Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisko hyvä nimi Jennyn siskolle.....

05.10.2006 |

Me ollaan ajateltu siis meidän pienen (tai ei enää niin pienen, 8v) Jenny Nea Norannan siskon nimeksi Nelly Jia Johannaa? Mitä luulette sekoittuuko Nelly ja Jenny käytössä??. Entä oisko sit vaikea keksiä tulevalle vauvalle nimeä? kun tavallaan " pitäisi" olla etunimen Y-loppuinen, ja toisen nimen joku lyhyt, Rea, Kia, Mia, Joa, Noa, Neo tms ja sit samalla kirjaimella alkava kolmasnimi. Olemme puoliksi englantilainen perhe joten nimen pitäisi olla helppo molemmissa maissa.

Pohdintaa pohdintaa...

KOMMENTTIA KAIVATAAN SIIS KIPEÄSTI!

Jennyn ja neidin 2kk mam.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelly on oikein kiva nimi. Ja noi nimethän rimmaa aivan täydellisesti siskon nimen kanssa. Ehkä jopa vähän liiankin hyvin mun makuuni ;).

Vierailija
2/7 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka y-loppuisia onkin molemmat, niin en usko Nellyn ja Jennyn sekoittuvan sen helpommin kuin muidenkaan nimien. Aika erilaisia ne kuitenkin on.

Ja noita y-loppuisia nimiä, kyllähän niitä englanninkielisistä löytyy, mutta noin tiukkaa toisen ja kolmannen nimen " kaavaa" tulevaisuudessa olisi varmaan vaikea noudattaa. Sen vuoksi ehdottaisin sellaista, että vähän " löysäisitte" sääntöä, esim. toinen ja kolmas nimi voisi alkaa eri kirjaimilla. (Itse olen sitä mieltä, että sisarusten nimien ei tarvitse rimmata millään lailla, mutta se on jo makukysymys.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenny ja Nelly ovat hyvin samanlaisia nimiä, ainakin suomalaisittain ajateltuna. Omasta mielestäni ne ovat liiankin samanlaisia ja itse antaisin hiukan enemmän toisesta poikkeavan nimen. Toisaalta nimet kyllä sopivat hyvin sisaruksille, koska ne sointuvat yhteen.

Toiset nimet ovat mielestäni turhan samankaltaisia, ihan siinä määrin, että kuulostaa vähän huvittavalta. Itse muuttaisin niitä eroavammiksi. Nämä ovat kuitenkin makuasioita ja teidän kannattaa tehdä ihan niin kuin itsestä tuntuu hyvältä.

Vierailija
4/7 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...niin silloin sekoittuu noinkin rimmaavat nimet!

Siitä " todisteena" mun oma nicki. :)

Mutta kauniit nimet ovat!

Vierailija
5/7 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenny ja Nelly ovat mielestäni riittävän erilaisia. Tosin nimet kokonaisuudessaan (1. + 2. + 3. nimi) muistuttavat vähän liikaa toisiaan, mutta tämähän on makuasia ja todellakin teidän päätöksenne.

Muita ehdotuksia Nellyn toisiksi nimiksi (jos nyt kuitenkin haluatte tuossa kaavassa pysyä):

Nelly Ava Amanda

Nelly Ava/Ada Agatha/Anita

Nelly Mia Matilda

Nelly Rea Rosita/Ramona

Nelly Pia Pepita

Nelly Eva Elena

jennyni:

Me ollaan ajateltu siis meidän pienen (tai ei enää niin pienen, 8v) Jenny Nea Norannan siskon nimeksi Nelly Jia Johannaa? Mitä luulette sekoittuuko Nelly ja Jenny käytössä??. Entä oisko sit vaikea keksiä tulevalle vauvalle nimeä? kun tavallaan " pitäisi" olla etunimen Y-loppuinen, ja toisen nimen joku lyhyt, Rea, Kia, Mia, Joa, Noa, Neo tms ja sit samalla kirjaimella alkava kolmasnimi. Olemme puoliksi englantilainen perhe joten nimen pitäisi olla helppo molemmissa maissa.

Pohdintaa pohdintaa...

KOMMENTTIA KAIVATAAN SIIS KIPEÄSTI!

Jennyn ja neidin 2kk mam.

Vierailija
6/7 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muita varteenotettavia vaihtoehtoja voisi tietysti olla Lilly tai Kelly...

ja jatkakaa ihmeessä tuo Nea, Mea, Tea, Mia, Kia, Pia-sarjaa toisissa nimissä, se on hauska!!!

Vierailija
7/7 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekax ajattelin, et liian samanlaiset.... mut sit ku makustelin ja kirjoitin mielessäni ne suomeksi eli Jenni ja Nelli, ne eivät todellakaan ole samanlaisia, eivätkä todennäköisesti mene sekaisinkaan.

Jenny Nea Noranna ja Nelly Jia Johanna

Näitä lyhyitä nimiä näiden mainitsemiesi Rea, Kia, Mia, Joa, Noa, Neo,

laitan tähän vielä mitä itselle tulee mieleen, Ria, Tia, Sia, Tea, Dia, Eva, Fia, Ina, Pia.

Jenny, Nelly, Sally, nämä suomalaisten " suusta" Jenni, Nelli ja Salli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme