Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sukunimesi perusteella nimettäisiin perisuomalaisen kylä tai kaupunki

Vierailija
13.04.2022 |

Niin miten kuvalisit kylää?

Omassa kylässäni olisi paljon tietynnimisiä henkilöitä.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täsmällistä ja ytimekästä, Saksalaisen tarkkaa suoraa katua.

Vierailija
22/43 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katajaa siellä ainakin kasvaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukunimi laimenee joka sukupolvessa heti sen 75% ja kerro se kymmenellä.

Älä unohda, että 10% vauvoista ei synny niille isille edes, joiden oletetaan olevan isä.

Schultz paljastui Tuppuraiseksi.

Yhtä paljon hän on suunnilleen kumpaakin…. Mitä kauempaa nimi on, sitä etääntyneempi siitä on.

Itse teen uutta historiaa, enkä kanna törppöjen tai pettureiden nimiä. Osaan keksiä oman nimeni. Kuten hekin aikoinaan :)

Vierailija
24/43 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen kylä on jo olemassa. Neuvostoliitto pommitti sitä jatkosodassa.

Vierailija
25/43 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siltikin olet enemmän perisavolaista mummosi nimeä.

Vierailija
26/43 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä unohda, että 10% vauvoista ei synny niille isille edes, joiden oletetaan olevan isä.

Yhtä paljon hän on suunnilleen kumpaakin…. Mitä kauempaa nimi on, sitä etääntyneempi siitä on.

Itse teen uutta historiaa, enkä kanna törppöjen tai pettureiden nimiä. Osaan keksiä oman nimeni. Kuten hekin aikoinaan :)

Alapeukut faktasta.

Ettekö osaa matematiikkaa…ja perinnöllisyyttä?

Vierailija
27/43 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos isoisoisoisäisoisä oli saksalaisella nimellä, olen sitä itse 2% mutta kannan typerän tavan vuoksi nimeä.

Enemmän olen äitini suvun nimeä heti vastaaatulevasta sukupolvesta, eli Törppöläinen.

Vierailija
28/43 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja siltikin olet enemmän perisavolaista mummosi nimeä.

Jos mulla olisi mummoni sukunimi (eli omaa sukuani), kaupunki olisi letkeä ja täynnä liikenneympyröitä.

Vierailija
29/43 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos isoisoisoisäisoisä oli saksalaisella nimellä, olen sitä itse 2% mutta kannan typerän tavan vuoksi nimeä.

Enemmän olen äitini suvun nimeä heti vastaaatulevasta sukupolvesta, eli Törppöläinen.

Kyllä. Koska olet kahdeksasosa mummoasi, mutta 0,8% enää alkuperäistä nimesi tuojaa. Suku laimenee joka sukupolvessa VAI OLETTEKO INSESTEJÄ😂😂😂

Vierailija
30/43 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä olisi keskieurooppalaisen kaunista ;)

Hohhoijaa. Pistäkäähän jo vaihtoon ne nimet, joille olette sukua enää promillen, lisäksi sukuun naidut tasan nolla.

Jos mä oisin 98% suomalainen, en haluaisi kantaa nimeä, joka on erimaalainen.

Miksi italialaista isoisää olisi minussa enää promillen verran.

Vierailija
31/43 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Koska olet kahdeksasosa mummoasi, mutta 0,8% enää alkuperäistä nimesi tuojaa. Suku laimenee joka sukupolvessa VAI OLETTEKO INSESTEJÄ😂😂😂

Kyllä minä olen 100% tätä sukua!

Vierailija
32/43 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä kaivan viisi sukupolvea taakse päin suvussani yhdellä olleen nimen vaikka Hollannista , niin olen sille nimelle yhtä paljon sukua, kuin sinäkin omallesi. Joko tajuat? Ehkä olet nainen, johon ei voi luottaa, niinhän naisten nipistäkään ei voi päätellä mistä tulevat, kun vaihtavat lennosta miehen nimiin.

Semminkin, jos nimi on pinnallisesti hienomman kuuloinen ja varsinkin jos sisältää hienoja kirjaimia, menikö oikein?

Vierailija
33/43 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkä muuten ole. Pieni osa siitä. Ja liekö sinunkin suvussasi elätetty naapurin Vilhon lapsia….

Vierailija
34/43 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Selännekään ole oikeasti SELÄNTEEN lapsi…..

Vierailija
35/43 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapeukut faktasta.

Ettekö osaa matematiikkaa…ja perinnöllisyyttä?

Etkö osaa vastata aloitukseen? Leikkimielinen sanailoittelu kyseessä, ei kysytty miten vastaat sukunimeäsi ja mikä % sinussa on mitäkin.

Vierailija
36/43 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Schörsselssön, koska niin on aina väitetty. Mummoni tosin kävi vieraissa.

Vierailija
37/43 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Schörsselssön, koska niin on aina väitetty. Mummoni tosin kävi vieraissa.

Kaupungissasi olisi melkoinen sekasoppa ja sörsseli?

Vierailija
38/43 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkä muuten ole. Pieni osa siitä. Ja liekö sinunkin suvussasi elätetty naapurin Vilhon lapsia….

Miten voin olla olematta 100% tätä sukua? Kenen sukua siis olen, jos en nimenomaan tätä?

Vierailija
39/43 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä olisi paljon 1800-luvun tyyliin tehtyjä omakotitaloja.

Vierailija
40/43 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voin olla olematta 100% tätä sukua? Kenen sukua siis olen, jos en nimenomaan tätä?

Lyhytkyrpäisten sukua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme