Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokos ADAMS on avannu itikseen???

05.10.2006 |

Mukka on sinne matkaa melkeen 100km mutta sukulointi reissulla voisin poiketa mikäli se on jo itiksessä? niin ja missä päin siellä.

Kiitos jos joku ihana jaksaa auttaa=)!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä onko oikeasti avannut ovensa en tiedä :) Uskoisin että on avannut ja Piazzan päässä nykyinen sijainti on...samoiten kun Jesper Juniorin!

Vierailija
2/9 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin siellä eilen pikaisesti. myyjä jakoi jotain lappua, jos ostat kolmella kympillä saat seuraavasta ostosta alennuksen. täytyy mennä ensi viikolla ajan kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin luki Bobon oven lapussa.

Kiva että Itikseen tulee muitakin lastenvaateliikkeitä kuin JJ, ja mukava että ovat kaikki samalla suunnalla (Bobo ja JJ jopa ihan vierekkäin!).

Vierailija
4/9 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensähän liikkeissä näkee avajaistarjouksia. Jotenkin tuntui siis turhalta koko käynti.

Vierailija
5/9 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin matkaa Helsinkiin, joten osaisiko joku kertoa löytyikö valikoimasta Tuomas Veturi ja Postimies Pate vaatteita? Näitä oli ainakin silloin kun liike oli keskustassa

Vierailija
6/9 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan pikaisesti vilkaistuani muistan että tuomas veturi vaatteita löytyy. jos etsit jotain tiettyä voin ensi viikolla katsela tarkemmin malleja ja kokoja.

Vierailija
7/9 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin yrityksen kotisivuja ja monen tuotteen hinta oli 10 punnan tietämillä eli vajaa 15e. En ole koskaan käynyt kyseisessä liikkeessä, joten osaako joku kertoa hinnoista? Ja meillä on ihan hillitön Postimies Pate fani, joten ne tuotteet kiinnostavat myös.

Onko kukaan muuten löytänyt mistään Postimies Pate dvd:tä? Ei ole taidettu vielä julkaista Suomessa.

Vierailija
8/9 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylös päin, jos oikein katsoin. Housut samaa hintaluokkaa.

Ainakin tänään oli tarjous osta kolme, maksa kaksi, joten vaatteille ei jäänyt paha hinta.

Postimies Patea oli ainakin sukkia ja yöpukuja, muistaakseni myös jotain paitoja. Hintaluokka varmaan suht sama kuin Tuomaksissakin.

Vierailija
9/9 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole oikein varma noiden laadusta; hiukan arveluttaa, mutta toivottavasti olen väärässä. Olin myös pettynyt, kun puseroissa löytyi vain Tuomas Veturia ei Puuha Peteä, Autot tai Postimies Patea. Olin lasten kanssa ostoksilla ja olin puseroita meinannut ostaa, mutta poikien ihastuttua noihin yöpukuihin, ne lähtikin ainoina mukaan. Noihin edm. hahmoihin olisi kyllä löytynyt muuta rekvisiittaa: reppuja, sukkia, juomapulloja, sateenvarjoja...Mutta sukat olivat ainakin kovin keinokuituiset, joten jäivät ostamatta.