Viimeisin sarja jonka olet katsonut?
Tv, netin suoratoistopalvelut, Areena tms.? Mikä sarja ja mitä pidit?
Kommentit (65)
Time Of Death. 6-osainen dokkari jossa seurataan kuolemansairaiden viimeisiä viikkoja. Oli aika raskas ja masentava 😔
(latasin torrentina)
Odotan tuota perjantaina Yle Areenassa ilmestyvää Helsinki syndroomaa. Ehkä sitten turhaankin toivon, että tämä sarja ei syyllistyisi samaan kuin suunnilleen kaikki suomalaiset sarjat eli äänitys on huonoa, eikä puheesta oikein saa selvää ja ohjelma sisältää liikaa ja täysin turhaa seksuaalista sisältöä. Ihmettelen suuresti, että tämä sama toistuu jatkuvasti järjestelmällisesti suomalaisista tuotannoissa.
Hollannin aupaireja katsoin viimeksi.
Mutta sarja, jonka kokonaan olen katsonut viimeksi on Eden.
Vierailija kirjoitti:
Hollannin aupaireja katsoin viimeksi.
Mutta sarja, jonka kokonaan olen katsonut viimeksi on Eden.
Ei, kun tuo olin elokuva :D
Eagles se oli. Teineistä kertoo molemmat ja itse olen jo vanha akka.
Extraordinary attorney Woo. Tykkään korealaisista sarjoista ja tämä oli todella ihana.
Game of Thrones. Katsoin viimeiset silloin kun viimeinen tuotantokausi julkaistiin.
Silloin otin HBO:n (olikohan se tämä?) kanavapaketin hetkeksi, mutta vain tuota varten ja sitten lopetin tilauksen.
Katselen mieluummin elokuvia. Suoratoistopalveluita en ole, mutta vuokrailen tai katson netistä.
Apple TV+ Severance! Loistava dystooppinen thrilleri! Omaperäinen, ei mikään tusinatuotanto. Applen tuotantoa.
Vierailija kirjoitti:
Hävyttömät, hbomaxilta
Sarja päättyi juuri niin kuin ajattelinkin sen päättyvän jo paljon ennen viimeisen jakson katsomista. Itse katsoin tuota sarjaan siinä tahdissa kun sitä Subilla esitettiin. Onneksi viimeisillä kausilla jaksot ilmestyivät myös MTV Katsomoon kun lähetysaika oli myöhäinen.
Tuntematon perillinen Yle Areenalta. Uusia jaksoja.
Äsken katoin BOYS- sarjan kolmannen kauden loppuun. Amazon Prime. Hitokseen hyvä sarja.
Apple+lta on SEEn kolmas kausi myös katsannossa. Paranee loppua kohti.
Areenalta Syntinen on kesken, valitettavasti tulee yksi osa viikossa ja ensimmäiset jo poistuu niin ei voi katsoa putkeen.
Vierailija kirjoitti:
Apple TV+ Severance! Loistava dystooppinen thrilleri! Omaperäinen, ei mikään tusinatuotanto. Applen tuotantoa.
On hyvä, odotan innolla seuraavaa kautta!
Katsoin itse juuri For All Mankind-sarjan kolme kautta Applelta. Onneksi siitäkin tulee vielä jatkokausi, oli todella hyvä sekin!
Vierailija kirjoitti:
Viimeisin, jonka katsoin loppuun, oli HBO:n Raised by Wolves. Ihan ok, mutta aika outo.
Mulla jäi kesken. Aika monta jaksoa jaksoin, mutta sitten iski ärtymys ja tilt toosa kiinni.
Taitaa olla Supernatural, vielä kesken kuin myös Game of Thrones.
Vierailija kirjoitti:
Berlin Ku damm
Äärimmäisen koukuttava. Katsoin muutamassa illalla kaikki putkeen.
Umbrella academy on nyt kesken. Tykkään, kiva mysteerisarja, ennen olin ajatellut että on joku typerä teinisarja, mutta onneksi annoin mahdollisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On hyvä, odotan innolla seuraavaa kautta!
Katsoin itse juuri For All Mankind-sarjan kolme kautta Applelta. Onneksi siitäkin tulee vielä jatkokausi, oli todella hyvä sekin!
Mä tykkään kans näistä molemmista. Severancen uutta kautta odotan innolla.
Berlin Ku damm