Jos nainen ja mies on jatkuvasti napit vastakkain niin voiko se kertoa myls jostain alitajuisesta ihastumisesta?
Se erilaisuus toisissa tavallaan vihastuttaa mutta sitten myös salaa ihastuttaa. Mitä ajattelette?
Olen seurannut kahden työkaverin kinastelua ja jotenkin minusta on alkanut tuntua, että siinä on joku viha-rakkaus-suhde muotoutunut
Kommentit (26)
Rakkaudesta se hevonenkin potkii (kauhea sanonta muuten!)
Kyllä voi, mutta ei välttämättä ole.
Vierailija kirjoitti:
Voi kertoa ihan mistä vaan.
Really?
Se on merkki siitä, ettei miehen kannata sekaantua moiseen eukkoon. Jos se jo kaverina on henkisesti nyrkit pystyssä se eukko, niin melkoisella varmuudella tappaa koko ukon myöhemmin paistinpannulla!!1
Voi olla. Itse olen ollut ihastunut mieheen joka on samaan aikaan ärsyttänyt mua suunnattomasti.
Jotkut piirteet toisessa vain provosoi. En tiedä mitä se sitten on
Vierailija kirjoitti:
Voi olla. Itse olen ollut ihastunut mieheen joka on samaan aikaan ärsyttänyt mua suunnattomasti.
Sama täällä. Lopulta tosin jätin miehen ja estin sen, koska en olisi muuten päässyt eroon.
Ei voi. Kertoo siitä, että ärsyttävät jostain syystä toisiaan ja /tai eivät tule muuten toimeen keskenään.
Ei välttämättä. Kyse voi olla ihan oikeasta ärsyyntymisestä toiseen. Sukupuolesta riippumatta.
Ei, koska vastapuoli on ihka oikea K U S I P Ä Ä.
Vierailija kirjoitti:
Se on merkki siitä, ettei miehen kannata sekaantua moiseen eukkoon. Jos se jo kaverina on henkisesti nyrkit pystyssä se eukko, niin melkoisella varmuudella tappaa koko ukon myöhemmin paistinpannulla!!1
Ja mies on puhdas, viaton pulmunen? Miksi ei pysy sitten naisesta kaukana?
Minä tykkään tietynlaisesta hankauksesta, koska pidän väittelyä älyllisesti (joskus jopa eroottisesti) stimuloivana. Tykkään provosoida ja tykkään provosoitua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä, mutta tutkimusten mukaan vittumainen nainen saa kiltinkin miehen muuttumaan lopulta väkivaltaiseksi. Nainen saattaa olla narsisti, joka saa miehen koukutettua.
Etsikää netistä tietoa väkivaltaisista naisista, niin pääsette jyvälle.
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään tietynlaisesta hankauksesta, koska pidän väittelyä älyllisesti (joskus jopa eroottisesti) stimuloivana. Tykkään provosoida ja tykkään provosoitua.
Jos olet nainen, niin tiedän kokemuksesta, että naisia se tuntuu kiehtovan, mutta miehenä sitä ei jaksa kuin muutaman panon verran.
Vierailija kirjoitti:
Tiedostat varmaan, että olet muille kuin kaltaisillesi aivan helvetin raskas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä, mutta tutkimusten mukaan vittumainen nainen saa kiltinkin miehen muuttumaan lopulta väkivaltaiseksi. Nainen saattaa olla narsisti, joka saa miehen koukutettua.
Etsikää netistä tietoa väkivaltaisista naisista, niin pääsette jyvälle.
Siis hetkinen, kuka on puhunut väkivaltaisesta naisesta?
Ei voi