Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nordealla taas tilit hävinnyt :(

Vierailija
16.04.2022 |

Ärsyttää. Taas näyttää säästötilin saldo 0e. Muilla samaa?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hävinnyt tilit, eikä rahat. Sen sijaan kahden tilin kohdalla lukee verkkopankissa, että on tilapäinen käyttöhäiriö.

Terveisiä vaan sille korttihullulle, jonka mukaan vain boomerit käyttävät enää käteistä. 😂

Vierailija
22/40 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristallikissa kirjoitti:

Mä vaihdoin OP:hen. Tosin mulla on asiakkuus myös Nordeassa. Kysy mitä haluat, vastaan! Se on ainakin OP:ssä paremmin, että jos on isoja lainoja tai säästöjä, ne maksavat 0,25% bonusta niille. Sitä voi käyttää pankin palvelumaksuihin ja mm. Pohjolan vakuutuksiin. Mulla sattui olemaan kotivakuutus Pohjolassa, niin kertyvillä bonuksilla se on käytännössä ilmainen vaihdon jälkeen.

Taitaa olla myös itsellä vaihto edessä.

Paljonko op:lla kuukausimaksu?

Mulla näyttäisi olevan 3€/kk, mutta se on alun jälkeen tosiaan mennyt niistä lainan ja säästöjen kerryttämistä bonuksista, kunhan niitä on alkanut kertyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säästöpankilla ei ole koskaan mitään ongelmia missään. Ihmettelen miten Nordean asiakkaat jaksavat olla Nordean asiakkaita yhä edelleen kaikista ongelmista ja jatkuvista katkoista huolimatta.

Alusta saakka Nordean asiakas ja vain tietty etutili on se joka aina reistailee, katoaa, tai on nollilla. Käyttötilit ei koskaan, entinen korkoekstratili joka muuttui vasta etutiliksi, ei koskaan reistaile eikä katoa. Vain alkuperäinen etutili on se jota säännöllisesti lähes joka kuukausi "huolletaan" ja "päivitetään" ym. Selitystä en ole saanut, jotain ympäripyöreitä yleisvastauksia vain. Ensi viikolla lopetan tilin ja avaan uuden käyttötilin jolle rahani siirrän. 

Sama juttu mulla. Aina nimenomaan vain uusin EtuTilini hävisi.

Mulla on niitä kolme. Nyt kaikissa saldo 0€. (Osassa ehkä oikeasti onkin.)

Vierailija
24/40 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
25/40 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko asiakas vaatia jo korvauksia tällaisesta huolimattomuudesta?

Vierailija
26/40 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko asiakas vaatia jo korvauksia tällaisesta huolimattomuudesta?

Aina voi vaatia, mutta harvoin saada mitään.

Vierailija
27/40 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säästöpankilla ei ole koskaan mitään ongelmia missään. Ihmettelen miten Nordean asiakkaat jaksavat olla Nordean asiakkaita yhä edelleen kaikista ongelmista ja jatkuvista katkoista huolimatta.

On helpompaa pitää huolta 400:sta asiakkaasta kuin 900 000:sta

Vierailija
28/40 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etutili täälläkin kadoksissa rahoineen

Vierailija
29/40 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vaihdoin OP:hen. Tosin mulla on asiakkuus myös Nordeassa. Kysy mitä haluat, vastaan! Se on ainakin OP:ssä paremmin, että jos on isoja lainoja tai säästöjä, ne maksavat 0,25% bonusta niille. Sitä voi käyttää pankin palvelumaksuihin ja mm. Pohjolan vakuutuksiin. Mulla sattui olemaan kotivakuutus Pohjolassa, niin kertyvillä bonuksilla se on käytännössä ilmainen vaihdon jälkeen.

Taitaa olla myös itsellä vaihto edessä.

Paljonko op:lla kuukausimaksu?

Mulla on 3.95e.

Vierailija
30/40 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirrän ŕahat S-Pankkiin heti, kun ilmestyvät

En enää luota ,Nordeaan.

Vierailija
31/40 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000008756044.html

USEAT Nordean asiakkaat kertovat, että heidän pankkitilinsä on näyttänyt lauantaina nollaa tai tili on hävinnyt kokonaan näkyvistä.

Ilta-Sanomiin tulleiden yhteydenottojen perusteella ongelmat liittyvät Nordean säästö- ja etutileihin.

– Pitäisi siirtää säästötililtä rahaa käyttötilille, mutta tili näyttää tyhjää eivätkä siirrot onnistu, tamperelainen Nordean asiakas kertoo IS:lle.

Hän on seurannut tilanteen kehittymistä Nordean häiriöistä kertovalta sivustolta. Ilmoituksia tilien tyhjenemisestä alkoi tulla lauantaina kello 9 jälkeen.

Vierailija
32/40 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän käteisenä osan, tilillä 0 korko, joten ei eroa

Vierailija
33/40 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piensijoittaja kirjoitti:

Ei ole hävinnyt tilit, eikä rahat. Sen sijaan kahden tilin kohdalla lukee verkkopankissa, että on tilapäinen käyttöhäiriö.

