Nordealla taas tilit hävinnyt :(
Ärsyttää. Taas näyttää säästötilin saldo 0e. Muilla samaa?
Kommentit (40)
Venäjän trolli tai Putler vei rahat 🐥
Alan miettiä vakavasti pankin vaihtoa. Onko se kovinkin iso prosessi?
Ap
Itse suljin EtuTilini. Miksi pitäisin siellä rahoja, kun ne voivat olla näkymättömissä juuri silloin kun niitä tarvitsisi? S-Pankki onkin pääasiallinen pankkini.
Säästöpankilla ei ole koskaan mitään ongelmia missään. Ihmettelen miten Nordean asiakkaat jaksavat olla Nordean asiakkaita yhä edelleen kaikista ongelmista ja jatkuvista katkoista huolimatta.
Mä vaihdoin OP:hen. Tosin mulla on asiakkuus myös Nordeassa. Kysy mitä haluat, vastaan! Se on ainakin OP:ssä paremmin, että jos on isoja lainoja tai säästöjä, ne maksavat 0,25% bonusta niille. Sitä voi käyttää pankin palvelumaksuihin ja mm. Pohjolan vakuutuksiin. Mulla sattui olemaan kotivakuutus Pohjolassa, niin kertyvillä bonuksilla se on käytännössä ilmainen vaihdon jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Alan miettiä vakavasti pankin vaihtoa. Onko se kovinkin iso prosessi?
Ap
Se riippuu. Onko sulla asuntolainaa ja paljon suoraveloituslaskuja ym. Voithan avata toiseen pankkiin myös tilin. Mulla tulee palkka Nordeaan, mutta siirrän heti valtaosan rahoista muualle.
Kristallikissa kirjoitti:
Mä vaihdoin OP:hen. Tosin mulla on asiakkuus myös Nordeassa. Kysy mitä haluat, vastaan! Se on ainakin OP:ssä paremmin, että jos on isoja lainoja tai säästöjä, ne maksavat 0,25% bonusta niille. Sitä voi käyttää pankin palvelumaksuihin ja mm. Pohjolan vakuutuksiin. Mulla sattui olemaan kotivakuutus Pohjolassa, niin kertyvillä bonuksilla se on käytännössä ilmainen vaihdon jälkeen.
Myös lainani palvelumaksu putosi 6€/kk:sta 2,50€/kk:ssa.
En tiedä joustaako laina yhtä paljon, mutta en tarvitse lyhennysvapaata, joten sillä ei ole itselleni väliä. Bonuksilla voi maksaa myös lainojen järjestelypalkkiot, jos niitä tulee.
OP:n kaikki viestintä ja toiminnot on paljon selkeämpää ja kansantajuisempaa, kuin Nordean.
Täällä saldo näyttää edelleen 64 528,78€.
Eipähän tuu tuhlailtua... Onneksi toinen tili vielä toimii.
Oletteko kokeilleet toimivatko kortit? Viimein kun multa pimeni tili, siihen toiseen vielä toimivaan tiliin liitetty pankkikorttikin nikotteli.
Täällä tyhjillä taas etutili. Toivottavasti saavat korjattua vian.
Käytän Nordeaa vielä päivittäisasioinnissa, siirsin vain lainani OP:hen. Samoin isommat summat pidän OP:n tilillä bonusten takia. OP ei vaatinut palkan eikä myöskään pääomatulojen siirtoa heille, kun tulin niin ison lainan kanssa heille ja oli myös puhe alkaa sijoittajana Private Banking -asiakkaaksi. En ole sitä vielä, ja voipi olla, etten alakaan. Mutta varmaan jonkun sijoitustuotteen otan, niin pysyvät tyytyväisinä ja pitävät minua asiakkaana arvossa.
Laina pyörii OP:ssä olevilla varoilla, jonne laitan lähinnä osingot.
Vierailija kirjoitti:
Täällä tyhjillä taas etutili. Toivottavasti saavat korjattua vian.
Täällä etutilillä 77 000€.
Vierailija kirjoitti:
Säästöpankilla ei ole koskaan mitään ongelmia missään. Ihmettelen miten Nordean asiakkaat jaksavat olla Nordean asiakkaita yhä edelleen kaikista ongelmista ja jatkuvista katkoista huolimatta.
Alusta saakka Nordean asiakas ja vain tietty etutili on se joka aina reistailee, katoaa, tai on nollilla. Käyttötilit ei koskaan, entinen korkoekstratili joka muuttui vasta etutiliksi, ei koskaan reistaile eikä katoa. Vain alkuperäinen etutili on se jota säännöllisesti lähes joka kuukausi "huolletaan" ja "päivitetään" ym. Selitystä en ole saanut, jotain ympäripyöreitä yleisvastauksia vain. Ensi viikolla lopetan tilin ja avaan uuden käyttötilin jolle rahani siirrän.
Kristallikissa kirjoitti:
Taitaa olla myös itsellä vaihto edessä.
Paljonko op:lla kuukausimaksu?
Teidän rahat menee siivoojien palkkoihin. Näin pääsiäisen aikaan on kallista imuroida hiekkoja pois tuulikaapeista, sen pidemmällehän ei asiakkailla ole asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alusta saakka Nordean asiakas ja vain tietty etutili on se joka aina reistailee, katoaa, tai on nollilla. Käyttötilit ei koskaan, entinen korkoekstratili joka muuttui vasta etutiliksi, ei koskaan reistaile eikä katoa. Vain alkuperäinen etutili on se jota säännöllisesti lähes joka kuukausi "huolletaan" ja "päivitetään" ym. Selitystä en ole saanut, jotain ympäripyöreitä yleisvastauksia vain. Ensi viikolla lopetan tilin ja avaan uuden käyttötilin jolle rahani siirrän.
Sama juttu mulla. Aina nimenomaan vain uusin EtuTilini hävisi.
Oh
( = on.)