Pukeudutteko kotona ns. kotivaatteisiin eli vaihdatteko vaatteet esim. töistä tai kaupungilta kotiin tultuanne?
Itse vaihdan päälle jotain mukavaa tyyliin college-housut ja toppi tmv. En jaksa patsastella jakkupuvussa kotona.
Kommentit (26)
Juu. Teen kotona kaikenlaista sotkuhommaa, että on pakko olla eri vaatekerta kotona, että on siistiäkin vaatekertaa kiskoa ylle tarvittaessa. Niillä rehjuvaatteilla en poistu ihmisten ilmoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olen yksin kotona, niin pukeudun vaimon kukkamekkoon ja stringeihin.
Olette samankokoisia? Useimmat kaltaisesi miehet joutuvat ostamaan itselleen omat mekot ja stringit, koska vaimon vaatteet ovat liian pienet, joten oletpa onnekas!
Itseasiassa on vähän väljiä nuo rouvan mekot, mutta antaa tosi vapautuneen olon silti. Harmi ettei korkokengät mahdu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin laitan. Ihan paras hetki on, kun otan pikkusukat pois ja laitan villasukat jalkaan.
Mitä ovat pikkusukat?
Nilkkasukat.
Minulla on tod duunivaatteet omassa luokassaan. En pidä niitä edes lomilla. Kuuluvat työminääni.
Kotiintultuani vaihdan jtn joka ei purista. En omista mtn pieruverkkareita. Olen oloasussanikin ihan tosi cool.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin laitan. Ihan paras hetki on, kun otan pikkusukat pois ja laitan villasukat jalkaan.
Mitä ovat pikkusukat?
Puolisukista kuullut?
Miten Marimekko liittyi tähän asiaan?