Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhottaako sinua koskea vieraaseen ihmiseen?

Vierailija
14.04.2022 |

Työni puolesta joudun koskemaan asiakkaisiin, olen siis henkilökohtainen avustaja. Minua oksettaa koskea toiseen ihmiseen. Onko muilla tälläistä inhon tunnetta toisen koskemiseen?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en tykkää että minuun koskee kukaan ja syynkin siihen tiedän.

Minua on lapsena pahoinpidelty ruumiillisesti ja henkisesti. Pahoinpitely ei ollut mitään otetaan vähän hiuksista kiinni tai läpsäisy kasvoille.

Ihan tullut remmistä, piiskasta ja nyrkistä. Monesti syyt olivat mitättömiä mm väärin yskiminen tai en osannut alakouluikäisenä isän haluamalla tavalla jakolaskuja, derivointia, murtolukuja jne.

Tuon olisin varmaan kestänyt, mutta päälle henkinen väkivalta (Selkäsaunojen jälkeen piti olla muusta perheestä erillään 1-2 viikkoa vuoteessa makaamassa)

Viimeinen lauseesi paljasti provoksi.

Vierailija
62/63 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhottaa olla muita ihmisiä lähellä. Ahdas hissi tai joukkoliikenne.. yök.

Mulla on sama. On aina ollut, eli ei johdu edes koronasta. Inhotus on tosin korona-aikana kasvanut entisestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kyllä, työssäni ihmisten koskettaminen ei ole vaikeaa. Suhtaudun niihin tilanteisiin hyvin neutraalisti, eikä mikään ulkonäöllinen tai edes hygieniaan liittyvät asiat häiritse lainkaan. Yksityiselämässä en kyllä pysty yhtään noin luontevasti olemaan, etenkään vieraiden kanssa. Tavallaan vähän outoa.