Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voinko ostaa hulivilikumppanin kanssa talon?

Vierailija
14.04.2022 |

Haluan okt :n palavasti đŸ”„đŸ’›

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
14.04.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kumppani on tuhlari, mutta osaa myös tehdÀ remontteja ja on niissÀ huolellinen.

Itse olen perustuhlari, omat tulot nettona joku 3200e, 400e sÀÀstÀn, loput menee laulaen milloin mihinkin.

Ap

Vierailija
2/28 |
14.04.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Joo unohda.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
14.04.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

EI HÀnhÀn on epÀluotettava taloudessa , Edunvalvoja tuollaiselle.!

Vierailija
4/28 |
14.04.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen perustuhlari, omat tulot nettona joku 3200e, 400e sÀÀstÀn, loput menee laulaen milloin mihinkin.

Ap

EttehĂ€n te sitten saa edes lainaa pankista 😅

Vierailija
5/28 |
14.04.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ostakaa vain talo, mutta tehkÀÀ selvÀksi, kuka maksaa ja mitÀ, ihan lakimiehen tekemillÀ sopimuksilla!

Vierailija
6/28 |
14.04.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sinun valinta.Desperat eli epĂ€toivoinen. 

Vierailija
7/28 |
14.04.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Saatiin 350t lainalupaus mutta vĂ€hĂ€n jĂ€nnittÀÀ 😅

Vierailija
8/28 |
14.04.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kannattaa ostaa vaan itselle. Hulivili voi tulla vuokralle siksi aikaa, kun pyörii kuvioissa mukana.

Vierailija
9/28 |
14.04.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Voi kiesus, en ikinÀ ottaisi noin paljoa lainaa. Ajattele sitÀ koron mÀÀrÀÀ! Miten asutte nyt? MitkÀ on asumiskulut nyt?

Vierailija
10/28 |
14.04.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Siis tuhlaan matkoihin, kotiinkuljetettuihin ruokiin ja kulttuuriin aika paljon, mutta nĂ€mĂ€ ovat vapaaehtoisia 😄 Pystynkö tiputtamaan elintasoa?

Haaveilen siitĂ€, ettĂ€ pÀÀsee aamukahville omalle pihalle ja voi vĂ€hĂ€n puuhastella maalien kanssa ja entisöidĂ€ jotain pikkusöpöÀ 😄 Tipunko korkealta?

Ap

Vierailija
11/28 |
14.04.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miksei kunnon mies kelpaa kun aina pitÀÀ olla vaan joku tuommoinen hulivilipili

Vierailija
12/28 |
14.04.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

VÀhÀn pitÀÀ harjoitella talouden hallintaa ennen sitÀ. Pankissa ihmetellÀÀn, jos ei ole yhtÀÀn omaa pÀÀomaa lainaa hakiessa.

Mulla jÀÀ tuplasti enemmÀn kuussa sÀÀstöön, vaikka on kaksi lasta ja puolet pienempi nettopalkka kuin sulla.

Vierailija
13/28 |
14.04.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Voi kiesus, en ikinÀ ottaisi noin paljoa lainaa. Ajattele sitÀ koron mÀÀrÀÀ! Miten asutte nyt? MitkÀ on asumiskulut nyt?

Kerrostalossa, kulut 1300e, nousisi n. 500e/kk. Plus yllÀttÀvÀt tapahtumat, jos jotain hajoaa.

Ap

Vierailija
14/28 |
14.04.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tuhlaan matkoihin, kotiinkuljetettuihin ruokiin ja kulttuuriin aika paljon, mutta nĂ€mĂ€ ovat vapaaehtoisia 😄 Pystynkö tiputtamaan elintasoa?

Haaveilen siitĂ€, ettĂ€ pÀÀsee aamukahville omalle pihalle ja voi vĂ€hĂ€n puuhastella maalien kanssa ja entisöidĂ€ jotain pikkusöpöÀ 😄 Tipunko korkealta?

Ap

Osta siirtolapuutarhamökki.

Vierailija
15/28 |
14.04.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VÀhÀn pitÀÀ harjoitella talouden hallintaa ennen sitÀ. Pankissa ihmetellÀÀn, jos ei ole yhtÀÀn omaa pÀÀomaa lainaa hakiessa.

Mulla jÀÀ tuplasti enemmÀn kuussa sÀÀstöön, vaikka on kaksi lasta ja puolet pienempi nettopalkka kuin sulla.

SÀÀstöön jÀÀ rahaa mutta eipÀ taida paljon kertyÀ tarinoitavaa lapsenlapsille vanhainkodin kiikkustuolissa.

Ap kuulostaa sille ettÀ ymmÀrtÀnyt elÀmÀ on elettÀvÀksi, hei, mikÀ on pahinta mitÀ voi tapahtua?

Vierailija
16/28 |
14.04.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SÀÀstöjĂ€ on 15t, ja riitti pankin mielestĂ€. Puoliso sÀÀstĂ€nyt 0e ja autolainaa 20t, mutta ei heitĂ€ kiinnostanut 😅

Ap

Vierailija
17/28 |
14.04.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei kunnon mies kelpaa kun aina pitÀÀ olla vaan joku tuommoinen hulivilipili

Jos olisin saanut valita, niin olisin ottanut vĂ€hemmĂ€n hulivilin, mutta koska toimin tunteella niin monessa jutussa niin se nyt voitti taas. 😬

Ap

Vierailija
18/28 |
14.04.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Osta siirtolapuutarhamökki.

TÀÀ olis yks vaihtoehto! Ostais isomman asunnon ja pienen mökin. Voiko nÀissÀ oleilla talvella? Miten lÀmmitys toimii? TÀytyy googletella, mutta jos joku jaksaa kirjoittaa kokemuksia niin olis kiva lukea!

Onko rauhallista?

Ap

Vierailija
19/28 |
14.04.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Suosittelen rivitaloa tai omakotitalo kaupungista. Matkat, kulttuuri ja ruoka ei ole tuhlausta ne ovat harrastus, eikÀ niistÀ kannata asumisen takia luopua. Harvoin ihminen haluaa pÀivÀstÀ toiseen olla oman kodin vanki. YhtÀlailla ne seinÀt alkaa ahdistaa omakotitalossa kuin kerrostalossa..

Vierailija
20/28 |
14.04.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SÀÀstöön jÀÀ rahaa mutta eipÀ taida paljon kertyÀ tarinoitavaa lapsenlapsille vanhainkodin kiikkustuolissa.

Ap kuulostaa sille ettÀ ymmÀrtÀnyt elÀmÀ on elettÀvÀksi, hei, mikÀ on pahinta mitÀ voi tapahtua?

Tai sitten sinÀ et ymmÀrrÀ, ettÀ rahan kÀyttöÀ voi myös miettiÀ. Jos pari hankkii lapsia, niin heille oman kodin menetys on rankka asia, sillÀ siinÀ voi joutua vaihtamaan asuinpaikkaa kauas nykyisestÀ. Jos lapsia ei ole, niin erotessa voi jÀÀdÀ enemmÀn velkaa mitÀ asunnosta saa, jos siis ero tulee. Hulivilin kanssa voi joutua koko lainan maksamaan yksin.