Onko uskovat rauhallisempia kuin muut?
Kaipailisin kaltaistani ystävää, joka ei riehu eikä ryyppää. Olen todella huono tutustumaan ihmisiin ja mietinkin, mistä voisi löytää uskovan ystävän? Itse en edes kuulu kirkkoon, mutta olen varmaan aivopestävissä ;)
Kommentit (5)
Eli juovat alkoholia siinä kuin muutkin, polttavat ja käyvät baareissa. Jos pyhimysystävää etsit, niin kriteerinä ei voi olla uskominen. Itse olen uskis ja kaverit sanoo, ettei uskois. Pidän sitä yhtä aikaa sekä kehuna että merkkinä heidän rajoittuneisuudestaan :-D.
Olen itse aika konservatiivinen ja olen vaan aiemmin tullut huonosti toimeen (=ei ole vaan mitään sanottavaa) esimerkiksi kämppiksieni kanssa, kun heillä on ollut aika ronskia kielenkäyttöä, ovat tehneet jotain pikkurikoksia ja ennenkaikkea juoneet paljon alkoholia ja metsästäneet miehiä :)
Tässä nyt ei ole tarkoitus paheksua vaan vain mainita, että olen erilainen ja toivoisin silti seuraa :)
Ap
Suurin osa tuntemistani uskovista on kaikkea muuta kuin rauhallisia ihmisiä. Tuntemistani papeista yksikään ei ole rauhallinen, kaikkea muuta.
Toki temperamentteja on moneksi ja on rauhallisia ja vilkkaita uskovia. Mutta enpä ole tavannut " levotonta" uskovaa vielä.
mut en sieltä rauhallisimmasta päästä tosiaankaan. perusluonne jo sellanen villimmän sorttinen ja alkomahooliakin joskus otan, kohtuudella tosin. sanotaanko et tällanen sopivasti hullu joka on syntymähumalassa jatkuvasti.