Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vöissä ei ikinä ole tarpeeksi reikiä, eikö niiden ole kuitenkin tarkoitus pitää housut paikoillaan?

Vierailija
16.04.2022 |

Ovatko ihmiset oikeasti niin lihavia, että ne vyöt ovat suurimmalle osalle oikeanlaisia?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutarit tekevät vöihin lisää reikiä, ei tarvitse itse ruveta tekemään.

Vierailija
22/25 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ostat liian pitkiä vöitä? Epäilen kuitenkin, että aloituksesi tarkoitus on vain päästä haukkumaan lihavia.

En ole ostanut liian pitkiä vöitä, vaan lyhyimpiä mahdollisia. Nytkään en saa opiskelijahaalareita pysymään päällä, kun ei ole kunnollista vyötä.

No ne nyt ovatkin niin pellejä, ettei niitten tarvitsekkaan pysyä päällä. Aikuiset ihmiset pukeutuvat johonkin pellehaalareihin, anna mun kaikki kestää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vöitä on eri pituisia, esim. xs-koosta xl:ään. Jos pieninkin vyö on liian iso niin osta lasten puolelta. Näyttäisi aika tyhmälle, jos olisi vain yhden koon vyö joka olisi täynnä reikiä, jotta se mahtuisi kaiken kokoisille.

Vierailija
24/25 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasara ja ruuvimeisseli ovat riittävä työkaluvarustus lisäreikien tekemiseksi vyöhön.

Vierailija
25/25 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ostat liian pitkiä vöitä? Epäilen kuitenkin, että aloituksesi tarkoitus on vain päästä haukkumaan lihavia.

En ole ostanut liian pitkiä vöitä, vaan lyhyimpiä mahdollisia. Nytkään en saa opiskelijahaalareita pysymään päällä, kun ei ole kunnollista vyötä.

myös portaattomia vöitä on saatavana. Tuskin opiskelijahaalareissa on tarvetta käyttää laadukasta nahkavyötä,

Niinpä. Haalarin kanssa menee vyö kuin vyö. Mulla oli joskus käytössä sellanen portaaton vyö, jossa oli metallikieleke pitämässä vyötä paikoillaan. Meinasi tulla pissat housuun pari kertaa, kun se metallijuttu jumitti oikein huolella. Mut hyvää vyössä oli se, että kävi kaikkiin housuihin eikä ollut väliä, oliko joku menkkaturvotus tai muu turvotus päällä, aina sopi.