Miksi joitain vaivaa toisten maskinkäyttö?
Kommentit (71)
Se kertoo että suomen mielenterveystyö kaipaisi varoja kipeämmin kuin koskaan ennen.
Nekin haluaisivat pitää, mutta ei ole rahaa maskien ostoon.
Kateutta ilmassa😁
Ei ole omaa elämää, niin keskitytään muiden asioihin.
Aion käyttää maskia jatkossakin esim. julkisissa liikennevälineissä. En ole tietääkseni sairastanut koronaa. Oleellisempaa on itselleni, etten ole myöskään sairastanut ainuttakaan flunssaa tai edes pikku-nuhaa korona-aikana, alettuani käyttää maskia.
Jos maskini häiritsee jotain random sekopäätä, ei voi mitään.
Aivopesu. Tympii se miten helppo ja miten meitä yritetään koko ajan aivopestä. Paras oli kun saatiin päiväkodista vihko, jossa on kiellettyjä sanoja esim äiti, isä, tyttö, poika, ei ja lauantaipussi.
T. Synnyttäjä
Joillekin maskin näkeminen aiheuttaa pelkotiloja.
Onhan niitä pelle-pelkoisiakin. Heillä pelkoa aiheuttaa se että eivät näe pellen todellista ilmettä naamion takana.
Joillakin maskipelkoisilla saattaa olla samaa ongelmaa. Joillakin taas maskien näkeminen aiheuttaa tunteen, että on joku katastrofin menossa.
Ovat varmaan vihaa täynnä tai uskovat kaikenmaailman salaliittoteorioihin.
Ei vaivaa, naurattaa vaan kun ihmiset kulkevat vaipat naamalla
En välitä, tyhmiä löytyy aina. Meidän perheessä vain yhdellä on ollut korona ja muut eivät sitä haluaisi. Käytän siis maskia toistaiseksi julkisissa sisätiloissa.
Vierailija kirjoitti:
Aivopesu. Tympii se miten helppo ja miten meitä yritetään koko ajan aivopestä. Paras oli kun saatiin päiväkodista vihko, jossa on kiellettyjä sanoja esim äiti, isä, tyttö, poika, ei ja lauantaipussi.
T. Synnyttäjä
Kerro lisää. Missä päin on tämä päiväkoti, joka jakoi kielletyt sanat?
Vierailija kirjoitti:
Ja ikää sinulla on 8 vuotta?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et käytä maskia vaippana, koska se ei pidä virtsaa ja ulostetta.
Ei mua häiritse yhtään, itse en enää käytä mutta jokainen saa käyttää mun puolesta vaikka maailman tappiin asti jos haluaa.
Koko korona aika rokotukset tai maskin käyttö ? Minua ei kinostanut miten ihmiset käyttäytyivät:Ottivatko rokote,vai ei? Käyttivätkö maski vai ei? Rajasin elämästäni pois vain rokote ja maski vastaiset,loukamaatta heitä kuitenkaan! Sanoin päätökseni on otan kaikki rokoteet,toimin ohjeistusten mukaan ja on oma itsenäinen päätökseni mukaan!Joten en kohtaa teitä kotini ,joilla päätökset ovat eri! Huolehdin vain itsestäni en muista. Oli maski suositus käytössä tai ei? Käytän maskia kaupat, kauppakeskus, julkinen liikenne,liikunta sali ja kerhotoiminta missä olen. Ihan sama vaikka niissä maskittomana muut ihmiset ovat, lähiössä Helsingin alue . Ei kuulu minulle ja en heidän käytös ota mikreeniä, en huolta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et käytä maskia vaippana, koska se ei pidä virtsaa ja ulostetta.
Kuukautisverikään ei taida maskiin imeytyä, jos kyseessä on naisoletettu ;)
Pitäkää ne naamiolla. 90prosenttia naisista on kauniitakun vain silmät näkyvät.
Vierailija kirjoitti:
Aion käyttää maskia jatkossakin esim. julkisissa liikennevälineissä. En ole tietääkseni sairastanut koronaa. Oleellisempaa on itselleni, etten ole myöskään sairastanut ainuttakaan flunssaa tai edes pikku-nuhaa korona-aikana, alettuani käyttää maskia.
Jos maskini häiritsee jotain random sekopäätä, ei voi mitään.
Ihan sama juttu. En ole sairastanut edes nuhaa reilun parin vuoden aikana, joten maski jää käyttöön varsinkin räkäisimpinä aikoina. Työskentelen myös vanhustenhoidossa ja on jotenkin mukavampi olla heidän lähellään, kun on suojattu.
Koska naamioitunut henkilö on aina turvallisuusriski. Hänellä voi olla pahat mielessä.
Ongelmaisia ihmisiä, ei siinä muuta.