Terveisiä vaan sille korttihullulle, jonka mukaan vain boomerit käyttävät enää käteistä. 😂

Ei tässäkään tarvita käteistä, vaan luottokortilla pääsee häiriön yli. Vaihtoehtoisesti käyttötiliä on hyvä pitää vaikka parissa eri pankissa.

Vierailija
34/40 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne rahat eivätkä lainat häviä sieltä minnekään. Itselläni on S-bonustili -kortti mukana sen varalta, että varsinainen pankki olisi jotenkin häiriintynyt.

Vierailija
35/40 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on op ollut aina. Mistä noi bonukset näkee? :D

Vierailija
36/40 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin toimii kuten aina ennenkin. En ymmärrä miks jotkut haluaa levittää väärää tietoa päivästä toiseen? Ettei viestit tulisi itänaapurista... Ilmiannettu kuitenkin, toivottavasti mode hoitaa homman kotiin ja kitkee tätä ryssätrollien viestimerta. 

Vierailija
37/40 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin toimii kuten aina ennenkin. En ymmärrä miks jotkut haluaa levittää väärää tietoa päivästä toiseen? Ettei viestit tulisi itänaapurista... Ilmiannettu kuitenkin, toivottavasti mode hoitaa homman kotiin ja kitkee tätä ryssätrollien viestimerta. 

https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/f0873d35-1c91-4f76-af01-0e7e492b…

Nordean säästämisen tilien saldonäkymässä havaittiin lauantaina aamupäivällä häiriö. Nordea kertoo asiasta virallisella Twitter-tilillään.

Osa tilitiedoista näkyy asiakkaille huoltotöiden vuoksi viiveellä. Tviitin mukaan tilanteen tulisi kuitenkin normalisoitua viimeistään iltapäivän aikana.

Lisäksi Nordea rauhoittelee, ettei asiakkaiden tarvitse olla huolissaan varoistaan.

Vierailija
38/40 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyberhyökkäyksiä ja kohteena on luonnollisesti Suomen ja Ruotsin isoin pankki. Siksi joku kämänen S-pankki on saanut olla rauhassa toistaiseksi. Vähän kärsivällisyyttä, niin se tulee kuntoon taas.

Vierailija
39/40 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös lainani palvelumaksu putosi 6€/kk:sta 2,50€/kk:ssa.

En tiedä joustaako laina yhtä paljon, mutta en tarvitse lyhennysvapaata, joten sillä ei ole itselleni väliä. Bonuksilla voi maksaa myös lainojen järjestelypalkkiot, jos niitä tulee.

OP:n kaikki viestintä ja toiminnot on paljon selkeämpää ja kansantajuisempaa, kuin Nordean.

Meillä ei mene Nordeassa mitään palvelumaksuja. Ja tuo asuntolainan lyhennysjousto toimii muuhunkin kuin lyhennysvapaisiin. Meillä esim. on kaksi lainaa, joista mökkilaina on nyt isompi ja asuntolaina pienempi ja siinä on myös edullisempi korko. Kun lainan lyhennyserää on helppo muuttaa verkkopankissa itse, niin maksamme nyt mökkilainaa vähän rivakammin ja asuntolainaa vähän laiskemmin.

Lyhennän lainoja aina pyöreillä luvulla niin että lainasaldot näyttää verkkopankissa kauniilta. En tykkää, että siellä näkyy mitään 158358,46€ -tyylistä saldoa. Meidän lainasaldot on aina xxxx00,00€. 

Epäilen, että noi etutilit on joku muinainen jäänne ja että niitä ei ole kovin paljon. Aina kun tulee verkkopankkiin jotain huoltoa tai säätöä, se vaikuttaa etutileihin. Minusta se haiskahtaa siltä, että ne toimii vielä jonkun muinaisen koodin varassa eikä niihin ole viitsitty laittaa paukkuja, että saataisiin ne nykyaikaan. 

Jos on Nordean kanssa naimisissa asuntolainan vuoksi, niin voihan tuollaisen säästötilin helposti laittaa johonkin toiseenkin pankkiin. Meillä ei mitään säästötilejä itsellä ole, isoimmat säästöt on pörssissä ja käyttötileillä lojuu riittävästi puskuria. Ei näillä korkotasoilla viitsi isoja rahoja pitää tileillä ja muutaman kymppitonnin kanssa on se ja sama, vaikkei niille saisi sitä pientäkään korkoa. 

Vierailija
40/40 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös lainani palvelumaksu putosi 6€/kk:sta 2,50€/kk:ssa.

En tiedä joustaako laina yhtä paljon, mutta en tarvitse lyhennysvapaata, joten sillä ei ole itselleni väliä. Bonuksilla voi maksaa myös lainojen järjestelypalkkiot, jos niitä tulee.

OP:n kaikki viestintä ja toiminnot on paljon selkeämpää ja kansantajuisempaa, kuin Nordean.

Niin ja ainakin oman kokemuksen perusteella OP:lle saa aina yhteyden chatista. Nordealla vastaili joku botti, eikä koskaan saanut sitä kuuluisaa ihmiskollegaa paikalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan