Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako työtön pankkikorttia s-pankista?

Vierailija
16.04.2022 |

Tili on s-pankissa ja bonukset menee sinne. Haluan vaihtaa pankkia ja ottaa s-pankista pankkikortin, mutta myöntävätköhän, kun olen työtön tällä hetkellä? Ja siis pelkkä pankkikirtti, ei luottoa tai yhdistelmää.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on jo tili S-pankissa, niin ei kai kortin saamiselle ole mitään estettä. Eikä pitäisi olla estettä tilin avaamiselle. Kysytäänkö edes työpaikkaa?

Kummallinen käsitys eräillä, että työttömyys tai luottotiedottomuus oli jotenkin niin mahdotonta, että ei tavallinen eläminen onnistu.

Vierailija
2/10 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat kun kävelet vain spankkiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai pankkikortin saamiselle (aikuisella ihmisellä) ole mitään rajoituksia. Ite ku vaihdoin pankkia ei ees kysytty mitään pankkikortista, se kysyttiin haluanko hakea luottokorttia.

Vierailija
4/10 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla on jo tili S-pankissa, niin ei kai kortin saamiselle ole mitään estettä. Eikä pitäisi olla estettä tilin avaamiselle. Kysytäänkö edes työpaikkaa?

Kummallinen käsitys eräillä, että työttömyys tai luottotiedottomuus oli jotenkin niin mahdotonta, että ei tavallinen eläminen onnistu.

Pankkitilin avaaminen ei todellakaan ole mikään itsestäänselvyys. Pankit saavat valita asiakkaansa. Mutta mulla tili on jo olemassa S-pankissa, korttia hakiessa tuloja näköjään kysytään. Ap

Vierailija
5/10 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottokorttia et saa, mutta pankkikortin varmasti.

Vierailija
6/10 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai saa kortin ilman luottoa.

Vierailija
7/10 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain jopa opintolainaa S-Pankista luottotiedottomana. Riittää kun on Kelan takaus.

Vierailija
8/10 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Debit-kortin saa, mutta Credit-korttia ei saa.

Vierailija
9/10 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu onnistuihan se pankkikortin tilaaminen. Ap

Vierailija
10/10 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta kysyivät missä olen töissä niin sanoin, että olen ollut pitkäaikaistyötön monta vuotta. Kirjoitti koneelle jotain, mutta ei se debit-kortin saamista estä eli ei ole luottoa siinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme