Ketä muuta hirvittää, kun tänään pitää syödä lammasta?
Kommentit (38)
Huomenna vasta on pääsiäinen ja silloin meillä syödään karitsan paahtopaisteja, jokaiselle oma.
Nykyään saa ostaa valmiiksi kypsennettyä lammasta paloina mm.sokos k kaupat ja se on sisältä punaista niin sen voi laittaa uunivuokaan jatkaa kypsennystä niin siitä poistuu se sitkeys.Kyllä niillä on sarvet päässä poika karitsoilla.Ällöttävää.Tappaa elukkavauvoja.Koittakaa nyt ymmärtää että Jeesus oli ihmisenä maan päällä eikä elukkana.
Ai täytyy vai? Meillä on ainekset lihamurekkeeseen ja uuniperunoihin.
Huomenna grillataan wingsejä ja makkaraa.
Tuleeko poliisi kohta hakemaan?
Pääsiäinen alkaa siitä kun Jeesus syntyi ihmiseksi maan päälle betlehemissä ja päättyy kun nousi kuolleista ja tuli takaisin helluntaina ja lopulta lopettaa koko paskan kun alkuaineet sulaa.Ristiin naulitseminen tapahtui pääsiäisenä ja ylösnousemus sunnuntaina.
Lampaatuttaakko jos pitää syödä hirveä?
Ei voi kuvitellakaan, että muualla läntisessä Euroopassa syötäisiin lihaa paastoaikana. Puolenyön jälkeen vasta, lapsetkin saavat ensimmäiset pääsiäismunansa sitten.
Jeesus ennen ristiin naulitsemista oli illalla apostolien kanssa mutta kun hän oli ylös noussut kuolleista hän myös ilmestyi heille ja opetti miksi.Älkää nyt vaan sekoittako mitään uhrielukoita Jumalan Poikaan !!!!
Elukansyöminen ei pelasta kirjoitti:
Pääsiäinen alkaa siitä kun Jeesus syntyi ihmiseksi maan päälle betlehemissä ja päättyy kun nousi kuolleista ja tuli takaisin helluntaina ja lopulta lopettaa koko paskan kun alkuaineet sulaa.Ristiin naulitseminen tapahtui pääsiäisenä ja ylösnousemus sunnuntaina.
Ristiinnaulitseminen oli perjantaina ja ylösnouseminen sunnuntaina eli pääsiäisenä.
Laitatteko lampaalle maskin kun viette ruokapöytään?
Tänään syödään ahvenfilettä ja huomenna syödään ahvenfilettä.
Vierailija kirjoitti:
Tänään syödään ahvenfilettä ja huomenna syödään ahvenfilettä.
Meilläkin syödään tänään ahvenfileitä, eilen tehtiin haukimureketta. Huomenna on kyllä karitsaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi kuvitellakaan, että muualla läntisessä Euroopassa syötäisiin lihaa paastoaikana. Puolenyön jälkeen vasta, lapsetkin saavat ensimmäiset pääsiäismunansa sitten.
Katolilaisille pääsiäinen on paljon suurempi juhla kuin joulu. Olin joku vuosi sitten Sevillassa pääsiäissunnuntaina. Mahtavat kulkueet kulki pitkin kaupunkia, joka paikassa juhlittiin, juotiin cavaa ja syötiin herkkuja.
Miksi juuri tänään? Tai miksi koskaan, jos ei siitä pidä? Mikä ihmeen pakkojen maailma teillä osalla on?
Mä söin lammasta eilen, oli hyvää, mutta pitää olla laadukasta lihaa ja taitoa valmistaa se oikein. Meillä oli myös muuta vaihtoehtoa tarjolla. Kaikille jotain.
Meillä taas syödään lammasta usein muutenkin kuin vain pääsiäisenä, ihan kauheaa sekin. Kerran vuodessa se pitää olla. Ja sekin vain yhtenä "oikeana" päivänä.
Lammas on hyvää. Ennen haisi villasukalta.
Minä syön mitä haluan ja silloin kun huvittaa.
Minä en syö ja oksennan jo hajusta.
Sitä paitsi en syö lihaa enkä eläinperäisiä tuotteita ollenkaan.
Älä aina mäkätä.