Onko tämä naisvihaa?
Mieheni sanoi, että pitää enemmän miesräppäreistä kuin naisräppäreistä. Naisräppärit kuulostavat huonommalta. Onko tämä naisvihaa?
Kommentit (34)
On joo. Harrastatko seksiä mieluummin miesten vai naisten kanssa? Jos miesten, niin sekin on naisvihaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan makuasia.
Itse vihaan rap-musiikkia, oli esittäjänä mitä sorttia tahansa.
Jos mieheni sanoisi, että pitää enemmän valkoisista räppäreistä kuin mustista, se olisi rasismia. Miksei tämä sitten olisi naisvihaa samalla logiikalla?
Ei. Musiikki on makuasia. Olen itse nainen ja suosin kympillä mieslaulajia, koska sori vaan omaan korvaan sopii paremmin matalampi lauluääni.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Musiikki on makuasia. Olen itse nainen ja suosin kympillä mieslaulajia, koska sori vaan omaan korvaan sopii paremmin matalampi lauluääni.
Musiikki on makuasia, mutta sukupuolen perusteella erottelu ei ole. Vertaa: pidän enemmän punkista kuin rockista tai pidän enemmän miehistä kuin naisista.
Kritiikki ei ole vihaa vaikka naiset usein nämä yhdistävät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musiikki on makuasia, mutta sukupuolen perusteella erottelu ei ole. Vertaa: pidän enemmän punkista kuin rockista tai pidän enemmän miehistä kuin naisista.
Miehillä ja naisilla on yleensä erilainen ääni.
Ihan tavallinen mielipide, ei viha. Olen nainen, enkä suuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Siinähän tuli oikein hyvä esimerkki juurikin naisvihasta :)
Täällä porukka ei nyt selvästikään ymmärrä, mitä sisäistetty naisviha tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan makuasia.
Jos mieheni sanoisi, että pitää enemmän valkoisista räppäreistä kuin mustista, se olisi rasismia. Miksei tämä sitten olisi naisvihaa samalla logiikalla?
Ei olisi.
Se olisi rasismia jos hän sanoisi ettei pidä räppäreistä koska ne ovat mustia.
Kirjassaan My Enemy, My Love (1992) Judith Levine tuo esiin, miten miesv iha johtaa miesten kohtuuttoman yleistävään leimaamiseen lapsiksi, mammanpojiksi, pettäjiksi, hylkääjiksi, hyväksikäyttäjiksi, pedoiksi, perversseiksi ja tappajiksi.
Charlotte Haysin mukaan "radikaalifeminismin miesvastaisuus on suodattunut laajalti kulttuurimme...tämä asenne on niin läpitunkeva, että tuskin enää huomaamme sitä."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinähän tuli oikein hyvä esimerkki juurikin naisvihasta :)
Taidat olla niitä ihmisiä jotka näkevät vihaa kaikkialla jopa semmoisissa missä ei mitään vihaa ole
Vierailija kirjoitti:
Täällä porukka ei nyt selvästikään ymmärrä, mitä sisäistetty naisviha tarkoittaa.
Vihaat ihmisiä kun sanot noin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinainen dille siellä. Joku tykkää tietystä genrestä, joku tykkää tietynlaisesta lauluäänestä. Kyse ei siten ole sukupuolesta vaan lauluäänestä ja yleensä miehillä se on matalampi, näin ollen suosin mieslaulajia. Jos vastaan tulee naislaulaja, jolla on ns. tavallista matalampi ääni niin pidän näistäkin.
En minustakaan naisääni kuulosta hyvältä räpissä. Se sopii miesäänelle paremmin. Makuasia tämä vain on. Toivottavasti et alkanut nillittämään tästä asiasta miehesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En minustakaan naisääni kuulosta hyvältä räpissä. Se sopii miesäänelle paremmin. Makuasia tämä vain on. Toivottavasti et alkanut nillittämään tästä asiasta miehesi kanssa.
Tietysti aloin
Ap
Jos joku pitäisi pelkästään miespuolisista kitaransoittajista, niin se olisi tuskin nyt ihan naisvihaa, mutta ainakin minun mielestäni melko erikoista. Mutta jos yleisesti ottaen pitää enemmän miesten kuin naisten laulu- tai puhelauluäänistä tai toisinpäin, niin sehän on ihan puhtaasti makuasia.
Kuten kaikki kommentoijat toki tietävätkin, osa vain trollaa.
Kitaransoitossa on kyse taidosta ja tyylistä.
Laulussa taas Willie Nelson vs Dolly Parton
Miksi annat pillua naisvihaajalle ap?
Ei, vaan makuasia.