Antaisitko anteeksi
Mieheni järjesti minulle synttärijuhlat. Seuraavana päivänä kertoi kaverini, jolla oli vähemmän vakava deitti mukana, yrittäneen lähennellä häntä. Kaverini kielsi koko jutun, kun kysyin, mutta on puhunut pitkään ihailevasti miehestäni. Antaisitko asian olla? Tiedän, että samainen kaveri on hyvin flirtti humalassa.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Mikset ollut itse läsnä omissa syntymäpäiväjuhlissasi?
Tottakai olin, mutta en tietenkään koko ajan samassa paikassa kuin mieheni tai tämä kyseinen kaveri. Mutta kuulemma koskettelua oli ollut ihan silloinkin, kun olin paikalla. En vain osannut edes ajatella tuollaista.
Kuka siis lähenteli ketä ja kelle pitäisi antaa anteeksi?
En antaisi anteeksi kummallekaan.
Tai siis antaisin sillä tavalla, ettei heillä enää ole sijaa elämässäni eikä siten merkitystäkään.
Vaikee sanoo kumpi puhuu paskaa tuntematta henkilöitä. Onko kaverisi yleensä luotettava?
Tarkennus: mies kertoi itse kaverin lähennelleen. Hän kuulemma torjui nämä lähentelyt.
Siis kenelle sinun pitäisi antaa anteeksi?
Lähentelijälle?
Kaverille, joka kielsi totuuden?
Miehelle, koska oli syytön?
Vierailija kirjoitti:
Tarkennus: mies kertoi itse kaverin lähennelleen. Hän kuulemma torjui nämä lähentelyt.
Aloituksesi oli aika epäselvä. Minulle on käynyt samoin enkä antanut anteeksi. Tuollaisen takana on halu vahingoittaa sinua eli mies on tuossa vain välikappale. Varo tällaisia ihmisiä aina, poista heti heidät ystävistä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikee sanoo kumpi puhuu paskaa tuntematta henkilöitä. Onko kaverisi yleensä luotettava?
Ei silloin, jos on riittävän humalassa. Silloin kyllä tekee kaikenlaista. Selvinpäin kyllä.
Äitisi varmaan pääsee jo kohta töistä ja voit jutella hän kanssa. Laita vaikka viesti, että kotimatkalla jäätelöä, että voitte syödä sitä samalla.
Vierailija kirjoitti:
Siis kenelle sinun pitäisi antaa anteeksi?
Lähentelijälle?
Kaverille, joka kielsi totuuden?
Miehelle, koska oli syytön?
Miestä nyt en syytä mistään. Kaverin käytös mietityttää.
Voi myös olla, että miehesi on käsittänyt väärin/ylitulkinnut tilanteen.
Sinuna koettaisin antaa asian olla.
Luottamus on mennyt.Onko oikea ystävä/kaveri ?
Mä en antaisi anteeksi sitä, että joku tulisi mun juhliini humalassa.
Ihan itse keksit tämän ??
Kylläpä oli hauska :)
Voi kauheata...
Kyllä sun pitää nyt mennä terapeutille.
Vierailija kirjoitti:
Ihan itse keksit tämän ??
Kylläpä oli hauska :)
Onpa sulla huono huumorintaju :)
Mies kumminkin aiheutti itse flirttailullaan tilanteen. Semmosia ne miehet on, sitten syyttävät naista.
Mikset ollut itse läsnä omissa syntymäpäiväjuhlissasi?