Tiedän, että Citymarket on Prismaa kalliimpi, mutta asioin silti siellä
Haluan samaistua maksukykyisempään porukkaan. Niin, velattomassa omakotitalossa asutaan pk-seudulla. Ymmärrät varmaan yskän.
Kommentit (10)
Käyn myös Citymarketissa, mutta en asioi kassan kautta. Saa kivaa tavaraa halvalla kun ei maksa mitään. Minähän en näitä Citymarketin miljoonakauppiaita tue, vaan vien heiltä ilmaiseksi.
Minä taas en, Ei ole mitään tarvetta samaistua muka varakkaampiin, kun oikeasti on varakas. Voin ihan hyvin käydä 10 vuotta vanhalla autollani Lidlissä ja sijoittaa nekin säästetyt rahat.
Minäkin ostin äsken cittarista Hartwall vichy 24 packin, 7, 99€. Muuta en sitten ostanutkaan
Olet sitten sivistynyt. Ajatko sinne Skodalla vai Audilla?
Käyn Citymarketissa mieluummin, koska se on lähempänä, käyttämäni tuotteet ovat usein alennuksessa tai halvempia kuin Prismassa. Toisaalta halpuus ei houkuttele minua Lidliinkään. Kulutus valintani olen tehnyt monista syistä, siksi korvaavat tuotteet eivät kelpaa, vaikka halvemmalla jostain saiisikin.
Ei minulla mitään periaatteellista syytä ole S-ketjun kauppojakaan vältellä, ja kunhan polkupyörän saan käyttöön tänä keväänä, niin eiköhän Prisma saa tänäkin kesänä muutaman käynnin.
Ruokakorini on n 1 euron edullisempi, kun ostan ruokani ym prismasta. Lisäksi kertyy bonusta n 15€/kk. Vertailun olen tehnyt usein Prisman ja cittarin välillä.
Kekseit koko jutun. Jos totta ? Olet äärettömän heikon itse tunnon omaava henkilön! Todella varakas ihminen ei alennu tasollesi ,eikä tänne kirjota.
Itse asioin sekä S- että K- ryhmän kaupoissa, jaksaako joku aina käydä samassa kaupassa?
Prisma ihan umpisurkea kauppa, varsinkin liha-ja kalatiskit. Cittarissa paremmat kuten moni muukin asia. Ihan sama maksaako muutaman euron enemmän.
Ok.