Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täyteen tatuoidut käsivarret sinun arvostuksessasi henkilöä parantava vai huonontava seikka?

Vierailija
14.04.2022 |

Jos henkilöllä on ylä- ja alakroppa muutoin vaatetettuina. Et siis voi tietää, josko koko muu kroppa olisi myös. Tai onko sillä mitään väliäkään?
-
Kysellään joitakin vaihtoehtoja.

Onko täyteen tatuoidut käsivarret sinun arvostuksessasi henkilöä parantava vai huonontava seikka?

Vaihtoehdot

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastan miehiä joilla tatuointeja❤️ ja minulla itsellänikin on ja lisää tulossa niin sovitaan hyvin yhteen 😊

Vierailija
2/53 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointien pitää olla hyvin suunniteltuja ja huolellisesti tehtyjä. Tökeröt tatuoinnit herättävät jopa vähän sääliä niiden kantajaa kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rakastan miehiä joilla tatuointeja❤️ ja minulla itsellänikin on ja lisää tulossa niin sovitaan hyvin yhteen 😊

varmasti niillä "ehkäisy petti" ennen avioliittoa syntyneillä lapsillakin on.

Vierailija
4/53 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoitu aikuinen vaikuttaa siltä, että on jäänyt teini vaihe päälle. Halutaan ilmaista itseään mahdollisimman "coolisti", samoiten liialliset lävistykset.

Vierailija
5/53 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raamattu kieltää tatuoinnit, joten ovat kiellettyjä.

Vierailija
6/53 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän mietityttää etteikö ihmisellä ole muuta tekemistä kuin olla tatuoitavana ja vielä maksaa tuollaisesta turhuudesta. Loppujen lopuksi enemmän kiinnostaa ihminen kuin sen kuviot.

Vierailija
7/53 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta arvostukseen. Jos on hienoja kuvia, niin ihailen. Kaikista tatuoinneista en tykkää, mutta ei se minun asiani ole, mitä muilla on ihollaan. Itsellänikin on joitain tatuointeija, tykkään niistä itse eikä muiden mielipiteet paljoa hetkauta. Kehuja on toki aina kiva antaa ja saada. :)

Vierailija
8/53 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän mietityttää etteikö ihmisellä ole muuta tekemistä kuin olla tatuoitavana ja vielä maksaa tuollaisesta turhuudesta. Loppujen lopuksi enemmän kiinnostaa ihminen kuin sen kuviot.

ne kuviot kertoo todella paljon kantajasta.

Vierailija
9/53 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen monia uskovaisia joilla on uskontoon liittyviä tatuointeja. Kerro ihmeessä heille mitä syntiä tekevät.

Vierailija
10/53 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ne kuviot kertoo todella paljon kantajasta.

Enpä ole huomannut

Vierailija
11/53 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä ikäpolvea jolloin tatuoinnit kertoivat vankilassa istumisesta.

Joten se tulee aina ensimmisenä mieleen,kun näkee tatuoidun ihmisen.Toki tiedän ettei enää näin ole.

Vierailija
12/53 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaikuta arvostukseen. Jos on hienoja kuvia, niin ihailen. Kaikista tatuoinneista en tykkää, mutta ei se minun asiani ole, mitä muilla on ihollaan. Itsellänikin on joitain tatuointeija, tykkään niistä itse eikä muiden mielipiteet paljoa hetkauta. Kehuja on toki aina kiva antaa ja saada. :)

Samat sanat, paitsi minulla ei ole tatuointeja. 

Vierailija
13/53 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoidut ovat itsetunto-ongelmaisia luusereita!

Oksettaa, kun näkee sellaisen surkimuksen!

Vierailija
14/53 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienot ammattimaiset tatuoinnit tuntuvat nykyään melkein yhtä porvarilliselta kuin konservatiivinen tatuointifobia. Jos on kotitekoisia suttuja niin sitten pidän.

Vierailija
15/53 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muu: Riippuu tatuoinnista. Useimmat hihatatuoinnit on jotain täysin kliseistä ja miljoonaan kertaan nähtyä ske-i-daa, tribaaleja, liekkejä, kauhukuvastoa ja muuta lapsellista. Hyvin harvoin on tullut vastaan mitään omaperäistä. Lähtökohtaisesti ei mitään tatskoja vastaan, mutta useimmilla ihmisillä on vain typeriä tatuointeja.

Vierailija
16/53 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä onko laadukkaita tatuointeja vai ei.

Vierailija
17/53 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkallokuvat luovat mielikuvan henkilön pimeästä menneisyydestä (tai nykyisyydestä).

Vierailija
18/53 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

varmasti niillä "ehkäisy petti" ennen avioliittoa syntyneillä lapsillakin on.

??? mulla ei ole lapsia😂😂😂

Vierailija
19/53 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen monia uskovaisia joilla on uskontoon liittyviä tatuointeja. Kerro ihmeessä heille mitä syntiä tekevät.

Jep meidän kirkon papillakin on tatuointeja! Apua!! Soitanko 112???

Vierailija
20/53 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, jos ei tykkää täyteen tatuoiduista käsivarsista, ei tykkää näkyvistä tatuoinneista ollenkaan.

Sanoisin, että minua ei häiritse näkyvätkään tatuoinnit, kunhan niiden määrä on kohtuullinen, ja hyvällä maulla suunniteltu ja toteutettu.

Olen huomannut, että tatuointien ottaminen on asia, johon moni jää koukkuun. Eräskin nuori nainen sanoi, että hän haluaa ottaa tatuoinnin, mutta vain sen yhden. Viimeksi kun tapasimme, hänellä oli 3 tatuointia. Eikä ensimmäisen ottamisesta ole kuin pari vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä