Aiotteko pitää edelleen maskia? Yleinen suositus poistuu
Kommentit (368)
Just kävin kaupassa. Ovensuulta oli poistettu se käytäthän maskia lappu ja suurin osa asiakkaista oli ilman maskia (kuten minäkin). Ihanaa! Vihdoinkin se loppuu. Turunseudulla asun. (Eikä mitään hajua, mitä alueelliset viranomaiset sanoo, eikä kiinnosta. Muilla selvästi sama fiilis, koska eilen kaupassa lähes kaikilla oli maski :).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa, uhriutuminen on hyvin hallussa. Oikeasti KUKAAN ei paheksu jos joku haluaa käyttää maskia.
Ei minulle elävässä elämässä olekaan tullut vastaan ainakaan näkyvää/kuuluvaa paheksuntaa maskin käytöstä, enkä siitä kyllä piittaisikaan. :D
Tällä palstalla se vaan on jostain syystä monelle punainen vaate ja lähinnä heitä nyt tarkoitin tuossa viestissä.
Joo ja täällä kukaan ei vastaa siihen, että miksi se toisen henkilön maskin käyttäminen niin kovin tällä palstalla heitä hiertää.
Joku maskivastainenhan jo kertoi kuinka toivoo mahdollisimman monen kuo le van koronatartuntaan tai sitten tuon sodan takia eikä häntä kiinnosta kuin oma ja parin läheisen hyvinvointi. Muut on nobodyja jotka joutaa kuolla pois. Tämä asennehan alkoi palstalla vallata alaa joskus viime juhannuksen tieteissä kun alkoi se mellastus kuinka korona on pelkkä nuha tai sitä ei ole olemassakaan eikä mitään rajoituksia enää tarvita.
Varmasti muistuu monillekin mieleen se "nyt juhlitaan"-spämmi. Se oli juurikin sitä hybridivaikuttamista josta varoitellaan. Tarkoituksena oli saada (muut) suomalaiset varomattomaksi jotta kurjuus saataisiin maksimoitua.
Ilmeisesti se maski on kuin onkin liian tehokas tartunnan estäjä jopa maskivastaisen mielestä.
Ihan miten vaan, kunhan moni sairastuu jakuolee, muulla ei ole väliä.
Sampo ja Aino Kaukovaaran sisarsuhde on jotenkin insestinen 🤮
VASTAA
LAINAA
Ilmoita asiattomaksi
ylös0
alas0
Keskustelun etusivu | Aihe vapaa
Sivut
1
‹
…
59
60
61
62
63
Kyllä mä koska kaikki täällä pitää ainakin kun käy kaupassa.
Pidän maskia, jos huvittaa.
Aika harvoin huvittaa.
Kyllä aion, tuntuu nykyään oudolta olla sisätiloissa ihmisten keskellä ilman maskia, oikein tunnen miten kaikki pölyt, roiskeet ja pärskeet leijailee mun naamaan. Lisäksi sosiaalinen fobiani voi paremmin kun on maski päällä.
Kylläpäs täällä on ihmisillä suuria tunteita aiheesta. Minulla ei. Maskin käytöstä on tullut aika automaattista, että pitää ihan opetella tavasta pois.
Onhan sitä suositeltu milloin mitenkin, ja kymmenestä kaupassa kävijästä ehkä 2 ollut maski koronan takia nyt viime aikoina. Nyt on etenkin kaupunki alueilla paljon katu pölyä ja vielä enemmän tulee kunhan ne harjakoneet alkaa jynssäämään, niin maskia on aivan viisasta pitää nyt kulkiessaan tuolla liikenteen seassa. Monilla voi olla maskeja vielä kotona varastossa niin ei niitä kannata roskiin heittää vielä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä aion pitää. Totuin siihen niin, että en halua olla ilman enää.
Only in Finland. Muista maissa maskit jäivät heti käytöstä pois. Esim Tanskalaiset jättivät maskit kokonaan pois jo kuukausia sitten, eikä maskeja kaupungilla näy ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Only in Finland. Muista maissa maskit jäivät heti käytöstä pois. Esim Tanskalaiset jättivät maskit kokonaan pois jo kuukausia sitten, eikä maskeja kaupungilla näy ollenkaan.
Mitä muuta voi odottaa kansalta jota johtaa bile sanna:D
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmaan. Itseni takia mä sitä nytkin olen käyttänyt.
Peukutuksista päätellen suurin osa käyttää maskia itsensä takia. Kuitenkin on jo kohta kaksi vuotta ohjeistettu, että maski ei suojaa itseä tartunnalta, mutta sen sijaan saattaa suojata toisia. Ymmärrättekö? Tämäkö on se tavallisen ihmisen ymmärrys- ja tietotaso asioista oman toimintansa taustalla?
Aikuiset voivat käyttää maskia jos siltä tuntuu. Itse en käytä. Minua lähinnä säälittää lapset jotka käyttävät maskia aikuisten paniikin takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa on jo kerrottu, että niitä maskeja käytetään kyllä vielä muissakin maissa.
Tuo on vain sun oletuksesi asiasta.
Hetkinen, kaksi vuotta ainoa sallittu mielipide oli että ottakaa koronarokote ja pitäkää maskia ja mm. hoitajat pakotettiin säälimättä koronarokotteisiin... korona tappaa kaikki oli viesti ja kaikki tämä tehtiin jotta saatiin valtava rahastus tehtyä pienen rikkaiden ryhmän tileille... ja nyt yhtäkkiä korona on kadonnut kuin itsestään kun kaikki koronalla rahastus on saatu tehtyä loppuun ja eliitti on tyytyväinen... yhtäkkiä korona katosi ja on täysin harmiton... mutta miljardit siirtyivät pienen eliitin tileille... maailmanhistorian suurin huijaus ja rahastus saatiin loppuun...
Viva la revolution kirjoitti:
Hetkinen, kaksi vuotta ainoa sallittu mielipide oli että ottakaa koronarokote ja pitäkää maskia ja mm. hoitajat pakotettiin säälimättä koronarokotteisiin... korona tappaa kaikki oli viesti ja kaikki tämä tehtiin jotta saatiin valtava rahastus tehtyä pienen rikkaiden ryhmän tileille... ja nyt yhtäkkiä korona on kadonnut kuin itsestään kun kaikki koronalla rahastus on saatu tehtyä loppuun ja eliitti on tyytyväinen... yhtäkkiä korona katosi ja on täysin harmiton... mutta miljardit siirtyivät pienen eliitin tileille... maailmanhistorian suurin huijaus ja rahastus saatiin loppuun...
ei se minnekään ole kadonnut
lue uutisia
on vaan vähän eri asiat nyt pinnalla
pks on voimassa suositus, joten jatkan
Vierailija kirjoitti:
Aikuiset voivat käyttää maskia jos siltä tuntuu. Itse en käytä. Minua lähinnä säälittää lapset jotka käyttävät maskia aikuisten paniikin takia.
oi voi.
mua säälittää lapset ja kaikki ihmiset, jotka saattavat koronan saada ja ehkä kuolla.
siksi käytän maskia.
Jos minulle tulee korona, niin pidän maskia, mutta en muuten.
Rumat ihmiset saavatkin kuolla