en välitä vähääkään ulkonäöstäni
en meikkaa, en osta uusia vaatteita vaan käytän entisiä kunnes hajoavat eivätkä tule kuntoon parsimallakaan ja sitten ostan kirpparilta numeron pari liian isoja puseroita ja verkkareita. Lenkkarit on ainoatuutenahankitut mutt niitäkin jo ihmeliimalla korjattu. Tukan olen saksinut itse ja kaverisitten tasotellut takaa latvoja. käyn kerran viikossa pesulla ja vaihdan vaatteita samalla.
rintsikat on olleet jo kolmisenkymmentä vuotta kaapissa ja päällä vain lääkärissä käydessä, huivia käytän, koska korvia paleltaa. Nyt vanhemmiten on alkanut kasvaa pitkiä karvoja leukaan, niitä saksin jos muistan.
Onko täällä muita todella luomumimmejä
Kommentit (21)
Kesällä lenkkareiden tilalle käy puukengät. Ovat käytännössä ikuiset.
Nautin välillä kun saa ostettua itselleni uusia vaatteita. En meikkaa useasti mutta silloin tällöin on kiva meikata. Kuntoilen joka viikko ja pidän hygieniasta hyvää huolta. Täytyyhän minun olla seksikäs hyvännäköinen nuori äiti :)
Ei olla nähty. Mutta jos tulet vastaan. Sanotaan hei.
Jos olet tyytyväinen ja itsetuntosi kestää tuon niin anna palaa. Harva ihminen pystyy tuohon tietoisena valintana.
Minkä ikäinen olet ja miksi ostat isoja vaatteita? Kyllä minäkin melko luomu olen mutta vaatteiden pitää olla siistit ja hiukset nutturalla.
Käyn kyllä suihkussa päivittäin - kesähelteillä parikin kertaa päivässä - ja vaihdan puhtaat vaatteet, mutta muuten mulla ihan samanlainen suhtautuminen ulkonäkööni. Löysin just hiljattain kaapin perukoilta viimeksi käyttämäni ripsivärin ja sen parasta ennen päivä oli vuodelta 1997.
Joo täällä toinen, ei kiinnosta. Töihin pukeudun asiallisesti, muuten olen suohirviö. Todella vapauttavaa, koska elämässä on muutakin tekemistä kuin seota ulkonäöstä ja toisten hyväksynnän hakemisesta.
aikansa se otti, mutta lopulta noin 30 vuotiaana päätin että hällä väliä, jos muut eivät välitä minusta niin en minäkään heistä. jo penskana kuljeksin naapureilta saaduissa vaatteissa(oltiin tosi köyhiä ja 100% invalidi kun jäi auton alle) ja sitten rönttätöissä, puu tarhalla kirpparikuteissa, eikä saituus sallinut meikkeihin tuhlaamista niin päädyin nykyiseen tyyliini. Vaan satuinpa saamaan sitten miehenkin, sellaisen metsäpeikon näköisen, jka tosin menehtyi sydänpysähdykseen kolmisen vuotta sitten, ja löytyipä jo toinenkin mies,hieman ikilpikonaa naamaltaa muistuttava eikä hnkään piittaa omista eikä minun vaatteista, tärkeintä on että koirat, meidän kummankin, ovat kiiltäviä ja silokarvaisia
Kyllä on omituisiksi menneet nämä ”Not like other girls” ja ”Humble brag” -provot.
Et osaa näköjään edes kirjoittaa, joten millä rahalla mitään meikkejä ja vaatteita ostaisit?
Otsikko valehtelee, koska välität ulkomuodostasi niin paljon, että ystävä leikkaa hiuksiasi takaa.
Vierailija kirjoitti:
Otsikko valehtelee, koska välität ulkomuodostasi niin paljon, että ystävä leikkaa hiuksiasi takaa.
Ehkä se ystävä yrittää tehdä parhaansa, ettei Ap muutu ihan menninkäiseksi.
isoja siksi etteivät kiristä mistään ja on hyvä kumarrella ilman että housunpersaus halkeaa
Vierailija kirjoitti:
isoja siksi etteivät kiristä mistään ja on hyvä kumarrella ilman että housunpersaus halkeaa
Ok. Minkä ikäinen olet?
Ikävä kuulla. Luullaanko sinua usein pultsariksi?
Eikö sulla ole miestä tai tyttäriä? Mun tyttäret kiikuttais mut hoitoon jos hölskyttelisin ilman rintsikoita, kengät lintassa ja leukakarvat tuulessa väpättäen. Tuskimpa mieskään pitkään katselis.
Jep, mutta se kaduttaa, etten välittänyt hampaiden ulkonäöstä. Enää en kehtaa hymyillä enkä nauraa. Muuten ei ulkonäkö stressaa eikä kiinnosta edelleenkään.
Useimmiten tollanen välinpitämättömyys ulkonäöstä ja hygieniasta kertoo ihmisen mt-ongelmista tai alkoholismista.
Todella hyvä itsetunto AP:lla ja hänen kaltaisillaan
Sä taidat olla sellainen oikeanlainen mitä palstalla yleensä haetaan. Ei ole ketään loukkaantumassa mistään. Baariin mars etsimään seuraa.
Olet varsinainen onnetar. Kiitos tästä postauksesta.
Minulla on pitkä matka tuohon, että kelpaisin sellaisenaan. Se on kyllä kaukainen salainen tavoite. Olen huomannut, että he, kenellä on hyvät hiukset, ovat juuri näitä tyytyväisiä. Hiukset hulmuten vaan menemään.