Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuorotyö ja lapsi

Väsynytäiti
16.04.2022 |

Kuinka jaksatte vuorotyötä ja perheen sovittamista siihen?
Itsellä on kokoaikainen vuorotyö ja 4v lapsi. Hän on vuoropäiväkodissa jopa 10h päiviä 4-6 päivään viikossa, koska työmatka.. Työtunteja tulee viikossa 35-50h, pitkiä työviikkoja ykkösvapailla, jos sillä mitään merkitystä.

Olen lapsen yksinhuoltaja. isästä ei apua, on tasan tarkkaan vain sen lastenvalvojan kanssa sovitun 2xkk viikonlopun lapsensa kanssa.
Toki uusi mies pyörii tässä ajoittain, mutta hänelläkin raskas vuorotyö, eikä hirveästi hänestäkään apua. Lapsi on välillä mummollaan viikonlopun mutta paljoa siitäkään hyötyä kun lähes aina olen töissä.
Kuinka tätä oikeasti jaksaa? Aina vain töiden jälkeen niin väsynyt, eikä jaksaisi mitään, itkettää, masentaa. Pakko olisi jaksaa lapsen kanssa leikkiä sen hetken kun häntä näen ja tehdä kotihommia. Tähän vielä, että minulla on keskivaikea masennus, uni- ja mielialalääkitys, jotka väsyttävät. Olen miettinyt, että ottaisin puheeksi töissä, etten jaksa kauan tätä työmäärää. Meilläkin niin paha työvoimapula, etten tiedä kehtaanko.
En halua, että lapsi muistaa minut vain väsyneenä äitinä joka on aina töissä :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskivaikea masennus ja uni- ja mielialalääkitys? Joten et kuulu meihin terveisiin ihmisiin. Miksi siis meiltä kysyt neuvoa? Miten luulet meidän tavallisten voivan neuvoa, auttaa, tukea? Meillä on hitto soikoon omat tilanteemme ja ongelmanne. Apua sinä tarvitset ihan muualta. Lakkaa hörhöilemästä täällä, ole kiltti!

Vierailija
2/3 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumalauta mikä kommentti.. No empä saatana hörhöile! Kiitos vielä tästä erittäin piristävästä kommentistasi. Ensimmäinen ja viimeinen kerta kun tänne mitään kirjoitan, kiitos sinun! Ilmeisesti tämäkin on VAIN TEIDÄN TERVEIDEN ihmisten paikka. Huhhuh, mitä paskaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli AP provo tai ei, niin. Jää sairauslomalle ja ota tth:ssa puheeksi kokonaisvaltaisesti tilanteesi. Työaikojasi voidaan muuttaa. Mikään ei ole kalliimpaa kuin sairauslomalla oleva työntekijä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi