Olen lähes 40v nainen, saan tykkäyksiä parikymppisiltä miehiltä
Siis ihan jotain 20-23v pojat tykkäilee. Sen ymmärtää vielä, jos on vain piparia vailla, niin iällä ei niin väliä. Mutta nämä pojat etsii profiilin mukaan ihan parisuhdetta. En vaan jotenkin jaksa uskoa että näin paljon vanhemman kanssa? Olen kyllä hoikka ja nätti, myös ihan hyvin säilynyt. Mutta silti.
Kommentit (10)
Itsellä sama kokemus! Yllätyin että näinkin paljon vanhemman pipari kelpaa heille.
Mulla ei edes kuvaa treffipalstoilla, ja näitä on. Piparia ne tahtoo. Se on jokin muoti nykyään.
He ovat kuulleet puumista, ei siinä sen kummempaa. Nykyään myös voivat sanoa tykkäävänsä teidän ikäisistä naisista, toista se oli kun itse parikymppisenä katselin 30-40 vuotiaita naisia sillä silmällä.
M40
Reikä se on rinkelissäkin.
50+ on paras, kun voi laskea huoletta sisään.
Joo siis ymmärrän että sen piparin perässä olisikin, mutta miksi profiilissa haetaan sitten parisuhdetta. Kai ne sitten kuitenkin pitää myös hauskaa. Itse en kerro hakevani parisuhdetta, koska en ole etsimällä etsimässä ketään. Joten sinänsä joku toyboy voisi olla hetken hupina. Oli lähes vuoden tauolla kaikki tinderit ym, kun on ollut vakiseuraakin, mutta vähiin sekin jäänyt viime kuukausina. Joten jotain vähän taas katsella, yleensä deittailen juurikin nuorempia, mutta kuitenkin edes lähes kolmekymppisiä.
Ap
Mulla ei ole edes pipari niin tulee matchejä
Mulla muutama n. 40v kaveri sinkkuina ja jatkuvasti näillä sutinaa 2-kymppisten kanssa.
Mitä tarkoittaa kiviaikavarvas?
Itselle tuli tykkäys nuorukaiselta, joka näyttäisi etsivän parisuhdetta. Kuitenkin viesteissä ehdottelee makuukammariasioita.
Monet taitavat olla jännitystä ja puumakokemuksia etsimässä, nykynuoret kun ovat kasvaneet Tinderin parissa niin haluavat kokeilla kaikkea mitä se tarjoaa. Tiilavat koko listan niinsanotusti. Mutta onhan meitä vanhemmista naisista tykkääviäkin, mm allekirjoittanut diggasi vanhemmista aikoinaan ja yhä. Ollessani 24v seurustelin vakavasti minua päälle 20v vanhemman naisen kanssa. Suhde kesti neljä vuotta ja kihloissakin oltiin. Homma kaatui lopulta siihen, kun olin paljon töissä ja hän rakastui toiseen, olisinpa tajunnut mikä aarre mulla oli ja käyttänyt aikani toisin.
Ihmisiä on erilaisia ja vaikka se kuinka kliseeltä kuulostaa niin ikä on pelkkä numero, kun molemmat ovat aikuisia. Mutta tuo tinder, semmoinen mielikuva jäänyt että sieltä ei nuorempi väki taida parisuhdetta hakea vaan jotain muuta.
Mulla ei edes kuvaa treffipalstoilla, ja näitä on. Piparia ne tahtoo. Se on jokin muoti nykyään.