Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

en välitä vähääkään ulkonäöstäni

Vierailija
13.04.2022 |

en meikkaa, en osta uusia vaatteita vaan käytän entisiä kunnes hajoavat eivätkä tule kuntoon parsimallakaan ja sitten ostan kirpparilta numeron pari liian isoja puseroita ja verkkareita. Lenkkarit on ainoatuutenahankitut mutt niitäkin jo ihmeliimalla korjattu. Tukan olen saksinut itse ja kaverisitten tasotellut takaa latvoja. käyn kerran viikossa pesulla ja vaihdan vaatteita samalla.
rintsikat on olleet jo kolmisenkymmentä vuotta kaapissa ja päällä vain lääkärissä käydessä, huivia käytän, koska korvia paleltaa. Nyt vanhemmiten on alkanut kasvaa pitkiä karvoja leukaan, niitä saksin jos muistan.
Onko täällä muita todella luomumimmejä

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varsinainen onnetar. Kiitos tästä postauksesta.

Minulla on pitkä matka tuohon, että kelpaisin sellaisenaan. Se on kyllä kaukainen salainen tavoite. Olen huomannut, että he, kenellä on hyvät hiukset, ovat juuri näitä tyytyväisiä. Hiukset hulmuten vaan menemään.

Vierailija
2/21 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä lenkkareiden tilalle käy puukengät. Ovat käytännössä ikuiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin välillä kun saa ostettua itselleni uusia vaatteita. En meikkaa useasti mutta silloin tällöin on kiva meikata. Kuntoilen joka viikko ja pidän hygieniasta hyvää huolta. Täytyyhän minun olla seksikäs hyvännäköinen nuori äiti :)

Vierailija
4/21 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla nähty. Mutta jos tulet vastaan. Sanotaan hei.

Vierailija
5/21 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tyytyväinen ja itsetuntosi kestää tuon niin anna palaa. Harva ihminen pystyy tuohon tietoisena valintana.

Vierailija
6/21 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet ja miksi ostat isoja vaatteita? Kyllä minäkin melko luomu olen mutta vaatteiden pitää olla siistit ja hiukset nutturalla.

Vierailija
7/21 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kyllä suihkussa päivittäin - kesähelteillä parikin kertaa päivässä - ja vaihdan puhtaat vaatteet, mutta muuten mulla ihan samanlainen suhtautuminen ulkonäkööni. Löysin just hiljattain kaapin perukoilta viimeksi käyttämäni ripsivärin ja sen parasta ennen päivä oli vuodelta 1997. 

Vierailija
8/21 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo täällä toinen, ei kiinnosta. Töihin pukeudun asiallisesti, muuten olen suohirviö. Todella vapauttavaa, koska elämässä on muutakin tekemistä kuin seota ulkonäöstä ja toisten hyväksynnän hakemisesta.

Vierailija
9/21 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikansa se otti, mutta  lopulta noin  30 vuotiaana päätin että hällä väliä, jos muut eivät välitä minusta niin en minäkään heistä. jo penskana kuljeksin naapureilta saaduissa vaatteissa(oltiin tosi köyhiä ja 100% invalidi kun jäi auton alle) ja sitten rönttätöissä, puu tarhalla kirpparikuteissa, eikä saituus  sallinut meikkeihin tuhlaamista niin päädyin nykyiseen tyyliini. Vaan satuinpa saamaan sitten miehenkin, sellaisen metsäpeikon näköisen, jka tosin menehtyi sydänpysähdykseen  kolmisen vuotta sitten, ja  löytyipä  jo toinenkin mies,hieman ikilpikonaa naamaltaa muistuttava eikä hnkään piittaa omista eikä minun vaatteista, tärkeintä on että koirat,  meidän kummankin, ovat kiiltäviä ja silokarvaisia

Vierailija
10/21 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on omituisiksi menneet nämä ”Not like other girls” ja ”Humble brag” -provot.

Et osaa näköjään edes kirjoittaa, joten millä rahalla mitään meikkejä ja vaatteita ostaisit?

Vierailija
11/21 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko valehtelee, koska välität ulkomuodostasi niin paljon, että ystävä leikkaa hiuksiasi takaa. 

Vierailija
12/21 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikko valehtelee, koska välität ulkomuodostasi niin paljon, että ystävä leikkaa hiuksiasi takaa. 

Ehkä se ystävä yrittää tehdä parhaansa, ettei Ap muutu ihan menninkäiseksi.

Vierailija
13/21 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

isoja siksi etteivät kiristä mistään  ja on hyvä kumarrella ilman että housunpersaus halkeaa

Vierailija
14/21 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

isoja siksi etteivät kiristä mistään  ja on hyvä kumarrella ilman että housunpersaus halkeaa

Ok. Minkä ikäinen olet?

Vierailija
15/21 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kuulla. Luullaanko sinua usein pultsariksi?

Vierailija
16/21 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla ole miestä tai tyttäriä? Mun tyttäret kiikuttais mut hoitoon jos hölskyttelisin ilman rintsikoita, kengät lintassa ja leukakarvat tuulessa väpättäen. Tuskimpa mieskään pitkään katselis.

Vierailija
17/21 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, mutta se kaduttaa, etten välittänyt hampaiden ulkonäöstä. Enää en kehtaa hymyillä enkä nauraa. Muuten ei ulkonäkö stressaa eikä kiinnosta edelleenkään.

Vierailija
18/21 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten tollanen välinpitämättömyys ulkonäöstä ja hygieniasta kertoo ihmisen mt-ongelmista tai alkoholismista.

Vierailija
19/21 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvä itsetunto AP:lla ja hänen kaltaisillaan

Vierailija
20/21 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä taidat olla sellainen oikeanlainen mitä palstalla yleensä haetaan. Ei ole ketään loukkaantumassa mistään. Baariin mars etsimään seuraa.