Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En osta ruokakaupasta mitään, minkä kilohinta olisi yli 5 euroa. Pyrin siihen, että 80% olisi alle 3e/kg

Vierailija
14.04.2022 |

Olen äärimmäisen nuuka, mutta silti olen täysin rahaton. Mitä teen väärin? En myöskään ostele vaatteita, en tupakoi, en osta tavaroita, olen myynyt lähes kaikki huonekaluni. Hygieniatuotteista vain välttämättömät ja nekin halvimmat mahdolliset.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpa kilohinta ei välttämättä merkitse että ruoka olisi ravitsemukselliselta hyödyltään halpaa.

Vierailija
2/5 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menot on pienet niin ongelma on tulopuolella. Ei kovin monimutkainen yhtälö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vissiin aika harvoin löytää nautaa alle 5€/kg.

Eli köyhät on eväät.

Vierailija
4/5 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsiäisen ruoat, siis neljä päivää:

- haukifileetä (suoraan kalastajilta)600 grammaa 5 €, siitä 2 palaa paistettavaksi (yksi ruoka), lopun jauhoin sauvasekottimella massaksi, muut aineet n. 2 €, tein murekepihvejä, (3 ruokaa).

- lanttu 1,05 €

- punajuuri 1,10€

- porkkanat 1 kg 1,15 €

- sitruuna 0,50 €

- perunat 1,20 €

Tein uunijuureksia. Marjapuuron tein itse poimituista puolukoista ja mannasuurimoista, vatkasin kuohkeaksi. Maidon kanssa syön jälkiruoaksi ja välipalaksi. Maksoi siis 12 €, ruuista taitaa riittää vielä viidenneksikin päiväksi, kun kaapissa on näkkäriä.....laskin vanhojen kuittien perusteella, että nuo ostokset maksoi syksyllä n. 10 euroa. Ravitsemuksellisen hyötysuhde/hinta on suorastaan mainio, vaatii viitseliäisyyttä.

Vierailija
5/5 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itsehän sinä tiedät, mihin rahasi kuluvat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi