Mistä niitä Koronan vasta-ainetestejä voi ostaa?
Haluaisin tietää olenko sairastanut Koronan jossakin vaiheessa ennen kuin otan kolmannen rokotteen.
Kommentit (7)
Lääkärin lähetteellä voi otattaa labrakokeet. Mulle tehtiin just tuo testi ja tulokset olivat oudot. Ei sairastettua tautia, mutta jostain syystä rokotuksen muodostamat piikkiproteiinin vasta-aineet oli jotain muuta kuin pitäisi. Normi raja-arvot 0-50, mulla yli 3000!!! Saattaapi selittää mun ongelmat. Täällä olisi vasta-aineita tarjolla... 3 rokotusta on, viimeisin tammikuulta.
Vierailija kirjoitti:
Apteekki? Päivittäistavarakaupat?
Minä olen nähnyt vain niitä antigeenistestejä, joilla katsotaan onko nyt koronaa. Vasta-ainetestejä en ole nähnyt. Onko joku merkki jota kaupataan jossakin? Tai mistä kaupasta olette vasta-ainetestejä löytäneet?
Yksityisellä lääkäriasemalla voit käydä testauttamassa vasta-aineet.
Vierailija kirjoitti:
Lääkärin lähetteellä voi otattaa labrakokeet. Mulle tehtiin just tuo testi ja tulokset olivat oudot. Ei sairastettua tautia, mutta jostain syystä rokotuksen muodostamat piikkiproteiinin vasta-aineet oli jotain muuta kuin pitäisi. Normi raja-arvot 0-50, mulla yli 3000!!! Saattaapi selittää mun ongelmat. Täällä olisi vasta-aineita tarjolla... 3 rokotusta on, viimeisin tammikuulta.
Onko sulla selvitetty tuota asiaa? Minullakin oli yli 1000 ja toisesta rokotuksesta 8kk aikaa.
Vai voiko mistään?