Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys ystävyydestä.. kommentteja pyydän!

Vierailija
05.10.2006 |

Minulla oli yksi tosi hyvä ystävä, no hyvä ja hyvä mutta kun menin naimisiin (hän on myös aviossa) hän lopetti lähes kokonaan yhteydenpidon ja muutti hyvin etäiseksi.

Me pruukattiin käydä kaljalla ennen ja kun minä löysin kaverini lopetin sen koska en oikeesti ikinä pitänyt siitä. Mutta hän menikin yleensä mieluiten kaljalle miehensä kanssa.

Nyt joskus harvoin kun hän laitaa meiliä, siinä ei kysytä koskaan mitä meille kuuluu vaan aina hän vaan esitää kuinka heillä menee kivasti ja kaikki on niin mukavasti. Ikinä hän ei kysy miten meilllä menee jne. Ei koskaan sanallakaan!

Hän on syntynyt samassa kuussa kuin minä ja kun onnittelin häntä syntymäpäivän johdosta hän kiitteli eikä onnitellut minua, vaikka takuulla muistaa että minun syntymäpäivä on tasan viikon päästä hänen synttäreistään. Me pruukasimme viettää synttärit yhdessä.

Minulla on kyllä muitakin parempiakin ystäviä, enkä siksi valita mutta en ymmärrä mikä tässä vois olla takana. Eikö hän pidä miehestäni tms.?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollenkaan pitkän etäisyyden vuoksi). Emme kysele erikseen esim. kuinka teillä menee, kuinka lapsella menee tms. Kerromme mitä itselle kuuluu ja vaikka suoraa emme toisistamme kysele, niin oletuksena ja odotuksena on, että toinen kertoo KAIKKI tärkeät kuulumiset ilman erikseen kysymistä. Tietty, jos on jotain epätavallista kriisiä meneillään, niin silloin kysellään yksityiskohtaisemmin ja tuetaan ko. asiassa ja omien kuulumisien kirjoittelu jää vähän sivummalle. Olisko kyse tämmösestä, että kun hän kertoo omista kuulumisista, niin hän olettaa että kirjoitat samalla tavalla omistasi. Meillä menee ainakin näin emmekä ole ääneen sopineet edes ko. käytännöstä. Se vain menee näin.

Vierailija
2/4 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä hän ikinä todellakaan kysele esim. miehestäni yhtään mitään eikä kommentoi vaikka kertoisin että " keittiönkatto tippus eilen illalla niskaan."

Minä kyllä kyselen häneltä asioita, se on kohteliasta minusta.

Itseasissa hän on toinen samalainen ystävä, mutta hän sairastui paniikkihäiriöön joten se lienee välttelyyn syynä. Mutta en ymmärrä ystäviä jotka hylkää sen jälkeen kun toinen menee naimisiin.

-ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiketi voisit kysyä suoraan häneltä. Että " oletko sinä loukkaantunut minulle vai mistä johtuu, kun tää homma on mennyt niin etäiseksi, etkä tunnu olevan enää kiinnostunut siitä, mitä minulle kuuluu" . Pahin, mitä voi sattua on, että ystävyyssuhteenne lopahtaa, mutta niinhän se tuntuu jo nyt lopahtaneen.

Itse aloin lähinnä ajatella, että sinun ystäväsi tulkitsee SINUN muuttuneen etäiseksi. Eli hän saattaa miettiä ihan samaa mitä sinäkin!

Vierailija:

Me pruukattiin käydä kaljalla ennen ja kun minä löysin kaverini lopetin sen koska en oikeesti ikinä pitänyt siitä. Mutta hän menikin yleensä mieluiten kaljalle miehensä kanssa.

Ehkä hän on loukkaantunut siitä, ettet enää lähtenyt hänen kanssaan ulos. Uudessa parisuhteessa on useimmilla vaihe, jossa tyttökaverit jäävät alussa vähemmälle ja keskitytään siihen miessuhteeseen. Mutta ehkä kaverisi koki tuon hylkäämiseksi ja on siksi muuttunut etäisemmäksi.

Kysy!

Vierailija
4/4 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäväsi vaikuttaa tosi itsekkäältä tyypiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi