Huono omatunto
Tuntuu ettei voi enkä pystykään iloitsemaan mistään maailman tilanteen takia .En saa pois ajatuksia viattomista uhreista ja mitä ovat joutuneet kokemaan .Ajattelen mitä kauheuksia on tapahtunut .Sytytän kynttilän uhreille .
Kommentit (17)
Tekopyhää. Moni löysi maailman tilanteen vasta nyt koronan jatkumoksi.
Itse taas elän ja nautin sydämeni pohjasta niin kauan kuin pystyn. Eihän ne uhrit halua, että muu maailma pysähtyy heitä suremaan. On kuin sylkisi kaiken sen kärsimyksen päälle, kun ei elä täysillä silloin, kun se on mahdollista.
No, palataan asiaan kun yksi kalenterivuosi on mennyt.
Vierailija kirjoitti:
No, palataan asiaan kun yksi kalenterivuosi on mennyt.
Nii-i, siellä kun on nämä pienet viattomat lapset olleet vuodenkin niiden omien lasten luokkakavereina.
Haista paska. Ihan samalla tavalla lappaat sen iltapalan naamaasi ja menet yhtä hyvin mielin nukkumaan kuin tähänkin asti.
Idiootti. Keskity omaan itseesi eläkä muiden elämiin. Nyt annat muiden elämien ja tapahtumien vaikuttaa sun elämään aivan liikaa, että sinuna keskittyisin vaan itseeni jos mieli nuin matalalle mennyt ja elämänilokin kadonnut. Huolehdi omasta terveydestä ja nyt ja keksi jotain tekemistä mikä nostattaa sitä omaatuntoa ja tuo iloa elämään. Sun on nyt aivan turha miettiä muiden ihmisten elämiä.
Empatia ei kuulu tämän ketjun narskujen ominaisuuksiin!
Ap, olen samaa mieltä sun kanssa! Usein mietin samaa ja tulen auttamaan heitä kykyjeni mukaan🌼
Ap, minä myös. Onneksi meitä arvomaailmaltaan hyviä on!
Vierailija kirjoitti:
Tekopyhää. Moni löysi maailman tilanteen vasta nyt koronan jatkumoksi.
Ettei tarvitse kohdata sitä omaa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Ap, minä myös. Onneksi meitä arvomaailmaltaan hyviä on!
Mikä oli se arvomaailmasi ennen nykyistä Ukrainan tilannetta?
Vierailija kirjoitti:
Te kaikki olette vi tun tyhmiä.
Tämän sanoi jo Einstein. On kaksi ääretöntä, universumi ja ihmisen tyhmyys. Ensimmäisestä ei tosin ole täyttä varmuutta.
Vierailija kirjoitti:
Empatia ei kuulu tämän ketjun narskujen ominaisuuksiin!
Ap, olen samaa mieltä sun kanssa! Usein mietin samaa ja tulen auttamaan heitä kykyjeni mukaan🌼
Just. Usein mietin ja tulen auttamaan.
Sinulla on paradoksi tuossa. Valitat ilottomuutta ja huonoa itsetuntoa, mutta seuraavassa lauseessa "teet" valinnan, että sytytät kynttilän uhreille eli ylläpidät tietoisesti tuota huonoa omatuntoa(vellot itsesäälissä). Et voi syö ja säilyttää kakkua samanaikaan. Päätä mitä sisimmässäsi haluat.
Suomen mielenterveystyö kaipaisi varoja kipeämmin kuin koskaan ennen.