Avokado ja kookos tulevat ylös
Olen aina pitänyt avokadosta ja kookoksesta. Nyt ei maha niitä enää siedä. Kk sitten tein vuosien tutulla reseptillä kookoskermasta risottoa, tunti ja kaikki tuli ylös sulamatta. En ole syönyt senjälkeen kookosta. Avokadoa on aina kotona, leivänpäälle, salaattiin jne.. sekin tulee nyt ylös noin tunnin päästä syömisestä. Syön max puolikkaan kerralla. Rasvaahan noissa on, ei kuitenkaan närästä.. tai ei tunnu kipua, tulee vain äkkiä olo että laatta lentää. Eikä nuo sula ollenkaan..
Kommentit (5)
No, älä syö. Minä olen allerginen sipulille ja kanalle, en siis syö niitä, ei oksennusta, ripulia, ihottumaa, kipuja eikä migreeniäkään enää.
On muuten yleistä, että ikääntyessä (naiselle) alkaa tulla uusia ruoka-aineallergioita, ennen hyvinkin sopineet ainekset alkavat käyttäytyä ikävästi. Esim. maito, kananmunat jne. Eikä ole kovin ihmeellistä sekään, että punainen liha alkaa tökkiä, siis siitä tulee huono olo.
Mulla on noi samat, joku allergia kai. Raa'asta paprikasta voi myös tulla.
Luin joskus että joidenkin elimistö suosii niitä ruokia mitä on pienenä syönyt. Ja hylkii joitain tuontiruokia joita syö vasta myöhemmällä iällä.
Ruoille voi myös herkistyä ajan myötä.
Avokado sisältää persiini nimistä myrkkyä.
muotihullutukset tulee ja menee.