Syke, kausi 12 Official
Syke-sarjan 12.tuotantokausi alkaa Ruutu+-tilaajille 13.5. Tänne kaikki spekuloinnit ja keskustelut ennen ja jälkeen kauden:)
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/syke/2161975-sykkeen-12-kausi-alkaa-ruu…
Kommentit (639)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena Rängman ollut tänään näemmä taas kuvauksissa.
Onko sykkeestä tullut joku uusi päivä näyttelijöiden kaatopaikka, otsosta tulis hyvä aivokirurgi
Vai oisko vaan suomessa tv-tuotanto niin pientä että samat naamat näkyy pakostakin samoissa sarjoissa jos tv-töitä tahtoo tehdä.
Syke ja UP molemmat sarjoja, jotka pyörineet pitkään ja joissa paljon hahmoja. Ei ihme, että osuu samoja näyttelijöitä.
Näinpä. Valtteri Lehtinen just mainitsi jossain uudessa haastattelussaan siitä että suomessa on vähän sarjoja joissa hahmoa voi rakentaa useita tuotantokausia. Ehkä siis tämä jatkuvuus on se mikä yhdistää Uutta päivää ja Sykettä ja sen tekijöitä.
Kukakohan Uudestä päivästä seuraavaksi ilmestyy tähän sarjaan johonkin isompaan tai pienempään rooliin? Ilmeisesti jotkut nuoria näytelleistä on jo lopettanut näyttelemisen. Aku Sipola varmaankin ainakin ilmestyy vielä johonkin rooliin potilaaksi tai lääkäriksi. Otso Karhu oli jo elokuvassa.
Mä jotenkin toivoisin että Max ja Johanna löytäis sen yhteisen sävelen, koska jotenkin he kyllä kuuluvat toisilleen vaikka Max menikin söhlimään. Toisaalta ymmärrän muös Maxia koska hän kuitenkin kovasti halusi lapsen eikä Johanna suostunut vaikka olikin kertaalleen raskaana.
Mua on aina ärsyttänyt toi Jannica, sotkeutui ihan itse varattuun mieheen eikä näe siinä mitään ongelmaa. Oikein tahallaan yritti kaikkensa että Max sortuu ja löi vetoa Ainon kanssa. Jotenki karmea ja itsekeskeinen akka 😂
Mä veikkaan, että vauva ei olekaan Maxin. Max menettää Johannan jollekin uudelle tohtorille.
Niiin, voisiko Lenita jopa hakea Marjutin paikkaa (jos jäisi esim eläkkeelle) , tai jopa opiskella lääkäriksi.
Mä haluaisin tällaiset parit: Ilmari ja Marjut, Lenita ja Jari, ehkä Sonja ja Jesse.
Ainolle (aikaisemmin en tykännyt ollenkaan, mutta on hänellä hyvä sydän) haluaisin jonkun oikein ihanan uuden kumppanin.
Jannica ja Nikke voisivat päätyä yhteen, sillä paljastuisi, että Nikke on vauvan isä. Joku yhteinen känniääliöilta.
Johannalle uusi ihana kumppani.
Max nuolemaan näppejään. Aivan tollisko, ei ansaitse Johannaa.
Leevi ansaitsee myös rakkautta ja romantiikkaa oikein isosti.
Vierailija kirjoitti:
Kukakohan Uudestä päivästä seuraavaksi ilmestyy tähän sarjaan johonkin isompaan tai pienempään rooliin? Ilmeisesti jotkut nuoria näytelleistä on jo lopettanut näyttelemisen. Aku Sipola varmaankin ainakin ilmestyy vielä johonkin rooliin potilaaksi tai lääkäriksi. Otso Karhu oli jo elokuvassa.
Trailerien perusteella seuraava tulija on Esko Roine eli Ensio Haavisto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jari ja Marjut voisi päätyä yhteen tykkään molemmista.
Mäkin tykkään Marjutista, mutta Jari ja Lenita
Hahmot ovat niin eri ikäisiä että uskottava parisuhde noiden välille voisi olla vaikea kirjoittaa ja toisaalta myös luonteeltaan kovin erilaisia joten pidempi suhde toisi varmasti eteen ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta ihan oikeasti kaikki Uuden päivän keskeiset hahmot, paitsi tietysti ne näyttelemisen lopettaneet nuoret ovat esiintyneet Sykkeessä. Varmaan Janne Virtanen, Inga Sulin, Elina Haaviston näyttelijä, Minna Haaviston näyttelijä, Sonjan näyttelijä ja Pentti Ruuskasenkin näyttelijä esiintyvät sarjassa. Tuolla tosin oli paha korona ja ikääkin jo on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta ihan oikeasti kaikki Uuden päivän keskeiset hahmot, paitsi tietysti ne näyttelemisen lopettaneet nuoret ovat esiintyneet Sykkeessä. Varmaan Janne Virtanen, Inga Sulin, Elina Haaviston näyttelijä, Minna Haaviston näyttelijä, Sonjan näyttelijä ja Pentti Ruuskasenkin näyttelijä esiintyvät sarjassa. Tuolla tosin oli paha korona ja ikääkin jo on.
