Viimeisin sarja jonka olet katsonut?
Tv, netin suoratoistopalvelut, Areena tms.? Mikä sarja ja mitä pidit?
Kommentit (65)
The Sinner kausi 4 meneillään.Helkkarin hyvä taas!Yle areena.
Puhtaat valkeat lakanat dvd:ltä. Nyt menossa Sydän toivoa täynnä-sessio.
Hometown Cha-Cha-Cha Netflixistä. Ihan hyvä oli.
Jääkiekon SM-liiga. Lyhyemmin Liiga. Suosikkijoukkueeni tässä sarjassa on JYP.
Friday Night Dinner.
Cmorelta britboxista löytyi. Tykkään niin paljon että oon ne 3 kautta katsonut jo vissiin 5 kertaa läpi.
Googletin että siitä ois enemmänkin tehty, kunpa tulis tonne kaikki kaudet.
Se isän näyttelijä kuollu viime vuonna, harmin paikka, tosi hyvä hahmo.
Mission Impossible, 80-luvun lopun versio, YouTubesta. Sitä tehtiin kaksi kautta. Mies ja minä kumpikin tykättiin siitä meidän tv-esityksen aikaan reilut 30 vuotta sitten eikä sitä ole koskaan millään kanavalla uusittu. Yllättävän hyvin kestänyt aikaa ollakseen teknologiahärvelipainotteinen sarja vähän James Bondien tapaan. Niiden keksinnöt eivät näytä mitenkään erityisen naurettavilta nykysilmin katsottunakaan vaan useimmiten ihan päin vastoin.
Meillä on tuota sarjaa katsomatta vielä viimeiset viisi osaa, sitten siirrytään Viaplaylle katsomaan Fringeä. Eipä ole kukaan sitäkään ennen tätä uusinut ja se sarja oli myös tosi mielenkiintoinen ja erikoinen scifi-sarjojen genressä.
Vierailija kirjoitti:
Hävyttömät, hbomaxilta
Onko siellä kaikki kaudet ? Mulla on tainut viimeinen jäädä katsomatta, ja olisipas kiva nähdä se, vaikka Fiona ei taida enää siinä mukana olla ?
Katsoin Areenasta brittiläisen trilleriminisarjan Hollington Drive. Se oli ihan ok. Ei missään nimessä brittiläisten minisarjojen parasta tasoa, mutta tarpeeksi kiinnostava, että katsoin loppuun.
Mielestäni enemmän draama kuin trilleri, vaikka tarinassa, joka on katoamistapauksen ympärille kietoutuva rikostarina, on trillerin aineksiakin.
Olen minisarjojen ystävä, ja brittiläiset ovat parhaita.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Murha Helsingörissä, ihan viihdyttävä
Vierailija kirjoitti:
Hometown Cha-Cha-Cha Netflixistä. Ihan hyvä oli.
Tämä on minun katsottavien listallani, nyt menossa Something in the Rain.
Tankkasin Maikkarista australialaissarjan Bump, josta on kaksi ekaa kautta saatavilla. Juoni yksinkertaisuudessaan se, että teini tulee raskaaksi, mutta sarjassa on jotain sellaista virkistävän erilaista otetta ja ihan hauskoja hahmoja. Ei niin peruskliseinen kuin vaikka jenkkiversio voisi olla. Odotan innolla kolmatta kautta. 🤗
Maria Wern, toimii dekkarien ystäville, tykkäsin.
Vierailija kirjoitti:
Wire in the blood
Tämä on hyvä, jännittävä. Katsoin kun tuli aikanaan tvstä.
Moon knight disneyltä, nyt on kesken she hulk. Sitä ennen samasta paikasta obi van kenobi sarja.
Vähän meh kaikki noista eri syistä. She Hulk on vasta tokassa jaksossa joten en tiedä kehittyykö tuo tuosta johonkin. Moon knight oli taas yksi angstinen supersankari marvelille lisää outoine taustatarinoineen. Kenobissa oli puolensa mutta vähän väkisin puserrusta tuonkin juoni tuntui olevan kun piti yrittää sovittaa tapahtumat siten ettei se sotke paljoa leffoissa nähtyä tarinaa.
Vierailija kirjoitti:
Tankkasin Maikkarista australialaissarjan Bump, josta on kaksi ekaa kautta saatavilla. Juoni yksinkertaisuudessaan se, että teini tulee raskaaksi, mutta sarjassa on jotain sellaista virkistävän erilaista otetta ja ihan hauskoja hahmoja. Ei niin peruskliseinen kuin vaikka jenkkiversio voisi olla. Odotan innolla kolmatta kautta. 🤗
Eihän tuossa sarjassa nyt paljoa tapahdu. Ihmetyttää myös, miten Etelä-Amerikan maista kotoisin oleva porukka, ilmeisesti vielä keskenään eri maista eli latinoja on päätynyt Australiaan, siis toiselle puolelle maailmaa maahan, jossa maahantulosäädökset ovat Usaakin tiukemmat. Todennäköisemmin tuo porukka päätyisikin juurikin Usaan. Jotenkin tämä sarja olisi uskottavampi jos tapahtuisi Usassa Kaliforniassa tai Floridassa.
Maailma liekeissä. Yleltä.