Kertokaa epärealistisin miestavoite, mitä kaverillanne on ollut?
Kommentit (31)
Kouluaikoina miljoona vuotta sitten luokkakaveri (tyttö) oli hulluna Boy Georgeen (joka on homo ja kaveri tiesi sen) ja oli ihan varma että jonain päivänä he menevät naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Kouluaikoina miljoona vuotta sitten luokkakaveri (tyttö) oli hulluna Boy Georgeen (joka on homo ja kaveri tiesi sen) ja oli ihan varma että jonain päivänä he menevät naimisiin.
Heh!
Tiesittehän muuten, että Nicole Kidman nuorena ja tuntemattomana ihaili Tom Cruisen kuvia ja sanoi kavereilleen, että he menevät vielä naimisiin?
Vierailija kirjoitti:
Museoista ja oopperoista tykkäävä mies.
Ja mikä kaveristasi teki sellaisen, ettei olisi kelvannut sellaiselle?
Pahamaineinen naistenmies joka on nyt asettumassa aloilleen
Vierailija kirjoitti:
Alkoholiton mies.
Oliko kaverisi itse siis alkoholisti? Vai miksi oli niin matalaa tasoa, ettei tuollainen olisi onnistunut?
Vierailija kirjoitti:
Alkoholiton mies.
Tää on kyllä aika paha. Siinä menee heti ainakin 80 % miehistä vasemmalle.
Yksi reilusti ylipainoinen työtön yh-äiti yritti kovasti saada treffeille mm. erittäin komeaa, nuorta lääkäriä, jonka bongasi kun kävi lekurilla valittamassa peräpukamiaan.
Lähetteli tälle viestejä facessa stalkattuaan kyseisen herran sieltä jne.
Kyllä oli ihmeellistä, ettei lääkäri lämmennyt....
Vierailija kirjoitti:
Tiesittehän muuten, että Nicole Kidman nuorena ja tuntemattomana ihaili Tom Cruisen kuvia ja sanoi kavereilleen, että he menevät vielä naimisiin?
Se oli kyllä Katie Holmes.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Cruise ei ollutkaan tuon parin ainoa ongelmakimppu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholiton mies.
Oliko kaverisi itse siis alkoholisti? Vai miksi oli niin matalaa tasoa, ettei tuollainen olisi onnistunut?
Koska Suomesssa on syvä mahdottomuus löytää miestä, joka ei juo alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan olen lukenut tämän jutun Nicole Kidmanista. Koskeeko tämä myös Katieta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholiton mies.
Koska Suomesssa on syvä mahdottomuus löytää miestä, joka ei juo alkoholia.
Kyllä normaaleja "lasi viiniä sunnuntailounaalla" -tyyppejä on pilvin pimein. Jos hakee absolutistia, on itsellä jokin ongelma alkoholin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan olen lukenut tämän jutun Nicole Kidmanista. Koskeeko tämä myös Katieta?
Ainakin Kidmanista noin väitetään. Ehkä Holmesistakin.
Tuskin tuo juttu kummankaan kohdalla on totta vaan, yllätys yllätys, mainostemppu.
Mamma joka on käynyt sohvalle irtsaripussin kanssa katsomaan salkkari uusintoja ja odottamaan että sixpackinen erikoislääkäri tulee pelastamaan hänet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, kävin tarkistamassa. Se oli Katie Holmes joka tuon sanoi, ei Nicole Kidman.
Nicole ja Tom alkoivat tekemään aikalailla samaan aikaan elokuvia/sarjoja.
Ystävä haaveilee säätyläisyhteiskunnan järjestetystä avioliitosta. En raaski sanoa, että niissä paritettiin nimen omaan samalla tasolla olevat. Ja koska hän itse elää vähäisellä työllä ja sovitellulla työttömyyspäivärahalla alle köyhyysrajan, sekä on yksinäinen, tavis-suvusta oleva mt-potilas, niin se järjestetty aviomies ei häntä luultavasti nappaisi. Akateeminen tutukinto löytyy, mutta se ei riitä, jos ei ole saanut koulutusta vastaavaa työtä eikä perintöä ole tulossa.
Museoista ja oopperoista tykkäävä mies.