Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meneekö enää kenelläkään hyvin edes omasta mielestään?

Vierailija
15.04.2022 |

Tuntuu siltä, että liki jokaisella menee huonosti. On traumoja, masennusta, liika lihavuutta tai laihuutta, velkaantumista, oireyhtymiä, kiusaamista jne.
Missä ovat ne, joilla menee hyvin tai edes niin hyvin, että koko ajan ei ole huono olo?
Onko huonosti menemiseen syynä ihmisten kyvyttömyys selvitä haasteista, yhä karmivampi elinympäristö, liiallinen minä-keskeisyys vai mikä?
Vai vääristyykö maailmankuva, kun lukee mediaa? Missä olet sinä tavallinen tallaaja, jolla menee edes tyydyttävästi elämässä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkeskeistä valitusta on paljon. Mutta muutos ei houkuta juuri ketään. Teen nyt kuperkeikan ajatuksissani ja lähden lenkille.

2/10 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yks!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin tää tyttölauma on johdossa niin ei mene hyvin kellään.

Vierailija
4/10 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla menee hyvin traumoista ja diagnooseista huolimatta. Terveyden puutteesta huolimatta on perhe, mielekäs työ, riittävästi rahaa, paljon positiivista tekemistä ja odottamista.

Vierailija
5/10 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole mitään valittamista. Toki elämässä on 50 vuodessa tapahtunut kaikenlaista, mitä niitä märehtimään. Nyt on oma pieni perhe, oma koti ja mökki, teinillä menee ihan ok ja tulevaisuudensuunnitelmat vaikuttaa järkeville, molemmilla on töitä, terveyttä (ja orastavia vanhuuden vaivoja).

Lähinnä nyt jännätään saako teini kesätöitä, jos ei osu, niin ei haittaa, on vasta 15-vuotias.

Vierailija
6/10 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee hyvin ja olen oikein tyytyväinen elämääni. Pieniä vastoinkäymisiä toki on, mutta niiden ei kuulu kokonaiskuvaa keikauttaa.

Vierailija
7/10 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla menee. Olen tuulivoima-alalla, ja ihmisten sählääminen ilmastovouhotuksen kanssa yhdistettynä sotaan sataa suoraan pankkitililleni! Mikä pikavoitto!

Vierailija
8/10 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee hyvin, perhe voi hyvin ja kaikki on suht terveitä, koulut menee hyvin, töitä riittää, liikaakin mutta työkaverit on ihania, on ystäviä, harrastuksia, kaupasta saa ruokaa jne.

Maailma sekoaa ja ihmiset siinä mukana mutta se vaan korostaa sitä kuinka hyvin asiat oikeastaan on.

Vierailija
9/10 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän miten asian ottaa? Voisin kertoa itsestäni kahdella eri tavalla. Molemmat ovat ihan täysin totta ja rehellisesti kerrottua.

Vaihtoehto1:

Olen työtön ja rahaa on vähän. Läheiseni on saattohoidossa. Lapseni sairastelee paljon ja yritetään kiriä koulutehtäviä kiinni. Itselläni on myös pitkäaikaissairaus ja välillä ahdistaa ihan tajuttoman paljon. Myös sota pelottaa enkä saa sen takia nukuttua.

Vaihtoehto 2:

Kävin juuri lapsen kanssa ulkoilemassa ja nähtiin kevään ensimmäiset perhoset. Kohta teen makaronilaatikkoa ja nautin arjen pienistä asioista. Oon siivonnut kodin ja täällä on ihanan siistiä. Olo on juuri nyt ihan hyvä.

Vierailija
10/10 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla menee hyvin😊!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi