Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ADHD vamma?

Vierailija
16.04.2022 |

Toivottavasti ylläpito ei ota kysymystä loukkaavana, koska sellainen tämä ei ole.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma neurologini sanoi ADHD:ta nimenomaan ominaisuudeksi. Ehkä sillä on joskus ollut jotain hyötyä selviytymisen kannalta, mutta nykyisin tämä ominaisuus on lähinnä tiellä.

En koe, että minulla on "vamma", mutta kyllä tämä häiritsee työskentelyäni (olen töissä ja korkeasti koulutettu, kiitos lääkkeiden) ja jaksamistani.

Olisin vaihtanut lääkäriä, sitä ennen nauranut jankkiset naurut. On siinä lääkäri, kirjoittaa lääkkeet ominaisuuden vuoksi ja potilaan normaalia elämää häiritsee.

Vierailija
22/23 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma neurologini sanoi ADHD:ta nimenomaan ominaisuudeksi. Ehkä sillä on joskus ollut jotain hyötyä selviytymisen kannalta, mutta nykyisin tämä ominaisuus on lähinnä tiellä.

En koe, että minulla on "vamma", mutta kyllä tämä häiritsee työskentelyäni (olen töissä ja korkeasti koulutettu, kiitos lääkkeiden) ja jaksamistani.

Ominaisuus😂😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vamma. Joillakin ADHD voi olla niin vaikea että sen kanssa on vaikea pärjätä, ja joillakin (kuten minulla) ei ole tarvetta lääkitykseen ollenkaan. Ihmisiä on erilaisia, ja niin kuuluu ollakin. Yheiskunnan toimivuus vaatii variaatiota. Koska luonto ei kuitenkaan suunnittele, joskus joku ominaisuus menee liian pitkälle, ja siitä voi aiheutua haittavaikutuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi