Entä jos alienit hyökkäävät maahan?
Tuleeko maapallon sisäinen rauha ja kaikki puolustavat yksissä tuumin pientä palloamme?
Entä jos alienit oikeasti hyökkäävät???
Kommentit (40)
Eikö Putte muka riitä vitsaukseksi?
Minulla on Fox Mulderin numero pikavalinnassa
Ei koskaan tule yhteisrintamaa kun rokotekriittiset liittyvät silloinkin ihmisiä vastaan ja alkavat alienien hyödyllisiksi idiooteiksi.
Putin luultavasti tekee jonkin Lavrov - Mzzzhrfghl sopimuksen jossa jakaa maailman kahtia niiden alieneiden kanssa.
Mikään biologinen keho ei kestä tähtienvälistä matkustamista, joten turha pelätä sitä mahdollisuutta.
Jeesus tänne on tulossa eikä mikään alien
Kuin niin keho ei kestä. Minähän olen täällä myös. Vain ihmisen näköinen, en kehoinen.
Viime yönä alienit tekivät minulle anaalisia tutkimuksia.
Muistan vain sen kivun, vaikka olin vahvasti huumattuna.
Vihervassari varmaan menisi vastaan kukkakimpun kanssa, mutta minä vetäisisin niitä turpaan kuin Will Smith.
Kaiken viime vuosina tapahtuneen jälkeen (Trumpista presidentti, korona, Ukrainan sota) pidän sitä suorastaan luonnollisena jatkumona.
Ufot on kerran kaapannu mut mutta mä en muista siitä mitään.
Ne ovat jo tällä pallolla. Ja tehneet sopimuksia joidenkin valtiojohtajien kanssa. ;)
Venäjä loikkaisi alienien puolelle ja pommittaisi ukrainalaismummoja sitten alienien plasma-aseilla.
Jos ovat mukavia, keitän kahvit, mutta jos ovat kuzipäitä niin humautan kaulimella.
Vierailija kirjoitti:
Mikään biologinen keho ei kestä tähtienvälistä matkustamista, joten turha pelätä sitä mahdollisuutta.
Jep, siksi jos joku sivilisaatio pystyy siihen, on kyseessä todennäköisesti tekoälysivilisaatio (ts. joko biologiset luojat ovat kuolleet aikoja sitten tai ainakin matkalle on lähetty kehittynyt tekoäly).
Ihmisvihamieliset avaruuspirut ovat jo soluttautuneet ihmiskunnan sekaan, nimittävät itseään oikeistolaisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisvihamieliset avaruuspirut ovat jo soluttautuneet ihmiskunnan sekaan, nimittävät itseään oikeistolaisiksi.
Äärioikeistolaisiksi ja vasureiksi.
No on täällä jo. Niitä kiinnostaa hyökkääminen yhtä paljon kuin sua kiinnostaa joku random ameeba.