Miksi joitain vaivaa toisten maskinkäyttö?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivopesu. Tympii se miten helppo ja miten meitä yritetään koko ajan aivopestä. Paras oli kun saatiin päiväkodista vihko, jossa on kiellettyjä sanoja esim äiti, isä, tyttö, poika, ei ja lauantaipussi.
T. SynnyttäjäKerro lisää. Missä päin on tämä päiväkoti, joka jakoi kielletyt sanat?
Ei missään = hullun persun harhoissa.
Olin lapseni kanssa neuvolassa ja sanoi siellä lapselle ei ja sain osakseni ripitystä. Lapsi pitää ohjata muuhun tekemiseen kuin sanoa ei.
Tai sitten sinulle ei tarkoittaa samaa kuin huutaminen ja räyhääminen ja ehkä jopa ruumiillinen kuritus.
Mistä alapeukut? Minun on vaikeaa kuvitella, että neuvolassa normaalista lapsen kieltämisestä alettaisiin ripittämään ketään. Eiköhän siinä se kieltäminen ole ollut jotain vähän painavampaa.
Tervetuloa meidän tuoreiden vanhempien maailmaan. Jos olisit vähänkin lukenut muutakin kuin vain aihe vapaata tietäisi, että tämä maa on ihan hiton sekaisin.
Jos sinä lukisit muuta kuin äärioikeiston moskaa, tajuaisit olevasi ihan hiton sekaisin.
https://www.oph.fi/fi/tilastot-ja-julkaisut/julkaisut/tasa-arvotyo-tait…
Ei maskin käyttöä tarvitse normalisoida tai hakea yleistä hyväksyntää. Mielestäni kuitenkin terve ihminen ei maskia tarvitse, joten kai se maski viestii sairaudesta ja hauraudesta oli se sitten henkistä tai fyysistä.
MV, Magneettimedia, Anon huuhaa, Putinin trollipajan propaganda. Mitähän muuta tämä ap mahtaa ahmia näiden ja muutaman päihteen lisäksi?
Kiitos luojan että on sen verran älyä ja sivistystä, ettei moisiin hurahda.
Muistan yhä miten postilaatikkooni jaettiin eka Magneettimedia. Ihmettelin sitä hulluuden ja kirjoitusvirheiden määrää ja epäilin sairaaksi pilaksi. Tämä oli keväällä 1992 muistaakseni. Sinä horistiin antisemitismiä ynnä luontaistuotepsykoosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivopesu. Tympii se miten helppo ja miten meitä yritetään koko ajan aivopestä. Paras oli kun saatiin päiväkodista vihko, jossa on kiellettyjä sanoja esim äiti, isä, tyttö, poika, ei ja lauantaipussi.
T. SynnyttäjäKerro lisää. Missä päin on tämä päiväkoti, joka jakoi kielletyt sanat?
Onhan tästä ollut ihan valtakunnallisesti puhetta miten kielenkäyttö muuttuu sukupuolineutraaliksi ja kaikenlaisille perheille sopivaksi. Myös opetushallitus on tehnyt oppaan "Tasa-arvotyö on taitolaji" jossa kerrotaan esim tyttöjen ei tulisi sipsuttaa ja poikien kävellä rehvakkaasti.
Entä sitten? Et silti voi valehdella netissä, että Suomessa oikeasti olisi jossain normaalissa päiväkodissa olisi yhtäkkiä kielletty sanomasta isä ja äiti.
Saimme jo viime äitienpäivänä kortin, jossa äiti sanan tilalla oli meidän nimet.
Siis millä tavalla? Hyvää Minnanpäivää maailman parhaalle Minnalle?
Aurinkoista päivää Sadulle.
Mitä päivää? Jos se ei ollut edes äitienpäiväkortti, niin mikähän ongelma tuossa nyt sitten on.
Huoh, lapsi antoi kortin äitienpäivänä.
Juu ihan varmasti. Oliko tämäkin se Turkulainen päiväkoti vai? Vieläkään ei tullut vastausta, missä kaupunginosassa tämä päiväkoti on.
