Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen poliittiset mielipiteet ärsyttää

Vierailija
15.04.2022 |

Voi olla ehkä pikkumainen syy, mutta minua ärsyttää miehen oikeistolainen asennoituminen, USAn ja Trumpin ihannointi. En edes miellä itseäni kovin vasemmistolaiseksi, vaan koen olevani aika keskellä, mutta jotenkin ärsyttää.

Aiemmin seurustelin miehen kanssa, joka oli sitten aivan toista äärilaitaa. Hänenkään kanssa mielipiteet eivät yhtyneet. Hänen mielestään s o s i a lismi oli ainoa oikea tapa, kun taas tämä toinen on hyvin lähellä Trumpin kannattajaa.

Yleensä ottaen pidän miehestä ja siitä, että hän ei ole aina kaikesta samaa mieltä kuin lammas, mutta tämä häiritsee.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sun BMI?

Vierailija
2/44 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis varmaan aika erota

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsit selvästi alitajuisesti tuollaisia ääripään miehiä. Käytät keskitien kulkijasta (itseäsi lukuunottamatta tietysti 😀) halveksivaa sanaa lammas.

Vierailija
4/44 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No parasta vain hyväksyä että ihmisillä on varsin erilaisia mielipiteitä. Pätee kaikkiin ihmissuhteisiin.

Vierailija
5/44 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsit selvästi alitajuisesti tuollaisia ääripään miehiä. Käytät keskitien kulkijasta (itseäsi lukuunottamatta tietysti 😀) halveksivaa sanaa lammas.

Tarkoitin lähinnä, että samaa mieltä minun kanssani, mutta ok.

Vierailija
6/44 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinlaista ääriajattelua on myös se että ei saisi olla muuta mieltä kuin sinä, ainakaan olematta väärässä.

Vierailija
7/44 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M32 kirjoitti:

Jonkinlaista ääriajattelua on myös se että ei saisi olla muuta mieltä kuin sinä, ainakaan olematta väärässä.

Kuten sanoin, musta on ihan mukavaakin, että mies on mun kanssa eri mieltä asioista ja sitten niistä keskustellaan. Mutta jotkut asiat, kuten esimerkiksi trumpismi ja sellainen aseiden ihannointi, häiritsee mua. Ne häiritsevät siksi, että asemyönteisyys on aggressiivista ja suoraan sanottuna vähän pelottavaa ja kritiikittömyys tässä nyt vaan on sinisilmäistä. En itsekään usko kaikkea, mitä Trumpista puhutaan ja uskon, että varmasti sai myös hyviä juttuja aikaan USAn sisäpolitiikassa, mutta paljon teki myös hallaa. Myös sellainen vasemmiston leimaaminen suoralta kädeltä tyhmiksi on tosi ärsyttävää. (Toki olen itsekin ehkä vähän joskus sitä mieltä, että nykyvasemmisto on suorastaan seonnut, mutta on siellä fiksujakin ihmisiä)

Vierailija
8/44 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vika Trumpissa. Parempi kun olisi nytkin presidentti.

Vierailija
9/44 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse oikeistolainen mies. Naisena varoisin miestä, joka kannattaa Suomessa Trumppia. Trump on selkeästi narsistinen tyyppi, joka vetoaa heikkoihin ja yksinkertaisiin ihmisiin. Myös USAn ihannointi edustaa nykyisin laajan ymmärryksen puutetta. Fiksuilla oikeistolaisilla ei ole mitään harhakäsitystä sen maan nykytilasta. Mielummin olisin itse vaikka sosialisti naisen kanssa kuin näiden oikeistolaisuuden ääri-ilmentymien kanssa. 

Potkisin pihalle jos olisin sinä. Parempi yksin kuin idiootin kanssa. 

Vierailija
10/44 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään on vaikea löytää jotenkin järkevää naista median vatkatessa kaikkea vähäjärkistä sontaa. Siksi en elättelekään mitään suhdetoiveita, mutta mielenlujuudella naiskentelu sentään luonnistuu.

Mitähän "järkevä" mahtaa sinulle tarkoittaa? Aika paljon sekoja miehiäkin on ja mikä pahinta, he luulevat olevansa niitä järkeviä.

Vierailija
11/44 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse oikeistolainen mies. Naisena varoisin miestä, joka kannattaa Suomessa Trumppia. Trump on selkeästi narsistinen tyyppi, joka vetoaa heikkoihin ja yksinkertaisiin ihmisiin. Myös USAn ihannointi edustaa nykyisin laajan ymmärryksen puutetta. Fiksuilla oikeistolaisilla ei ole mitään harhakäsitystä sen maan nykytilasta. Mielummin olisin itse vaikka sosialisti naisen kanssa kuin näiden oikeistolaisuuden ääri-ilmentymien kanssa. 

Taidat olla kova kommunisti.

