Mistä löytyisi siisti/juhlava mekko TASKUILLA? (ei siis mitään guuguugäägääbuubuu-trikootunikaa)
Haussa ns. cocktailmekko eli siisti tai hieman juhlavakin, mutta ei iltapuku. Hakemalla ei löydy kuin noita otsikon "design-mekkoja"...
Haluan taskut!
Kommentit (86)
Et sitten osaa hommata laukkua ja käyttää sitä? 😑😑
En muuten ymmärrä tätä tunikavihaa, ja olen itse nuori aikuinen. On olemassa paljon tyylikkäitä tunikoita, voin vaikka googlettaa sellaisen ja näyttää.
Vierailija kirjoitti:
En muuten ymmärrä tätä tunikavihaa, ja olen itse nuori aikuinen. On olemassa paljon tyylikkäitä tunikoita, voin vaikka googlettaa sellaisen ja näyttää.
No ole hyvä, näytä?
Vierailija kirjoitti:
No, nuori aikuinen, googleta ja näytä toki.
T. Nelikymppinen, vaihdan pian äidin vanhan pellavatunikan työasukseni
https://aija a.com/QeE8rq
Esim. Tuo, ihan hyvin voisin käyttää itse. Alaosan röyhelö ja hihojen pussimaisuus ei ole ihan täysin sitä mistä itse pidän, mutta muuten ihan kelpo tunika. Enkä usko, että nuo pienet yksityiskohdat estäisivät minua tykkäämästä tuosta. Kuvastahan on mahdotonta sanoa olisiko se sitten minun päälläni kuitenkaan kiva.
Näitä ei siis saa suoraan suodatettua taskullisuuden perusteella mutta tuotekuvasta näkee heti, onko mekossa taskut