Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko työpaikallanne vielä maskipakko?

Vierailija
15.04.2022 |

Kerätään tänne yritysten nimiä jotka pakottavat työntekijöitään maskin käyttöön. Osataan sitten boikotoida näitä yrityksiä.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä Prismassa ja meillä on maskipakko. Ei muuta kuin boikotoimaan. 

Vierailija
22/61 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut niin kauna kuin olen töissä ollut. Vuonna 1992 aloitin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No boikottiin lähtee! Mitä mieltä itse olet? Olisiko asiallista antaa työntekijän itse päättää?

Vierailija
24/61 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten boikotit Helsinkiä, jos asut siellä?

En mitenkään. Boikotoin aina esim julkista hammashuoltoa, koska se on niin surkeaa verrattuna yksityiseen.

Julkinen hammashuolto kiittää, kun menet yksityiselle. Yritettiin saada aikaa julkiselta kun hammas halkesi, tarjosivat vain jotain palveluseteliä.

Kaveri käy julkisella, niiden bravuuri näyttää olevan hampaan pois ottaminen, juuri muita toimenpiteitä ei ilmeisesti tehdä.

Kun vielä kävin julkisella hoidattamassa hampaitani hammaslääkäri sanoi minulle että vuoden välein pitäisi käydä tarkastuksessa sillä minulla oli hampaat aika huonossa kunnossa. Kun yritin varata aikaa, sanottiin että väli on 2-3 vuotta riippumatta siitä mitä lääkäri on sanonut. Paikatessa oli aina niin kiire etteivät ehtineet edes odottaa että puudute vaikuttaa. Saa olla rahat todella tiukassa että sinne enää jalallani astun.

Vierailija
25/61 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No boikottiin lähtee! Mitä mieltä itse olet? Olisiko asiallista antaa työntekijän itse päättää?

Rehellisesti sanottuna: Ihan sama. Maskiin on jo niin tottunut, että ei ole väliä onko se naamalla vai ei. 

Vierailija
26/61 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, paitsi silloin kun on yksin omassa työhuoneessa. Myös taukohuoneessa kahvittelu ja syöminen on kielletty.

Vierailija
27/61 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä keksiorjilla on dominastudiossa sekä maski, että anustappipakko :D:D:D

Vierailija
28/61 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vieläkään,e i edes piikki-eikä testipakkoa eikä käsidesipakkoa tai turvavälipakkoa

Vierailija
29/61 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsiperheen on aika vaikea boikotoida Prismaa, kun Prisma on ainoa perhemarket ja ainoa iso market missä vihreä kortti kelpaa.

Vierailija
30/61 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, vaikka etäisyys niihin kahteen lähimpään työkaveriin on 2+ metriä ja vielä porukalla käydään kahvitauoilla ilman maskeja. Tuntuu turhalta ja pidänkin nenää sen ulkopuolella. Julkisen puolen työpaikka joten et pysty boikotoimaan.

Vierailija
31/61 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, mutta en kerro yrityksen nimeä kaheleille. 

Toivottavasti sinua helpottaa se, että valtaosa ei käytä maskia ja useilla on ollut koronatartuntoja.

Minä käytän, istun kaukana muista, koska olen ollut kuolemassa syövän ja elinsiirron vuoksi. Pidän peukkuja, että pääset kokemaan saman. Pian. :)

Syöpäkö sut on noin katkeroittanut? Että pidät peukkuja että joku toinen pääsee kokemaan saman? Syöpä se minullakin on mutta en todellakaan halua tätä tautia yhtään kenellekään. Enkä syyttele ketään onko jollain toisella rokote tai ei tai käyttääkö joku maskia tai ei. Katkeruus kun ei tautiin auta yhtään. 

Vierailija
32/61 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyvää maskeilulla muka on saatu aikaan? Päidensärkyä ja masennusta kun jokainen näkee pelkkiä paperinaamia ja lapset o iha ulalla kun ei näe ilmeitä

Vierailija
33/61 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi missään vaiheessa ollutkaan. Jotkut ovat toki tykänneet pitää eikä siinä mitään. Joskus olen joutunut asiakastapaamisissa teatterimaisesti pitämään, mutta yleensä niissä alettiin heti tarjoilla kahvia, jotta ihmiset voisivat luontevasti riisua maskit.

Vierailija
34/61 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsiperheen on aika vaikea boikotoida Prismaa, kun Prisma on ainoa perhemarket ja ainoa iso market missä vihreä kortti kelpaa.

Ei mitenkään vaikeaa.

t. lapsiperheellinen, joka ei käy Prismassa

Vierailija
35/61 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lähi alepan myyjät ei ole käyttänyt maskia enää moneen kuukauteen, vaikka ovella on edelleen suositus maskin käytöstä. Tykkään.

Vierailija
36/61 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun duunissa ämmät on sitä mieltä että rättiä pidettäisiin vielä muutama vuosi. Minä en pidä!

Vierailija
37/61 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun duunissa ämmät on sitä mieltä että rättiä pidettäisiin vielä muutama vuosi. Minä en pidä!

voivat olla raikasilma-allergikkoja

Vierailija
38/61 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauankohan vielä menee kunnes aletaan raportoimaan lisääntyneistä keuhkosairauksista joita maskeissa käytettävät kemikaalit aiheuttavat. Laitetaan varmaan long-covidin piikkiin...

Vierailija
39/61 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän työpaikalla ei ole enää maskipakkoa, onneksi. Kyllähän siitä yli vuosi ehdittiin nauttia.

Vierailija
40/61 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauankohan vielä menee kunnes aletaan raportoimaan lisääntyneistä keuhkosairauksista joita maskeissa käytettävät kemikaalit aiheuttavat. Laitetaan varmaan long-covidin piikkiin...

Hyvin kauan. Tietyillä aloilla maskipakko on ollut voimassa vuosikymmeniä. Eikä ole keuhkosairaudet lisääntyneet. Päinvastoin. Paremmin ne keuhkot kunnossa pysyvät maksin takana kuin vaikka kivipölyä hengittäessä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän