Kevään merkit,mitä olet huomannut?
Töyhtöhyypät ja mopot ovat tulleet takaisin,ja Karjalaisen karhut heränneet(luin lehdestä).
Kommentit (33)
Naapurin ämmä on aloittanut jokakeväisen rutinansa siitä miten piha on täynnä soraa. Talvella se valittaa että koskaan sitä soraa ei kuulemma sinne pihalle laiteta. Mistähän se aina keväisin mahtaa sitten ilmestyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panettaa hulluna.
Todellakin!!!!
Pulut alkanu jo hässiä katoilla, mäkin tahdon
Tahdot hässiä puluja katoilla? Aika kinkyä!
Havaitsin itseni pyörän selässä tällä viikolla. Tästä se lähtee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen väsynyt. Olen aina tajuttoman väsynyt monta viikkoa kellojen siirron jälkeen.
Keväisin ja syksyisin,vai?
Vain keväisin. Syksyllä pääsen omaan normaalirytmiini takaisin. Se on yhtä juhlaa.
Lumi vielä maassa,mutta jo lämmintä ja muijat kävelee takkia auki puskureitaan esitellen,kivaa,kesä tulossa!
Vierailija kirjoitti:
Putin alkanut sekoilemaan
Tunnetusti kun purot alkavat virtaamaan ja solisemaan niin hullut joutuneet hoitoon. Miksi tuota ei laitettu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Putin alkanut sekoilemaan
Tunnetusti kun purot alkavat virtaamaan ja solisemaan niin hullut joutuneet hoitoon. Miksi tuota ei laitettu?
Toivoton tapaus eikä kukaan siksi huoli.
Ihan kaikkein parasta on valon määrä. Illallakin pääsee ulkoilemaan.
Sähköpotkulaudat ovat olleet jo jonkin aikaa. Katujen hiekka puhdistus on jo aloitettu.
Lämpötilat on enimmäkseen plussalla. Kävelykengät on käytössä, mutta muuten kyllä talvitakki, kauluri ja hattu plus hanskat, sekä kahdet pitkät kalsarit.
Keväällä elämä on täynnä toivoa paremmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen väsynyt. Olen aina tajuttoman väsynyt monta viikkoa kellojen siirron jälkeen.
Keväisin ja syksyisin,vai?
Vain keväisin. Syksyllä pääsen omaan normaalirytmiini takaisin. Se on yhtä juhlaa.
Mulla tuo väsymys kahdesti vuoteen. 6kk kerrallaan
Juopporyhmät palanneet kaduille. Lakaistut kadut. Koiran kakat näkyy.
Todellakin!!!!
Pulut alkanu jo hässiä katoilla, mäkin tahdon