Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piiiitkässä suhteessa olleet! Ettekö suudelleetkaan ketään muuta kertaakaan esim. 10-20 vuoteen?

Vierailija
16.04.2022 |

Tanssineet lähekkäin?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, 20v takana kun vain omaa naista suudellut. Eikä ole ikinä tullut edes mieleen, saati halunnut suudella ketään muuta.

Vierailija
22/43 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tällöin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkässä suhteessa ollessani ei tullut muut edes tajunnan tasolle saatikka että olisi suudellut.

Paitsi kun alkoi suhde rakoilemaan, jonkun pusun vaihdoin ja siihen jäi. Totesin etten alennu vemputuksiin ja otin eron.

Vierailija
24/43 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

31 vuoteen ei ole muita tullut suudeltua eikä liian lähellä oltua. Toivottavasti mieskin on ollut uskollinen.

Vierailija
25/43 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa kivaa vaihtelua suudella ja ihastua muihin.

Vierailija
26/43 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kotona läheisyyttä, sitä haettava muualta.

Vierailija
27/43 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ole suudellut ketään, en edes miestäni...20 vuoteen.

Joskus silloin nuorena ajattelin, että miehellä on menossa joku vaihe, joka menee ohi. Ei vissiin mennyt. Ainakaan vielä.

Sanoi, että pussailu ja halailu kuuluu teini-ikään. Eikä ole minua sen koommin lähestynyt, paitsi jos panettaa. Ei sitäkään enää vuosiin. Ja tuolloinkaan ei pussaile.

Ja joo, kärsin. En enää läheisyyttään halua mutta jotain läheisyyttä kummiski

Vierailija
28/43 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssin, suutelin, panin ja etsin sopivaa... Ja kun se löytyi, ei tarvitse enää miettiä moista, ne on nähty.

Vierailija
29/43 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 vuoden suhde takana, eikä sinä aikana tehnyt mieli suudella muita. Mies alkoi käyttää huumeita, ero ja vasta sitten uusi suhde suudelmineen. Ihan normaalia, asiallista tanssimista on ollut suhteiden aikana juhlatilasuuksissa.

Vierailija
30/43 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa oltu 27 v yhdessä. Petti pari v sitten kiin itsekin olen sen jälkeen elellyt vapaammin. On tullut pussailtua monenkin kanssa miehen toilailun jälkeen.

Vierailija
31/43 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole suudellut omaakaan miestä reiluun 30 vuoteen. Tanssineet emme ole ikinä.

Vierailija
32/43 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 vuotta yhdessä ihan parikymppisistä asti. Olen suudellut kolmea muutakin tänä aikana, miehelläkin on ollut seikkailunsa. Nämä asiat eivät ole parisuhteesta pois, eivätkä ne itse asiassa edes liity siihen.

Vierailija
33/43 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suutelisin vieraita?

Vierailija
34/43 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa, että jonkun mielestä 10 vuotta on piiiitkä suhde.

Vierailija
35/43 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa, että jonkun mielestä 10 vuotta on piiiitkä suhde.

No on se aika pitkä suhde. Kaikki on niin suhteellista.

Itse olen ollut parisuhteessa kohta 18 vuotta, eikä oo käyny ees mielessä toisen kanssa vehtaaminen, edes flirttailu tms. En vaan tartte ketään muuta, sillä selvä.

Vierailija
36/43 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En eikä ole tarvetta. Olen suudellut elämäni aikana vain yhtä miestä eli omaa aviomiestä ja yksi riittää minulle vallan mainiosti.

Vierailija
37/43 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole suudellut. Olen tanssinut, mutta sitä ei meidän suhteessa pidetä pettämisenä.

Vierailija
38/43 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpas tekopyhyyttä kertynyt tähän ketjuun.

Vierailija
39/43 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään ole, muita kuin prostituoituja joita punkutan pari kertaa kuukaudessa kuten jokainen pitkässä suhteessa oleva mies. Se ei ole pettämistä vaan rentoutumista.

Vierailija
40/43 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hell yeah!

Olen ollut yhdessä miesystäväni kanssa 22 vuotta. Tänä aikana olemme suudellet kumpikin miehiä ja naisia, molempia sukupuolia siis. 

Olemme myös tanssineet lähekkäin miesten ja naisten kanssa.

Rakastamme toisiamme ja sanomme sen n. pari kertaa viikossa. Lisäksi puhuttelemme toisiamme rakkaaksi ja kullaksi...ja pupuksi.

Olemme mustiin pukeutuvia  synkän näköisiä 50-60-vuotiaita peikkoja, että eipä moni ehkä arvaisi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän