Piiiitkässä suhteessa olleet! Ettekö suudelleetkaan ketään muuta kertaakaan esim. 10-20 vuoteen?
Kommentit (43)
Pitkässä suhteessa ollessani ei tullut muut edes tajunnan tasolle saatikka että olisi suudellut.
Paitsi kun alkoi suhde rakoilemaan, jonkun pusun vaihdoin ja siihen jäi. Totesin etten alennu vemputuksiin ja otin eron.
31 vuoteen ei ole muita tullut suudeltua eikä liian lähellä oltua. Toivottavasti mieskin on ollut uskollinen.
Antaa kivaa vaihtelua suudella ja ihastua muihin.
Jos ei kotona läheisyyttä, sitä haettava muualta.
En tiedä ole suudellut ketään, en edes miestäni...20 vuoteen.
Joskus silloin nuorena ajattelin, että miehellä on menossa joku vaihe, joka menee ohi. Ei vissiin mennyt. Ainakaan vielä.
Sanoi, että pussailu ja halailu kuuluu teini-ikään. Eikä ole minua sen koommin lähestynyt, paitsi jos panettaa. Ei sitäkään enää vuosiin. Ja tuolloinkaan ei pussaile.
Ja joo, kärsin. En enää läheisyyttään halua mutta jotain läheisyyttä kummiski
Tanssin, suutelin, panin ja etsin sopivaa... Ja kun se löytyi, ei tarvitse enää miettiä moista, ne on nähty.
18 vuoden suhde takana, eikä sinä aikana tehnyt mieli suudella muita. Mies alkoi käyttää huumeita, ero ja vasta sitten uusi suhde suudelmineen. Ihan normaalia, asiallista tanssimista on ollut suhteiden aikana juhlatilasuuksissa.
Miehen kanssa oltu 27 v yhdessä. Petti pari v sitten kiin itsekin olen sen jälkeen elellyt vapaammin. On tullut pussailtua monenkin kanssa miehen toilailun jälkeen.
En ole suudellut omaakaan miestä reiluun 30 vuoteen. Tanssineet emme ole ikinä.
22 vuotta yhdessä ihan parikymppisistä asti. Olen suudellut kolmea muutakin tänä aikana, miehelläkin on ollut seikkailunsa. Nämä asiat eivät ole parisuhteesta pois, eivätkä ne itse asiassa edes liity siihen.
Hauskaa, että jonkun mielestä 10 vuotta on piiiitkä suhde.
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa, että jonkun mielestä 10 vuotta on piiiitkä suhde.
No on se aika pitkä suhde. Kaikki on niin suhteellista.
Itse olen ollut parisuhteessa kohta 18 vuotta, eikä oo käyny ees mielessä toisen kanssa vehtaaminen, edes flirttailu tms. En vaan tartte ketään muuta, sillä selvä.
En eikä ole tarvetta. Olen suudellut elämäni aikana vain yhtä miestä eli omaa aviomiestä ja yksi riittää minulle vallan mainiosti.
En ole suudellut. Olen tanssinut, mutta sitä ei meidän suhteessa pidetä pettämisenä.
No onpas tekopyhyyttä kertynyt tähän ketjuun.
En tietenkään ole, muita kuin prostituoituja joita punkutan pari kertaa kuukaudessa kuten jokainen pitkässä suhteessa oleva mies. Se ei ole pettämistä vaan rentoutumista.
Hell yeah!
Olen ollut yhdessä miesystäväni kanssa 22 vuotta. Tänä aikana olemme suudellet kumpikin miehiä ja naisia, molempia sukupuolia siis.
Olemme myös tanssineet lähekkäin miesten ja naisten kanssa.
Rakastamme toisiamme ja sanomme sen n. pari kertaa viikossa. Lisäksi puhuttelemme toisiamme rakkaaksi ja kullaksi...ja pupuksi.
Olemme mustiin pukeutuvia synkän näköisiä 50-60-vuotiaita peikkoja, että eipä moni ehkä arvaisi...
En, 20v takana kun vain omaa naista suudellut. Eikä ole ikinä tullut edes mieleen, saati halunnut suudella ketään muuta.