Tykkään seksistä ja antaa miehille. Onko se muka niin paha?!!
Tykkään fyysisistä asioista, mm. seksistä. Musta ihan luonnollista antaa mennä silloin, kun tutustuu tyyppiin, jonka kanssa kemiat vain toimii.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Siis annat? Etkö itse siis saa? Kuulostaa aina yhtä tyhmälle...
Saan vahvana naisena nimenomaan kiksit siitä, että antaudun himon vietäväksi ja annan miehelle sen, mitä haluaa. Jokaisella omat juttunsa.
Jos sinä täällä kyselet, onko se niin paha, niin silloin jollain tasolla pidät sitä pahana. Haluaisit muilta "oikeutusta" toiminnallesi. Luultavasti jätät huomiotta tuomitsevat kommentit, ja vahvistat omaa ajatustasi positiivisista mielestäsi oikeista kommenteista. En ota muuten kantaa, mutta sinkkuihmiset on vapaita toimimaan miten haluaa, muita loukkaamatta tietysti. En vaan ymmärrä, miksi täältä pitää lupa pyytää.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä täällä kyselet, onko se niin paha, niin silloin jollain tasolla pidät sitä pahana. Haluaisit muilta "oikeutusta" toiminnallesi. Luultavasti jätät huomiotta tuomitsevat kommentit, ja vahvistat omaa ajatustasi positiivisista mielestäsi oikeista kommenteista. En ota muuten kantaa, mutta sinkkuihmiset on vapaita toimimaan miten haluaa, muita loukkaamatta tietysti. En vaan ymmärrä, miksi täältä pitää lupa pyytää.
Tämä on sinun oletuksesi, mutta se on väärä.
Syy aloitukseen on, että on kiihottavaa ja kiinnostavaa lukea sen aiheuttamia tunnereaktioita.
Enkä todellakaan ole tässä keneltäkään lupaa pyytelemässä.
Reaktiosi kertoo paljon sinusta.
Ei ole paha. Miten suhun saa yhteyden, jos vaikka kokeiltais toimiiko kemiat?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole paha. Miten suhun saa yhteyden, jos vaikka kokeiltais toimiiko kemiat?
Voit antaa puhelinnumerosi, niin soitan.
Jos olisit kirjoittanut, että haluat olla silmät sidottuna niin, että kuka vaan olis voinut tulla panemaan, vielä enemmän olis miehet tykänneet.
Niin yksinkertaisia ja tunteettomia ovat miehet.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit kirjoittanut, että haluat olla silmät sidottuna niin, että kuka vaan olis voinut tulla panemaan, vielä enemmän olis miehet tykänneet.
Niin yksinkertaisia ja tunteettomia ovat miehet.
Onhan tuokin, mitä juuri kuvailit, jonkun fantasia. Itseäkin kiihottaa tuollainen setti.
Miksi haukut miehiä? Mene siivoamaan, jos nää jutut tekee sulle pahan mielen.
Sun elämä, sun arvot, sun tavat elää.
Niin kauan kun oot itse niiden suhteen ok, niin ei kai siihen muilla ole mitään sanottavaa.
Laajentakaa ajatteluanne toiseen sukupuoleen miehet, edes joskus.
Toki se vaatii ajattelua..
Ei olleenkaan paha :)
Itse miehenä tykkään myös antaa. En nyt ihan kaikille, mutta samoin, jos kemiat ja halut kohtaa, niin tottakai.
Vierailija kirjoitti:
Ei olleenkaan paha :)
Itse miehenä tykkään myös antaa. En nyt ihan kaikille, mutta samoin, jos kemiat ja halut kohtaa, niin tottakai.
Kunpa seksi olisikin luonnollista useamman mielestä.
Jotenin tuntuu hassulta, että kaikesta muusta nauttiminen tai tykkääminen ei aiheuta mitään kismaa - mutta jos sattuu tykkäämään seksistä ja tahtoo sitä enemmän kuin joku toinen, niin siitä sitten tuleekin paha mieli muille ihmisille. Kummalista.
Itse (olen siis aviossa ja nainen) pidän ja nautin seksistä, seksuaalisuudesta ja monesta siihen llittyvästä seikasta enemmän jopa kuin mieheni ja meillä tiettyjä järjestelyitä tehty sen suhteen. Molemma tyytyväisiä ja parisuhde kukoistaa. Silti olemme jostain saaneet vähän paheksuviakin kommentteja ja aina vähän hymyllen ihmettelen a) miten ihmeessä joku ihan ulkopuolinen pahoittaa mielensä b) eikö sellaisilla ihmisillä ole minkäänlaista omaa elämää :) :) :)
Aina tätä tympeetä antamista..aina saa kuvan että nainen vaan antaa, ja mies nauttii, nainen ei. Ikänkuin pääasia olis että saa tosiaan antaa, muusta väliä. Jotenkin alentavaa.
Itse en lähde seksiin millään antamismielellä, vaan ihan tasavertaisena kumppanina nauttimassa ja toki antamassa nautintoa miehellekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on sinun oletuksesi, mutta se on väärä.
Syy aloitukseen on, että on kiihottavaa ja kiinnostavaa lukea sen aiheuttamia tunnereaktioita.
Enkä todellakaan ole tässä keneltäkään lupaa pyytelemässä.
Reaktiosi kertoo paljon sinusta.
No paljonko kiihotuit?
Vierailija kirjoitti:
Aina tätä tympeetä antamista..aina saa kuvan että nainen vaan antaa, ja mies nauttii, nainen ei. Ikänkuin pääasia olis että saa tosiaan antaa, muusta väliä. Jotenkin alentavaa.
Itse en lähde seksiin millään antamismielellä, vaan ihan tasavertaisena kumppanina nauttimassa ja toki antamassa nautintoa miehellekin.
Tuo "antaminen" kuvaa ehkä enemmän valta-asemaa seksin suhteen. Naisille seksin saaminen on itsestäänselvyys, miehille ei. Siksi nainen antaa seksiä ja mies saa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo "antaminen" kuvaa ehkä enemmän valta-asemaa seksin suhteen. Naisille seksin saaminen on itsestäänselvyys, miehille ei. Siksi nainen antaa seksiä ja mies saa sitä.
Näin juuri. Antaminen sanana ei mitenkään alista naisia. Päinvastoin, nainen saa päättää milloin on seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin juuri. Antaminen sanana ei mitenkään alista naisia. Päinvastoin, nainen saa päättää milloin on seksiä.
Nainen saa toki päättää, ihme ja kumma. Mutta sana ANTAA ei sisällä sanaa saamyös. Jos annat jollekkin jotain, niin saaja saa, ei antaja.
Siis annat? Etkö itse siis saa? Kuulostaa aina yhtä tyhmälle...