Vierailija
12/44 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla kova kommunisti.

Niin, teidän Trumpin kannattajien mielestä kokoomuksen äänestäjät ovat kommunisteja. Kertoo enemmän teistä kuin meistä. Kaikki muut paitsi äärioikea on kommunisteja. 

Sama

Vierailija
13/44 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trumpia on vaikea ajatella edes vain oikeistolaisena niin kuin se yleensä käsitetään. Enemmän tulevat mieleen sanat populismi, nationalismi, äärimmäisyys. Ja myös se narsismi käytöksen perusteella.

Pelottavaa ja kertovaa on että vieläkin uskolliset alamaiset uskovat äänestykseen liittyviin salaliittoteorioihin eivätkä yhtään tajua mitä se kongressitalon valtaus tarkoittaa ja kuinka vakavaa on että presidentti yllyttää moiseen.

Vierailija
14/44 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyaikana on hirveän vaikea tietää, mikä on fuulaa ja mikä ei. Tämä esimerkiksi oli melko hyperbolinen otto, jossa ei ollut faktasisältöä juuri miksikään.

Eivätpä ne vasemmiston woket partajeesukset yhtään sen enempää naisten puolella ole, kuin oikeistolaiset veljensäkään.

Vierailija
15/44 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trumpia on vaikea ajatella edes vain oikeistolaisena niin kuin se yleensä käsitetään. Enemmän tulevat mieleen sanat populismi, nationalismi, äärimmäisyys. Ja myös se narsismi käytöksen perusteella.

Pelottavaa ja kertovaa on että vieläkin uskolliset alamaiset uskovat äänestykseen liittyviin salaliittoteorioihin eivätkä yhtään tajua mitä se kongressitalon valtaus tarkoittaa ja kuinka vakavaa on että presidentti yllyttää moiseen.

Tämä on just se, miksi mua häiritsee tuo Trumpin kannatus. En ole kysynyt mieheltä, mitä mieltä hän on tuosta kongressitalon valtauksesta, koska en ehkä halua tietää, jos se oli hänen mielestään hyvä juttu.

En pidä miestä yksinkertaisena tai heikkona. Mielestäni hän ajattelee useimmista asioista todella monipuolisesti ja hänen yleissivistyksensä on vaikuttavaa. Tässä tuntuu vain olevan joku ihmeellinen sokea piste.

Vai onko mulla se sokea piste? Vaikka kuinka asiaa pyörittelen, niin en pysty näkemään Trumpissa kovinkaan paljon hyvää enkä myöskään Yhdysvaltojen ristiriitaisuuksissa.

Vierailija
16/44 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikot ja yksinkertaiset leimaavat Trumpin. Vaikka Trumpin ulosanti ei ole moitteetonta, niin hänen politiikat ovat välttämätön vastavoima vasemmiston hullutuksille. Jos vasemmisto pääsee valtaan, niin seurauksena on ryrannia, jossa väärämieliset vangitaan.

Vierailija
17/44 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on hyvin yleistä. Persujen äänestäjistä noin 70% on miehiä ja vihreiden äänestäjistä vastaavasti noin 70% on naisia. Suomi jakautuu kovaa vauhtia kansalliskonservatiivisiin miehiin ja punavihreisiin naisiin.

Vierailija
18/44 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi milloinkaan seurustella miehen kanssa joka ei ihannoi Trumpia. Oikeen pitää olla oikeen.

Vierailija
19/44 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on hyvin yleistä. Persujen äänestäjistä noin 70% on miehiä ja vihreiden äänestäjistä vastaavasti noin 70% on naisia. Suomi jakautuu kovaa vauhtia kansalliskonservatiivisiin miehiin ja punavihreisiin naisiin.

Jos asuisin Suomessa äänestäisin Persuja oitis.

T.Maija

Vierailija
20/44 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on just se, miksi mua häiritsee tuo Trumpin kannatus. En ole kysynyt mieheltä, mitä mieltä hän on tuosta kongressitalon valtauksesta, koska en ehkä halua tietää, jos se oli hänen mielestään hyvä juttu.

En pidä miestä yksinkertaisena tai heikkona. Mielestäni hän ajattelee useimmista asioista todella monipuolisesti ja hänen yleissivistyksensä on vaikuttavaa. Tässä tuntuu vain olevan joku ihmeellinen sokea piste.

Vai onko mulla se sokea piste? Vaikka kuinka asiaa pyörittelen, niin en pysty näkemään Trumpissa kovinkaan paljon hyvää enkä myöskään Yhdysvaltojen ristiriitaisuuksissa.

Sanoisin, että sinulla on sokea piste etkä näe metsää puolta. Kun puhut siitä mellakasta Capitolilla, niin mitä itse olet mieltä laajoista BLM mellakoita, joissa vahingot olivat moninkertaiset?