Sori, en ehdi koko aikaa täällä vahtaamaan. Nättinummi
Vierailija kirjoitti:
Ei maskin käyttöä tarvitse normalisoida tai hakea yleistä hyväksyntää. Mielestäni kuitenkin terve ihminen ei maskia tarvitse, joten kai se maski viestii sairaudesta ja hauraudesta oli se sitten henkistä tai fyysistä.
Ja nasut tykkää hakata sairaita ja hauraita. Itsehän ovat niiiiiiiiin vahvoja, etteivät jaksa ilmaa kiskoa sen läpi. Ja niiiiiiiin älykkäitä, että luulevat kaasuatomia isommaksi kuin virusta.
Minulle maski kertoo juuri nyt, ettei ihminen halua hiekkaa keuhkoihinsa. Mieli tekee laittaa myös uimalasit, sillä silmiinkin tuo kivipöly sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulla on siis ylipäätään tarve miettiä jonkun toisen maskien viestimisiä. Itse olen ollut sairaana muutaman viikon enkä ole edes lukenut uutisia tänä aikana. Menin maski päällä kauppaan ihan niin kuin aiemminkin, koska siitä on tullut tapa. Ei todellakaan tullut mieleenikään, että minun pitäisi jotenkin erityisemmin tarkistaa, saako kauppaan vielä mennä maskin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Maski suojaa myös katupölyltä.
Kummasti helpottaa liikkumista keskustassa.
Ja siitepölyltä!
Ihan tutkitusti maskien vastaista propagandaa levittävät länsimaissa Venäjän putintrollit. Samat sometilit levittävät myös Kremlin Ukraina-propagandaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tästä ollut ihan valtakunnallisesti puhetta miten kielenkäyttö muuttuu sukupuolineutraaliksi ja kaikenlaisille perheille sopivaksi. Myös opetushallitus on tehnyt oppaan "Tasa-arvotyö on taitolaji" jossa kerrotaan esim tyttöjen ei tulisi sipsuttaa ja poikien kävellä rehvakkaasti.
Entä sitten? Et silti voi valehdella netissä, että Suomessa oikeasti olisi jossain normaalissa päiväkodissa olisi yhtäkkiä kielletty sanomasta isä ja äiti.
Saimme jo viime äitienpäivänä kortin, jossa äiti sanan tilalla oli meidän nimet.
Siis millä tavalla? Hyvää Minnanpäivää maailman parhaalle Minnalle?
Aurinkoista päivää Sadulle.
Mitä päivää? Jos se ei ollut edes äitienpäiväkortti, niin mikähän ongelma tuossa nyt sitten on.
Huoh, lapsi antoi kortin äitienpäivänä.
Juu ihan varmasti. Oliko tämäkin se Turkulainen päiväkoti vai? Vieläkään ei tullut vastausta, missä kaupunginosassa tämä päiväkoti on.
Sori, en ehdi koko aikaa täällä vahtaamaan. Nättinummi
Okei. Voitko vielä kertoa tarkemmin, koska tiedän, että ainakaan ei ole kyse kaupungin päiväkodista eikä Satunummen päiväkodista eikä Touhulasta. Onko siellä joku päiväkoti, josta en nyt tiedä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulla on siis ylipäätään tarve miettiä jonkun toisen maskien viestimisiä. Itse olen ollut sairaana muutaman viikon enkä ole edes lukenut uutisia tänä aikana. Menin maski päällä kauppaan ihan niin kuin aiemminkin, koska siitä on tullut tapa. Ei todellakaan tullut mieleenikään, että minun pitäisi jotenkin erityisemmin tarkistaa, saako kauppaan vielä mennä maskin kanssa.
Miksi tällaisia keskustelun avauksia tehdään jos niihin ei haluta kuin yhdenlaisia vastauksia? Ja kaikille persu/trolli huutelijoille voin sanoa, että olen about kaikkea mitä persut vihaa.