Mistä löytyisi siisti/juhlava mekko TASKUILLA? (ei siis mitään guuguugäägääbuubuu-trikootunikaa)
Haussa ns. cocktailmekko eli siisti tai hieman juhlavakin, mutta ei iltapuku. Hakemalla ei löydy kuin noita otsikon "design-mekkoja"...
Haluan taskut!
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
No ei sellaisia tehdä.
Jos tämä on totta niin sitten sellaisia pitäisi tehdä
Taskut olisikin kivat cocktail-tilaisuuksissa, niin saisi kädet rennommin eikä tarvisi pönöttää. Jos ei kerran ole iltapuvulle tarvetta, AP joutuu varmaan tyytymään juhlavampaan toppiin ja housuihin.
Varmasti auttaisi, jos hieman kuvailisit tyyliäsi ja hintaluokkaa.
MyOlsson myy taskullisia juhlamekkoja. Liike on Turussa ja heillä on myös verkkokauppa. Kauniita ja ajattomia mekkoja, suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Ooo, näissä kaikissako on taskut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ooo, näissä kaikissako on taskut?
Monissa on, en tiedä onko kaikissa. Kuvauksissa varmaan kerrotaan.
Vierailija kirjoitti:
Maailmassa on ehkä kolme taskullista mekkoa iltatilaisuuksiin joten...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailmassa on ehkä kolme taskullista mekkoa iltatilaisuuksiin joten...
No, ei ehkä sitten kannata kysellä.
Vierailija kirjoitti:
Oliko ap myolssonin markkinoinnista? Jos ei, niin nyt oli kyllä lähes täydellinen mätsi. 😄
Ompa tosiaan hienoja MyOlssonilla! Suomalainenkin vielä :)
Ellokselta oon tilannut kaksikin juhlamekkoa joissa on taskut. Muutama vuosi sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko ap myolssonin markkinoinnista? Jos ei, niin nyt oli kyllä lähes täydellinen mätsi. 😄
No minä linkkasin tuon, en ole ap enkä millään tavalla liitännäinen tuohon merkkiin muuta kuin asiakkaana. Olen ostanut tuolta joskus mekon ja olen tykännyt, siksi linkkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ollut! 😅 Ajattelin, että AV:lla osataan auttaa tässäkin enkä ollut väärässä. Kiitos vinkistä. AP
Oikein tanttamekko taskuilla 🤣
Eiköhän Gudrun Sjöden tee 😂
Kyllä niitä aina välillä löytyy mutta harvemmin.
Harmi kun noissa MyOlssonin mekoissa katkeaa kuviot rumasti vyötäröllä.
Vierailija kirjoitti:
Sääntöjä lukenut koskaan?
Lukeeko jossain säännössä, että mekoissa ei saa olla taskuja? Mitä asiaa tämä sääntö koskee? Jonkun yhdistyksen sääntöjä kenties?
No ei sellaisia tehdä.