Keskeisistä näyttelijöistä ainoastaan Rosa Siliämaa (ent Hautala) eli Vilma ja Fanni Suomi eli Tuija ovat lopettaneet näyttelemisen. Toisaalta psykiatri Ellan näyttelijä Sanna on Fannin äitipuoli, joten hänenkään näkemiensä sarjassa ei liene aivan mahdotonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskeisistä näyttelijöistä ainoastaan Rosa Siliämaa (ent Hautala) eli Vilma ja Fanni Suomi eli Tuija ovat lopettaneet näyttelemisen. Toisaalta psykiatri Ellan näyttelijä Sanna on Fannin äitipuoli, joten hänenkään näkemiensä sarjassa ei liene aivan mahdotonta.
Jotenkin vaan ymmärsin, että useampi noista olisi lopettanut näyttelemisen.
Eikös Eppu Salmisellakin ole jo ollut joku pieni rooli Sykkeessä?
Vierailija kirjoitti:
Mä veikkaan, että vauva ei olekaan Maxin. Max menettää Johannan jollekin uudelle tohtorille.
Max ja Jannicahan teki jo DNA-testin. Kyllä se isä vaan on Max, ei se siitä enää muuksi muutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin vaan ymmärsin, että useampi noista olisi lopettanut näyttelemisen.
Tai sitten sekoitan vaan Lissuun ja Askoon, joiden näyttelijät ovat siis jo kuolleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jari ja Marjut voisi päätyä yhteen tykkään molemmista.
Mäkin tykkään Marjutista, mutta Jari ja Lenita
Hahmot ovat niin eri ikäisiä että uskottava parisuhde noiden välille voisi olla vaikea kirjoittaa ja toisaalta myös luonteeltaan kovin erilaisia joten pidempi suhde toisi varmasti eteen ongelmia.
Puhutko nyt Jarista ja Marjutista vai Lenitasta? Eihän noi nyt mitenkään kovin eri ikäisiä ole. Marjut ja Jari ehkä vähän nuorempia kuin Lenita, mutta ei nyt mitenkään merkittävästi. Ja jos puhutaan Lenitasta ja Jarista niin nehän tulee nytkin tosi hyvin toimeen. Jari selvästi arvostaa Lenitaa, joka taas tasapainottaa Jarin luonnetta. Ei ollenkaan mahdoton pari mun mielestä. Itse asiassa voisi sopia oikein hyvinkin yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Niiin, voisiko Lenita jopa hakea Marjutin paikkaa (jos jäisi esim eläkkeelle) , tai jopa opiskella lääkäriksi.
Ei voi hoitaja hakea ylilääkärin paikkaa. Lenitalla taitaa olla niin vähän työvuosia jäljellä, ettei ehtisi valmistus lääkäriksi ennen eläkettä, joten tuskin sitäkään tekee. Mutta jotain lyhyempää terapiakoulutusta voisikin lähteä tekemään tai hakea jotain muuta hallinnon työpaikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Max ja Jannicahan teki jo DNA-testin. Kyllä se isä vaan on Max, ei se siitä enää muuksi muutu.
Kiitos. Mä en ole vielä niin pitkällä. No, ehkä Maxilla on kaksoisveli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Mä en ole vielä niin pitkällä. No, ehkä Maxilla on kaksoisveli
Ok, sori että spoilasin. Mutta ikävä kyllä sun täytyy vaan hyväksyä, että Max on Jannican lapsen isä.
Vierailija kirjoitti:
Mä jotenkin toivoisin että Max ja Johanna löytäis sen yhteisen sävelen, koska jotenkin he kyllä kuuluvat toisilleen vaikka Max menikin söhlimään. Toisaalta ymmärrän muös Maxia koska hän kuitenkin kovasti halusi lapsen eikä Johanna suostunut vaikka olikin kertaalleen raskaana.
Mua on aina ärsyttänyt toi Jannica, sotkeutui ihan itse varattuun mieheen eikä näe siinä mitään ongelmaa. Oikein tahallaan yritti kaikkensa että Max sortuu ja löi vetoa Ainon kanssa. Jotenki karmea ja itsekeskeinen akka 😂
Olen täysin samaa mieltä. Uskon heidän oikeasti pysyvän/palaavan yhteen, koska ennenkin ovat kaikista vastoinkäymisistä selvinneet. Johannakin totesi Maxille toisiksi viimeisessä jaksossa, että hän uskoo heidän selviävän yhdessä mistä vaan.
Lari Halme näytteli jo homoa leukakirurgia.