Ketä muuta hirvittää, kun tänään pitää syödä lammasta?
Kommentit (38)
Meillä ei syödä lammasta, koska kukaan meistä ei siitä tykkää, ja yksi lapsista on sille allerginen.
Me syömme tänään kanaa.
EI ILE PAKKO: Ei ole Kenenkään pakko syödä lammasta eikä mitään olkoot syömättä!
Tänäänkin saa syödä ihan mitä ruokaa itse haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä pakko?
Vieraisilla.
Ei ole mikään pakko syödä lammasta. Nuudelikeitto on ihan hyvä pääsiäisateria.
En söisi vaikka maksettaisiin. Ikuiset traumat yläasteen kotsan tunneilta, kun tehtiin lampaan jauhelihasta pyöryköitä. Se haju, hyi hemmetti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä pakko?
Vieraisilla.
Olet hiljaa, syöt minkä syöt ja jätät loput lautaselle ja laitat lautasliinan jämien päälle!
Miksi tänään? Eikös tänään ole ihan tavallinen lauantai?
Ei tarvitse syödä tänään eikä muunakaan päivänä mitään lihaa, jos ei halua. Toiset kyllä syövät kesäpossut, hanhet, hevoset ja kaikki muutkin elintarvikkeeksi kelpaavat itse kasvatetut eläimet.
Hyi tappaa nyt elukoita pääsiäisenä kun Jeesuksen muisto juhla hyi.Nousi kolmantena päivänä kuolleista ei mitään elukkauhreja enää. Jeesus kärsi sovittaessaan meidän syntejä ja vasta sunnuntaina on ylösnousemus juhla.
Pääsiäislammasta ei edes puremalla niele.
Juomalla Kodin Putkimiestä se menee alas.
Mikä pakko? Ikinä en ole syönyt lammasta ja ikää 47v. Olen kristitty ja lihansyöjä. Tänään syödään kanaa.
Kun Jeesus ristiin naulittiin ja kuoli hänet laitettiin hautaan.Hän nousi kuolleista 3 päivänä se on sunnuntai.Nyt hän on siis tuonelassa ollut etsimässä sieluja.Youtube passion of christ.
Bää.