa ass to mouth session ja ikenet on paskassa kyse ei ollut ihan pettämisestä vaan miehesi halusta saada välillä kakkosta mitä itse et anna  so simple

Vierailija
34/51 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus heräsin vaimon vierestä tuollaisen vieraan rouvan kanssa tehdyn metsäretken jälkeen seuraavana aamuna omasta parisängystä niin, että varpaitten välissä oli vielä sammalta. En jäänyt kiinni :)

Vierailija
35/51 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten herkästi vaimon ystävä normaalisti antaa tuollaisesa tilanteessa sanotaanko miehen vähän edes sormella kokeilla? Ei kai se vielä niin vakavaa ole, pientä jännitystä vaan molemmille lenkkeilijälle?

Vierailija
36/51 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääntyipä asiat suuntaa jota en uskoisi.

No otinpa sitten asian esille, ensin ystäväni kanssa.

No hänpä esitteli ottamiaan kuvia mereltä, joista tiesin missä asti olivat ja että sinne tosiaan kävelee tunnin suuntaansa. Ystäväni sanoi että kun on sinkku oli toki kiva kulkea kuin pariskunta, mutta mitään ei tapahtunut, ei edes kosketusta.

Mieheltäni kysyin samaa kauppareissulla, sama tarina. Mies toki pikku kiusoittelulla myönsi että hyvää seksi tekisi, mutta ei ikinä tekisi sitä minua nolaten ystäväni kanssa.

No niinpä sitten illasta pahoitteli hölmöyttäni ja sanoin puolileikilläni että hyväähän se teille molemmille tekisi.

Sanoin että lähden joogaan, palatessani toivon että olette kokemusta rikkaampana.

Ystäväni ei suostunut tällaiseen vaan sanoi että suostuu vain minun läsnäollessa antamaan miehelleni.

Ystäväni lähti taas koiran kanssa ja sanoi sopikaa te keskenämme missä mennään.

No lopulta olimme kolmisin saunassa ja mieheni sai tyydytyksensä ystäväni rintojen väliin.

Minä sain nauttia kun he yhdessä imivät rintojani.

Loppuillasta he toki naivatkin ja näin on hyvä.

Toivottavasti saan pitää mieheni, vaikka minussa vikani on.

Vierailija
37/51 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kirjoitti:

No hänpä esitteli ottamiaan kuvia mereltä, joista tiesin missä asti olivat ja että sinne tosiaan kävelee tunnin suuntaansa. Ystäväni sanoi että kun on sinkku oli toki kiva kulkea kuin pariskunta, mutta mitään ei tapahtunut, ei edes kosketusta.

Mieheltäni kysyin samaa kauppareissulla, sama tarina. Mies toki pikku kiusoittelulla myönsi että hyvää seksi tekisi, mutta ei ikinä tekisi sitä minua nolaten ystäväni kanssa.

No niinpä sitten illasta pahoitteli hölmöyttäni ja sanoin puolileikilläni että hyväähän se teille molemmille tekisi.

Sanoin että lähden joogaan, palatessani toivon että olette kokemusta rikkaampana.

Ystäväni ei suostunut tällaiseen vaan sanoi että suostuu vain minun läsnäollessa antamaan miehelleni.

No lopulta olimme kolmisin saunassa ja mieheni sai tyydytyksensä ystäväni rintojen väliin.

Tä, oletko hullu suostunut tuollaiseen...nyt kun makuun pääsivät jatkavat

Vierailija
38/51 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinusta tuntunut pahalta?.Miten sitten naimisen jälkeen, pystyittekö olemaan normaalisti?

Vierailija
39/51 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kirjoitti:

Tämä fiktio kaipaa kyllä vielä melkoisen paljon viilaamista; nyt raakileen raakile.

Vierailija
40/51 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mikä tossa nyt oikeasti viittaa pettämiseen aloittajan mielestä?

Mies ja nainen voivat olla kavereita tai ystäviä keskenään, ilman että siinä on mitään seksuaalista mukana.

Sellainen on kyllä harvinaista. Luota intuitioosi, mitä se sanoo sinulle?

Mustasukkaisen ihmisen intuitio sanoo mitä vaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä