Antaisitko anteeksi
Mieheni järjesti minulle synttärijuhlat. Seuraavana päivänä kertoi kaverini, jolla oli vähemmän vakava deitti mukana, yrittäneen lähennellä häntä. Kaverini kielsi koko jutun, kun kysyin, mutta on puhunut pitkään ihailevasti miehestäni. Antaisitko asian olla? Tiedän, että samainen kaveri on hyvin flirtti humalassa.
Kommentit (29)
En nyt ihan ymmärtänyt mitä pitää antaa anteeksi ja kenelle. Mies ei ilmeisesti lähtenyt flirttailuun mukaan ja oli sinulle rehellinen joten turha hänelle on suuttua. Et seurustele kaverisi kanssa joten hän saa kyllä flirttailla kenen kanssa haluaa ja tuskin on edes kiinnostunut miehestäsi jos tiedät hänen olevan yleensäkin humalassa helposti flirttaileva.
Otahan päiväunet,niin pääsi selviää.
Jipii,huomenna on kiirastorstai.
Lähdetään kavereitten kanssa baariin.
Vierailija kirjoitti:
En nyt ihan ymmärtänyt mitä pitää antaa anteeksi ja kenelle. Mies ei ilmeisesti lähtenyt flirttailuun mukaan ja oli sinulle rehellinen joten turha hänelle on suuttua. Et seurustele kaverisi kanssa joten hän saa kyllä flirttailla kenen kanssa haluaa ja tuskin on edes kiinnostunut miehestäsi jos tiedät hänen olevan yleensäkin humalassa helposti flirttaileva.
Hän voi hyvinkin olla kiinnostunut miehestäni, sillä puhuu kovin ihailevasti tästä usein. Lähinnä mietin kannattaako tuollaisen kanssa olla kaveri, vai ottaa etäisyyttä.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Tarkennus: mies kertoi itse kaverin lähennelleen. Hän kuulemma torjui nämä lähentelyt.
Millaista lähentelyä siis? Onko erehtymisen varaa? Mitä siis on sanonut miehellesi? Jotkut miehet voivat tulkita ehdotteluksi esim.humalaisen naureskelun ja halailemisen tms. Onko lähentely voinut olla kaverin normaalia humalakäytöstä, millainen siis on muillekin kavereilleen?
50% teistä, jotka luette tämän, kumppaninne on ollut vähintään kerran uskoton 😃
Tilastotieteilijä 😂
Tästäkään en voi olla varma. Mutta vaikea uskoa, että kertoisi minulle, jos itse flirttailisi. Ymmärtääkseni tämä kaverini ei ole ihan hänen tyyppiään.
Ap.