Kevään merkit,mitä olet huomannut?
Töyhtöhyypät ja mopot ovat tulleet takaisin,ja Karjalaisen karhut heränneet(luin lehdestä).
Kommentit (33)
Moottoripyörät ja hienot vintageautot, joilla ajetaan vaan kesäisin, rantautuvat kaupunkimaisemaan.
Oravanpoikaset ovat vielä pesissään, mutta menee ihan hetki, kun pomppivat oksilla ympäristöä tutkimassa ja koiraani viihdyttämässä
Toissapäivänä puiston vieressä kulkevalla tiellä tuoksui leskenlehdiltä eli sulaneelta auringon lämmittämältä maalta. En kuitenkaan nähnyt leskenlehtiä.
Eilen kuulin jäätelöauton äänen naapurustossani.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Eilen tuoksui keväältä kun oli vähäsen satanut vettä ja suurin osa lumesta jo sulanut.
Lumi sulaa, linnut laulaa, on aurinkoista ja lämmintä, pihalla johonkin puskaan alkaa tulla vähän vihreää.
Itikoita ja kärpäsiä olen havainnut parvekkeelta käsin.
Sitten bulsut ovat kaivautuneet koloistaan ja asettuneet kaupungin penkeille huutelemaan ohikulkijoille. Ah, kyllä tätä onkin odotettu koko pitkä talvi 🤗!
Fb ja Insta täynnä kuvia kukista. Iiiiik - eka leskenlehti. Oi - valkovuokko. Ooo - lumi sulaa. Oih - jäät lähtee.
J O K A V U O S I sama juttu. Aivan kuin asiassa olisi jotain kummallista 🧐
Naisilla urheilutrikoot ja hyvät perseet 👍
jäätelökioskeja siellä täällä
yksi jo aukikin
😋
Katu pöly,siite pöly.Talven jäljiltä ikunat likaiset.Parvekelta tulee sisään tupakan hajut. Kun siellä on 1 huonen ikkuna parvekeen sisällä ja ikunoiden rakoventiilit ,joita ei saa sulkea.Saa haistella sen sala poltajan röökin hajua ja rasvasen ruuan hajua,kun tuulettaa ne partsille. Lasitukset kiinni 12 kuukautta,Kun se röökäjä ei saa edes niitä lasituksian auki.Täysin tietoisena taloyhtiöllä tupakointi paikat osoitettu jo ja tupakointi kielto astuu voimaan pian kaikille koko talo rykelmät!
Vierailija kirjoitti:
Fb ja Insta täynnä kuvia kukista. Iiiiik - eka leskenlehti. Oi - valkovuokko. Ooo - lumi sulaa. Oih - jäät lähtee.
J O K A V U O S I sama juttu. Aivan kuin asiassa olisi jotain kummallista 🧐
Et ehkä tajunnut,että juuri he heräsivät
Olen väsynyt. Olen aina tajuttoman väsynyt monta viikkoa kellojen siirron jälkeen.
Kaikki naapurin miehet näyttää komeilta. Opiskelija- asuntola kyseessä
Vierailija kirjoitti:
Olen väsynyt. Olen aina tajuttoman väsynyt monta viikkoa kellojen siirron jälkeen.
Keväisin ja syksyisin,vai?
Lumi on sulanut 2 cm. Enää 50 cm jäljellä.
Töyhtöhyypät kieltämättä ovat aloittaneet sen jokavuotisen mopoilla pärtsäämisensä. Helvetin ruma tukkamuoti.
Vierailija kirjoitti:
Panettaa hulluna.
Eikö tämän pitäisi liittyä kk:tiin eikä kevääseen.
Olin näkevinäni jo leskenlehtiä yhdellä eteläisellä rinteellä mutta en ole sen jälkeen tarkastanut tilannetta. Oli tuossa ennen lumia.