Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G:kuinka USEIN TEIDÄN KAVERIT soittelee teille?

Vierailija
05.10.2006 |

lapsuudenkaverit ym?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon yrittänyt soitella silloin tällöin, mutta aina se olen minä joka soittaa parin kk:n välein.

Vierailija
2/8 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruuden kaverit on pysyny. Soitellaan viikottain ja vaihdetaan kuulumiset. Viikonloppusin käydään sit juhlimassa ainaki kaks kertaa kuukaudesta. Ja niillä joilla on kans lapsia niin päivittäin vieraillaan toistemme luona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

et hyvin menee... ei siitä mitään vaan tuu kun mä yritän yksipuolisesti..

ap

Vierailija
4/8 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten kanssa kerran tai kaksi kuussa.

Vierailija
5/8 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännyköiden yleistymisen jälkeen loppuivat soittelut, laitellaan vaan tekstareita tai sähköpostia. Sitä ei jotenkaan itsekään raaski soitella kun on ainakin olevinaan niin kallista. =( Toista se oli lankapuhelimien aikaan, silloin sitä roikuttiin tunti tolkulla puhelimessa..

Vierailija
6/8 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli soitellaan noin pari kertaa kuussa. Oletteko te monta kertaa viikossa soittelevat ihmiset kotona lasten kanssa vai miten jaksatte olla noin aktiivisia soittelijoita?

Vierailija
7/8 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävät on paikalla kun niitä tarvitaan. Ei niitä joka murheen takia paikalle hälytetä.

Vierailija
8/8 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

monesti päivittäin, ja tasapuolisesti soitellaan matkaa meidän välillä on 400 kilsaa... Muutenkkin tuntuu että niille jotka asuvat kaukana tulee soiteltua ja laiteltua viestejä paljon enemmän kun niille jotka asuvat tässä jossakin lähistöllä...